Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/07/11 ve všech sekcích

  1. Pro pana Ekkara není důležité, jestli s nějakým vozem jezdil nebi nejezdil. Smyslem činnosti pana Ekkara je vysvětlovat majitelům vozů s motorem TSI to, že udělali blbost a že by měli svého činu nadosmrti litovat. Jak už tu kdosi naznačoval, zřejmě je to motivováno tím, že vlastní vůz s motorem, který je již poněkud za zenitem (a zřejmě je to pro něj z bůhvíjakého důvodu nepřijatelné). Jeho poslední odpovědi, kde se snaží točit na termínech vlastnit a jezdit apod. mi připomínají argumentace našich mimozemšťanů z poslanecké sněmovny. Bleeeee Ekkare, vždyť to jsou jen auta... Fabia 1.2 TSI, najeto 30.000 km (nemám měněný motor, nemám, opravdu ne ne ne ne)
    1 bod
  2. Mám 1.4 TSi od novotí a krátké cca 2sec. zachrastění (spíš takové zacvakání) při nastartování déle stojícího motoru mi dělá co to auto mám. Je to normální, chvíli trvá než se natlakuje napínák a vyšponuje řetěz. V návodu k obsluze o tom taky píšou. Před Octavií jsem měl Forda, taky s rozvodovým řetězem a bylo to to samé. Nemůžete srovnávat s řemenem, který je našponovaný na moment a žádná napínací hydraulika tam není. Důležité je dodržovat tyto zásady: - vykašlat se na longlife a poctivě měnit olej - při parkování používat ruční brzdu, nikdy neopírat auto o motor, zařazenou rychlost nechávat pouze jako pojistku po brzdě - po nastartování po delším stání motor ihned nevypínat, ale nechat ho chvíli běžet a až pak vypnout - nikdy neroztlačovat!! Co se týče řetězu, tak 1.4 má stejný jak 1.8, robustní víceřadý řetěz, který nemá šanci se při dobrém mazání vytahat. Selhat může jedině napínák, řetěz ne.
    1 bod
  3. Kudy chodím, všude budu doporučovat - na pneu zbytečně nešetřit, nevyplatí se to. Doma máme velmi podobná auta jak s 195/55 R15 ® tak 185/60 R14 (FIC) a žádnou výhodu menšího kola a užší pneu jsem necítil. Letos poprvé jsem měl příležitost bezprostředně po sobě porovnávat ve sněhu.
    1 bod
  4. Celkem poučné video je zde: Srovnává se tam zimní a celoroční při teplotách nad 20°C. Při zimní a letní by byl rozdíl daleko markantnější. Co jsem četl nějaký odborný článek, tak ještě horší je to údajně v létě za deště, to je zimní pneu naprosto katastrofální. Nemůžu to teď ale najít... Důvody jsou rovněž zmíněny v tomto článku: http://www.wheels.ca/Tire%20Talk/article/785674
    0 bodů
  5. Joj, tak podla takejto logiky by som dnes jazdil na bicykli a ziadne auto by som nekupil... ...(o vsetkych autach/motoroch sa clovek docita a dopocuje horory) Kto sa boji, nech nekupuje. A ked nieco nemam osobne, nekydam na to lebo o tom viem prd.
    -1 bodů
  6. Pořád tu lamentujete a nadáváte na ŠA a na způsob jak řeší zmíněné výměny.... Chvíli jsem se v automobilovým průmyslu pohyboval a tak způsob jakým to řeší ŠA mi přijde normální a rozumnej... Pánové, je zcela běžnou praxí všech výrobců, že drobné korekce nedostatků se řeší "po tajnu" v rámci předepsaných servisních prohlídek... Byste se divili... Vyvolat paniku okamžitýma svolávačkama je naprosto kontraproduktivní a tak se oficiálně svolávají jen skutečně závažné věci... Problém s rozvody se při tom počtu vyrobených motorů pohybuje v řádech jednotek procent, a není to nic, co by ohrozilo bezpečnost cestujících... Čili rozhodnutí vykonat opravu v rámci servisních prohlídek považuju za správné... spousta z těch kteří tu nadávají a stojí o výměnu přitom ani žádný problémy nemají a přesto to způsobuje vlnu... dovedete si představit jaký reakce by to vyvolalo při veřejný nabídce na opravu?? Zástupy lidí u servisů, servisy zacpaný a všichni nervózní a nespokojení... V neposlední řadě to stojí obě strany další čas a škodovku samozřejmě i peníze a to taky není nepodstatnej argument.. (vy na jeho místě byste to udělali stejně).
    -1 bodů
  7. Pořád tu lamentujete a nadáváte na ŠA a na způsob jak řeší zmíněné výměny.... Chvíli jsem se v automobilovým průmyslu pohyboval a tak způsob jakým to řeší ŠA mi přijde normální a rozumnej... Pánové, je zcela běžnou praxí všech výrobců, že drobné korekce nedostatků se řeší "po tajnu" v rámci předepsaných servisních prohlídek... Byste se divili... Vyvolat paniku okamžitýma svolávačkama je naprosto kontraproduktivní a tak se oficiálně svolávají jen skutečně závažné věci... Problém s rozvody se při tom počtu vyrobených motorů pohybuje v řádech jednotek procent, a není to nic, co by ohrozilo bezpečnost cestujících... Čili rozhodnutí vykonat opravu v rámci servisních prohlídek považuju za správné... spousta z těch kteří tu nadávají a stojí o výměnu přitom ani žádný problémy nemají a přesto to způsobuje vlnu... dovedete si představit jaký reakce by to vyvolalo při veřejný nabídce na opravu?? Zástupy lidí u servisů, servisy zacpaný a všichni nervózní a nespokojení... V neposlední řadě to stojí obě strany další čas a škodovku samozřejmě i peníze a to taky není nepodstatnej argument.. (vy na jeho místě byste to udělali stejně). Souhlas, souhlas, souhlas. Bratr měl kdysi nové BMW 735i. A když řešil reklamaci u jednoho pražského prodejce, nepřál bych Vám vidět ten kolotoč, potažmo arogantní chování. Okamžitě při příjezdu ze servisu napsal email do Mnichova se stížností na jejich oficiálního prodejce pro ČR. Odpověď zněla, že jejich prodejce je proškolený a oni se staví za něj. Tak že f..k o.. celé BMW.
    -1 bodů
  8. Ty asi pomluvíš cokoliv vid, jako ten co má problém s očima že za tím jel a nic neviděl na přímým slunci kde není vidět prakticky nikdy nic chytrák, jen třetí brzdový prý)))) no to je ale taky LED, nejdřív si to pořid a pak hodnot případnou špatnou investici, to bych bral jako reálnou zajímavost. No tady je děsně kecek, já myslel že je to tady FUN CLUB ŠKODOVEK, DOPLNKŮ TYPŮ apod. a ne jejich ANTI CLUB náhodných majitelů PS. předem píšu, ty světla mám, svítí skvěle, vypadají (věc mýho vkusu a chuti se odlišit od davu, nutno jen přiznat že úspora energie-paliva se za tu cenu nejspíš nevrátí) a vidět jsou asi dobře vzhledem k E4, pan SK KÝČ může dál jezdi tuctovým základem a kroutit si krk za upravenými, tot můj apel na jeho příspěvek:) Za 2500,- počkej rok-dva:) a pak si to nekup, protože to budou mít všichni přeci:) BYE VY ŠKODOVÁCI, bavíte:))))
    -1 bodů
  9. A rozpoutalo se peklo, tak já poděkuju za výživný příspěvky především od nemajitelů, světla si každopádně nechám, spoiler sundavat taky nebudu (JÁ NA TO KONKRÉTNĚ RÁD LÍTÁM I V 35:)), ale jsem schopný posílit ještě o pár koní a zbavit se jednou provždy tzv. prdelolepičů a to jinak než mlhovkou:) jinak hoši, nikdo Vám je necpe:) BYE téma, potřebuju užitečnější rady, mějte se.
    -1 bodů
  10. I ty KLEMENTE ELEGANTNÍ, co ten poslední smail......sssssssssss tobě k úrovni nepomůže ani elegantní vůz, snad jen specializované pracoviště plné lékařů a pokud by se ti to nějak ještě zhoršovalo, prodám svěla a věnuju ti to na pobyt v nějakým takovým zařízení, DRŽ SE
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...