Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/11/11 v Příspěvky

  1. Jsem v práci na noční a náhodou se tu objevil šéf. Podíval se mi přes rameno, přečetl několik posledních příspěvků a zeptal se, co bylo po předváděcí jízdě a já odpověděl nic. On: to má jednu nohu kratší a bradavici na nose? Já nééé. On: pak jsi vůl. Počítač mi přepnul do spánku a řekl, že jdeme na kafe..
    1 bod
  2. Dobrý dem Miki, díky za úplnou informaci, která jistě všechny potěší. Tím více mi ale nejde do hlavy uvedené foto střechy. Předpokládám , že se nejedná o nějaký rádoby žert " zkompromitovat" Yetiho. Takové defekty na střeše člověk vídává na 120 kách, které jsou 25 let staré ! Možná šlo skutečně o vyjimečnou vadu laku , - ale že to majitel nechal dojít až do takového stavu ??? Nicméně i další přispívatelé zde pozorují korozi a puchýřky na jiných místech. Předpokládám , že škodovka tady učiní potřebná opatření. Kazí to renomé značky ... - Bert
    1 bod
  3. To Bert. Byl jsem před třemi týdny na exkurzi v Kvasinách na výrobě Yeti a Superb. Bylo nás tam cca 40. Bohužel se tam nesmí fotografovat. Také jsem moc nevěřil, že je celá v zinku. Mohu ale potvrdit, že celá karoserie je komplet zinkovaná. Ten zinek svítí, jako by byla postříbřená. Další dobrá věc z hlediska bezpečnosti je ta, že postranní sloupky ze předu až dozadu jsou zesíleny cca 2mm tvrdým plechem, který tuto část kopíruje. Toto zesílení je také pod pedály v celé šířce. S lisováním těchto dodatečných bezpečnostních dílů prý měli kvůli tvrdosti materiálu velké starosti. Povedlo se a už mají zájem i jiné automobilky, např Citroen. Dále mě překvapilo, ře i na základní laky se dává vrchní průhledný jako na metlu. Akorát prý trochu jiné složení. Pro zajímavost - palubní deska je také vyztužená a váží cca 95 kg, je to další bezp. prvak. Tak asi tak.....Ahojky
    1 bod
  4. Zaregistroval jsem nedávno takový názor, zda je vůbec Yeti celé zinkované ??? Je snad prý možné , že pouze určité díly. Bylo to na německém fóru, kde se také tento problém probíral. Také se nestačím divit, že by šla škodovka s kvalitou takhle dolů... Může někdo potvrdit, či vyvrátit tuto domněnku - někdo, kdo má kontakt přímo s výrobou ?
    1 bod
  5. Nevím jestli jsem to tu již někde nepublikoval, všiml jsem se toho u známého, bublinky na dveřích se tváří jako posekané od kamínků odletujících od předních kol. Yeti má hodně veliké podběhy a kola poměrně málo krytá blatníky, všem radím dávat lapače nečistot alespoň na přední kola. A ideální potáhnout celé spodky dveří pod lištou čirou folií J.
    1 bod
  6. Když ono to s tou naftou taky není žádná hitparáda ne snad žeby se ty motory sr.ly jak TSI , ono se jich taky tolik neprodává ,ale při citlivosti CR na kvalitu nafty je otázka času kdy natankuješ nějakej sajrajt a už se vezeš na odtahovce Kdepak zlatej starej dobrej rotačák Co si vybavuju, tak jsme na 1.6 CR měnili jen jednou vstřik a na 2.0 čerpadlo ale to bylo zbytečně neb bylo stejně hlučné jak jeho předchůdce
    1 bod
  7. Teda ten bike si nedá pokoj Rozdíly mezi 63 a 77 se řeší v jiném vlákně....... ŠA ten problém vysvětluje tak, že sice testovací TSI najezdily statisíce km ale v podstatě "v kuse" a vetšina problémů tohoto charakteru se projevuje u motorů v "městském "provozu, krátké vzdálenosti, studené starty ...atd... uvidíme co přinese podzimní evoluce. Prostě dnes ten vývoj v automotive průmyslu letí tak rychle dopředu že není čas zkoušet, je to něco jiného než staré několika desetiletími prověřené OHV
    1 bod
  8. Takže, podľa mňa sa jedná o cielené dezinformácie šírené ľuďmi zo škodOffky, nakoľko je rozdiel v momentoch len 15Nm, 175/160=1,094, teda u 77kW pôsobia 0 9,4% väčšie sily (a tlaky), čo je tak povediac príliš málo na výrobu zhodných dielov s rozdielnych materiálov, nehovoriac o prípadnom riziku zámeny, rozoznať by to šlo asi len plynovým chromatografom. Aj pri súčasnej technike bude tolerancia pevnosti daného materiálu kľudne aj -10%, nehovoriac o tom, že je nutné počítať dostatočnú rezervu v pevnosti a kalkulovať aj prípadnú únavu materiálu. Taká kozmetická zmena by priniesla možno -1% ceny (najpodstatnejšou mierou sa do výslednej ceny premietnu také faktory ako cena práce, amortizácia strojov, materiál tvorí najmenej významnú časť) , no na logistiku by náklady vzrástli cca o 33% V SK je rozdiel v cene +500€ pre 77kW, pravdepodobne tam škoda šetrí na lacnejších zadných bubnových brzdách, ktoré ale zasa vydržia min 2xviac, iná spojka sa pre +9,4% momentu nevyplatí a teda je rovnaká 220mm. Prevodovky sú síce MFX pre 63kW a LMG pre 77kW, ale z "neznámych" príčin majú všetky prevody vrátane stáleho rovnaké. So šetrením na brzdách je to skôr tak, že na 77kW zarába viac. správnejšie by bolo: u 63kW verzie pôsobia sily iba o 8,6% menšie, lebo 160/175=0,914, 1-0,914=0,086=8,6% , nakoľko 77kW tu bolo skôr.
    1 bod
  9. 12.4.2010 Sú to klasické bublinky (4) s priemerom 0,3-1 cm. Skúšal som to niekoľkokrát nafotiť, akurát keď je čierna umytá odráže sa na fotke celé okolie a bublinku nie je vidieť. Kontroloval som sj ostatné dvere aj prahy očami aj rukami (podľa mňa po hmate je to lepšie) a nič. Dúfam.
    1 bod
  10. Teda vy mě strašíte, nafoťte to někdo, budu taky hledat. Ještě by bylo fajn kdyby jste napsali datum výroby vašeho Yetiho, jestli to třeba nebyla nějaká chyba u prvních kousků. Dík!
    1 bod
  11. Ahoj, nevsiml jsem si ze uz to tu je, tak jsem to psal do yeti - výrobné/vývojové chyby a iné nedostatky. Mam to tez na prednich pravych dverich a zadnich levych dveri asi to projdu jeste jednou cely. Do servisu uz jsem obednany tak uvidime co s tim provedou.
    1 bod
  12. Co to tady píšeš za bludy, FSI znamená u koncernu VW "přímý vstřik benzínu", takže to určitě vždy fungovalo. Kdyby ti nefungovalo vstřikování, tak to ani nenastartuješ... http://www.vw-uzitkove.cz/print.php?chapter=zajimavosti&show=magazin-4-8
    1 bod
  13. fiiiha co je to za kuustku? Ta byla k autu?
    1 bod
  14. Ono tam byl VSKUTKU docela problém se k něčemu podstatnému dostat - jednak nával, druhak přehršel maskujících "nepodstatných" až balastních informací, které byly návštěvníkovi doslova nacpávány... Takže kdo měl kliku a dostal se k těm údajům, může je tady odprezentovat. Já například krom několika maličkostí k továrnímu příslušenství Rooma nenašel nic, co by bylo mně osobně aktuálně k užitku - čekal jsem od toho opravdu mnohem víc, než že si prohlídnu faceliftovanýho Rooma, jak krouží po polygonu s továrním řidičem nebo že se podívám na zastavenou montážní linku fábulí, kde třeba navíc na (stojící) montáži "kokpitů" (palubovek) uvidím jen "praváky s automatem" - rozuměj palubní desky určené do aut s pravostranným řízením a pouze dvěma pedály... Přes obrovský rozsah akce to byla pro mne doslova blamáge... A už končím s OT...
    0 bodů
  15. Jak vidno, 63kW vs. 77kW je "vsjo ravno", rozdíly jsou opravdu jen v "bižutérii", jinak všecky hlavní mechanické součásti jsou shodné. Odlišnost převodovek nepočítám mezi rozdíly motoru - pro mne motor končí výstupním hřídelem ke spojce - další části už sice s motorem souvisí, ale přímo k motoru nepatří. A ještě něco: Na tom slavným DOD jsem byl a krom lisovací linky na "pavouka" přední haubny k fábuli/roomu zpomalený k uzoufání jsem tam neměl šanci si nic pořádně prohlídnout - jednak jsem měl 3 "vlečňáky" (manželka & 2 ratolesti), který chtěli každej něco jinýho (napít, klobásu, sednout, pohledy, balónky...) a krom toho všichni společně "kdy už půjdeme pryč?", druhak nic co by člověka zajímalo nebylo v provozu. Montážní linka na fábule stála jak cyp, jediný co se hýbalo byl úsek "mariage" neboli montáž motoru a náprav do kompletní kastle - tam se imitovalo zdvihání spodku ke kastli a zase zpátky. Do lakovny "Eingang verboten", za volant na polygon totéž - jako pasažér to nemá "vejšku". V mumraji 75 000 člověků pak jeden neměl šanci si cokoliv PODROBNĚ prohlídnout a už vůbec ne něco konkrétního zjistit. Škodofka a vůbec celej slavnej koncern by udělal daleko líp, kdyby přestal paranoidně utajovat všecko co utajit jde a uživatelům svých produktů umožnil běžný přístup k informacím - přestože jsou zákony o svobodném přístupu k informacím dávno v platnosti, všecko o jejich autech a jejich vlastnostech důležitých pro uživatele se zakryje "firemním tajemstvím" - a je po parádě... Celej DOD byla parádní Potěmkinovská víska jak se patří - včetně dechny na jednom dvoře a Vladimíra Hrona & band a dalších kvákalů na druhým - když jdu na exkurzi do automobilky, chci vidět výrobu aut a ne poslouchat nějaký žudlaly & fidlaly...
    0 bodů
  16. Podle mne by bylo ekonomicky daleko výhodnější, kdyby výrobce vyvinul oba motory cestou pouhého seškrcení výkonu u výkonnější varianty obměnou softu - a z výroby komponentů objednával pouze jeden druh dílů. Platit výrobu dvou kvalitativních variant jinak mechanicky totožných dílů musí být ekonomicky daleko náročnější varianta - včetně toho, že jako ND se dodává pouze "kvalitnější" řada, a to i v případě, že méně výkonná varianta motoru bude v ceně dílů lacinější. Je nutno připočítat i logistiku, oddělenou dopravu a skladování obou řad dílců i kdyby šlo jen o několik málo komponent - a ty náklady vyskáčou... Já osobně bych to pokládal za cílnou dezinformaci - zaměřenou na to, aby byli majitelé "slabší" varianty přesvědčení o nemožnosti upgradu své pohonné jednotky na vyšší výkon. "Čipovači" u nás už to pravděpodobně zjistili a proto nabízejí úpravu obou výrobních variant na stejnou hodnotu výkonu...
    0 bodů
  17. No, řekl bych, že ty dosažené výsledky (viz odkazy) jsou buď způsobené tím, že "powerbox" je odladěný a určený pro vozidlo VW Golf VI 1,2TSI a ne pro ŠKODA Fabia II 1,2TSI, přičemž všichni moc dobře víme, jaký "kvalitativní" rozdíl byl vnucen škodivkám oproti "lidovozům" z Vlkohradu. anebo někdo těžce a bohapustě KECÁ. Já po zkušenostech s přístupem k zákazníkovi ze strany ŠA od roku 1991, kdy byl tento podnik majetkově připojen ke koncernu, už bych se nedivil VŮBEC NIČEMU...
    0 bodů
  18. Nebude to podobné jako u 1,4 16V - rozdíly mezi 63kW a 74kW jsou taky jen v hlavě (+ rozvodu) a sacím potrubí + softu... A bohužel i v životnosti... Ale chtělo by to opravdu nějaký ten důkaz.
    0 bodů
  19. beranku666, tak sem s těmi detaily a materiálem, hoříme nedočkavostí.
    -1 bodů
  20. Bikeone, můžeš uvést zdroj těchto informací?
    -1 bodů
  21. samurai, tak jsme na tom podobně, já už taky nevím která bije, dorazils to ještě tím německým fórem. Bikeone, můžeš prosím uvést zdroj těchto informací? Ptám se podruhé.
    -1 bodů
  22. Ahoj, nevím jestli tady už taková informace je, ale minimálně Roomster to má tak, že u 63kW verze se při zapnutí klimatiazce změní mapy ŘJ na výkon 77kW Prostě s klimou Vám vzroste výkon Jestli je to i u fábie nevím ...
    -1 bodů
  23. Máš ve výbavě přípravu pro tažné zařízení Já ji chtěl taky ale nějak se mi při objednávce vypařila Pod sedačkou spolujezdce u MR 2011+ je ukryta řj obsluhy telefonu a popř. řj tažného zařízení a pokud máš přípravu , tak máš jen kábl s konektorem pod sedajdou kam se připojí tato řj a na zadním levém podběhu to končí a tam se zacvakne venkovní kabeláž od tažného zařízení
    -1 bodů
  24. nutno dodat, že s omezenými kilometry :-P
    -1 bodů
  25. "Hranatý konektor" je riadiaca jednotka palivového čerpadla, z ktorej pokračuje kábel na konektor palivového čerpadla, ktoré je aj s plavákom umiestnené v nádrži.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...