Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/30/11 ve všech sekcích

  1. Od MR 2012 je nová mierka oleja 03F115611E, pôvodná mala index D.
    1 bod
  2. Jestli to dobře chápu - podle tvých informací jede 44kW varianta opět jako 8V? Nějakou dobu se vůbec nedělala a slabší varianta byla přejednotkovaná 51kW, proto se ptám.
    1 bod
  3. veľmi dobrý nápad, tiež som z toho okolia a fakt tu nie je kde s autom ísť ... bodol by nejaký tip P.S: toľko radarov je teraz na východe, že asi na jedneho policajta, jeden radar ... chudáci v exprese doraz o hlas prídu, pri tom čítaní
    1 bod
  4. Zdravim skodovaci, dost ma stve ze u nas na vychodnom Slovensku clovek nema kam s autom ist. Sme viaceri fanusikovia octavii v Michalovciach, chceli by sme sa niekde stretnut, nejake sprinty, kuzelky, pofotit auta, a tak. Viem ze asi sa pytam zbytocne kedze na slovensku nie je nic a jedine co tu ludi bavi je merat rychlosti a rozdavat pokuty ale nenaslo by sa nejake letisko, ktore je volne pripustne ? Dakujem za info.
    1 bod
  5. Fakt mě ty kecy bez argumentů berou, protože nikdo "zasvěcenej" neřekne, které díly to jsou
    1 bod
  6. není to úplně jak říkáš, při zapnuté klimatizaci se jen zvýší výkon o 2-3 kW aby se pokryl pokles klimou - motor má teda pořád stejný tah... 15 Nm bys jistě poznal
    1 bod
  7. mam ten samej problém... padaj ručičky, někdy se vzpamatujou někdy ne, nevíte o někom v okolí Liberce kdo by si stím poradil ?
    1 bod
  8. No, EGR ventil ovládá recirkulaci spalin. No a ty spaliny u diesela obsahují saze a podobnej sajrajt, který ti zanáší sání. No, a co ty částečky budou dělat s ventilevejma sedlama apod., raději ani nebudu popisovat. Jinak, po odpojení EGR ventilu pravděpodobně neprojdete emisema.
    1 bod
  9. JO CHYTRACI MELI JIT NA DEN OTEVRENYCH DVERI A CIST ASPON NASTENKY
    -1 bodů
  10. ted meleš naprostý kraviny. o výrobě rozvodového řetězu zjevně nemáš ani potuchy.a myslim, že ani nevíš kde se vyrábí.
    -1 bodů
  11. Jak vidno, 63kW vs. 77kW je "vsjo ravno", rozdíly jsou opravdu jen v "bižutérii", jinak všecky hlavní mechanické součásti jsou shodné. Odlišnost převodovek nepočítám mezi rozdíly motoru - pro mne motor končí výstupním hřídelem ke spojce - další části už sice s motorem souvisí, ale přímo k motoru nepatří. A ještě něco: Na tom slavným DOD jsem byl a krom lisovací linky na "pavouka" přední haubny k fábuli/roomu zpomalený k uzoufání jsem tam neměl šanci si nic pořádně prohlídnout - jednak jsem měl 3 "vlečňáky" (manželka & 2 ratolesti), který chtěli každej něco jinýho (napít, klobásu, sednout, pohledy, balónky...) a krom toho všichni společně "kdy už půjdeme pryč?", druhak nic co by člověka zajímalo nebylo v provozu. Montážní linka na fábule stála jak cyp, jediný co se hýbalo byl úsek "mariage" neboli montáž motoru a náprav do kompletní kastle - tam se imitovalo zdvihání spodku ke kastli a zase zpátky. Do lakovny "Eingang verboten", za volant na polygon totéž - jako pasažér to nemá "vejšku". V mumraji 75 000 člověků pak jeden neměl šanci si cokoliv PODROBNĚ prohlídnout a už vůbec ne něco konkrétního zjistit. Škodofka a vůbec celej slavnej koncern by udělal daleko líp, kdyby přestal paranoidně utajovat všecko co utajit jde a uživatelům svých produktů umožnil běžný přístup k informacím - přestože jsou zákony o svobodném přístupu k informacím dávno v platnosti, všecko o jejich autech a jejich vlastnostech důležitých pro uživatele se zakryje "firemním tajemstvím" - a je po parádě... Celej DOD byla parádní Potěmkinovská víska jak se patří - včetně dechny na jednom dvoře a Vladimíra Hrona & band a dalších kvákalů na druhým - když jdu na exkurzi do automobilky, chci vidět výrobu aut a ne poslouchat nějaký žudlaly & fidlaly...
    -1 bodů
  12. Ono tam byl VSKUTKU docela problém se k něčemu podstatnému dostat - jednak nával, druhak přehršel maskujících "nepodstatných" až balastních informací, které byly návštěvníkovi doslova nacpávány... Takže kdo měl kliku a dostal se k těm údajům, může je tady odprezentovat. Já například krom několika maličkostí k továrnímu příslušenství Rooma nenašel nic, co by bylo mně osobně aktuálně k užitku - čekal jsem od toho opravdu mnohem víc, než že si prohlídnu faceliftovanýho Rooma, jak krouží po polygonu s továrním řidičem nebo že se podívám na zastavenou montážní linku fábulí, kde třeba navíc na (stojící) montáži "kokpitů" (palubovek) uvidím jen "praváky s automatem" - rozuměj palubní desky určené do aut s pravostranným řízením a pouze dvěma pedály... Přes obrovský rozsah akce to byla pro mne doslova blamáge... A už končím s OT...
    -1 bodů
  13. ani v bizuterii neni rozdil, rozdily v serepetickach jsou jen dle ciloveho vozu a jeho vybavy (bez zavislosti 63/77)
    -1 bodů
  14. DEFIANT člověče, konečně někdo s jasnejma a snad pro všechny přesvědčivejma dúkazama... DĚKUJI DĚKUJI DĚKUJI Doufám, že už všem pochybovačům odzvonilo, neb mi to přišlo jako boj s větrnými mlýny . Karlos nárust výkonu při zapnuté klima se řešil obdobným způsobem v jiném vláknu..... možná , že i zde by DEFIANT mohl pomoci Jediné co naroste je spotřeba při volnoběhu neb muší řj motoru dorovnat zatížení kompresorem .... a naopak aby ty 2-3 kW někomu nechyběly tak při akceleraci se výkon kompresoru snižuje na minimum, předpokládám že to tak je u všech motorizací.
    -1 bodů
  15. DEFIANT, jak je to s tím olejem? Dívám se do manuálu na FII 1.2 TSI a tam se píše, že olejová náplň je 3.6 litru.
    -1 bodů
  16. V manuálu se uvádí množství při výměně, nikoliv celkový objem oleje.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...