Jak vidno, 63kW vs. 77kW je "vsjo ravno", rozdíly jsou opravdu jen v "bižutérii", jinak všecky hlavní mechanické součásti jsou shodné. Odlišnost převodovek nepočítám mezi rozdíly motoru - pro mne motor končí výstupním hřídelem ke spojce - další části už sice s motorem souvisí, ale přímo k motoru nepatří.
A ještě něco:
Na tom slavným DOD jsem byl a krom lisovací linky na "pavouka" přední haubny k fábuli/roomu zpomalený k uzoufání jsem tam neměl šanci si nic pořádně prohlídnout - jednak jsem měl 3 "vlečňáky" (manželka & 2 ratolesti), který chtěli každej něco jinýho (napít, klobásu, sednout, pohledy, balónky...) a krom toho všichni společně "kdy už půjdeme pryč?", druhak nic co by člověka zajímalo nebylo v provozu. Montážní linka na fábule stála jak cyp, jediný co se hýbalo byl úsek "mariage" neboli montáž motoru a náprav do kompletní kastle - tam se imitovalo zdvihání spodku ke kastli a zase zpátky. Do lakovny "Eingang verboten", za volant na polygon totéž - jako pasažér to nemá "vejšku". V mumraji 75 000 člověků pak jeden neměl šanci si cokoliv PODROBNĚ prohlídnout a už vůbec ne něco konkrétního zjistit. Škodofka a vůbec celej slavnej koncern by udělal daleko líp, kdyby přestal paranoidně utajovat všecko co utajit jde a uživatelům svých produktů umožnil běžný přístup k informacím - přestože jsou zákony o svobodném přístupu k informacím dávno v platnosti, všecko o jejich autech a jejich vlastnostech důležitých pro uživatele se zakryje "firemním tajemstvím" - a je po parádě... Celej DOD byla parádní Potěmkinovská víska jak se patří - včetně dechny na jednom dvoře a Vladimíra Hrona & band a dalších kvákalů na druhým - když jdu na exkurzi do automobilky, chci vidět výrobu aut a ne poslouchat nějaký žudlaly & fidlaly...