Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/16/11 ve všech sekcích

  1. Tohle je interní informace a ty se to opravdu nedovíš nikdy! A k čemu taky? O konstrukční věci vývojářů se nestarej. Máš auto, záruku, tak jezdi a neřeš hlupoty. Koupil sis hotovou věc a ne nějaké lego, do kterého můžeš rýpat. V případě jakéhokoli problému zajeď do servisu a oni už mají přesné instrukce, jak tu či onu závadu odstranit. Ale proboha k čemu furt někdo potřebuje vědět od jaké firmy montuje ŠA rozvody???
    2 body
  2. deifant: To stejný se dá říct o tvé "nenažranosti", když chceš mzdu výrazně vyšší než jakou bys dostal v Indii. Stejná demagogie. Cena je určena trhem. Když nebudou zákazníci cenu akceptovat, ceny klesnou.
    1 bod
  3. No já bych právě řekl, že ty mlhovky jsou tam pěkný v tý tmavý barvě, to, že vynikají, o to jde. Pak mi to přijde ochuzený.
    1 bod
  4. INŠTALAČNÝ NÁVOD K ALARMU CS584 (LIGHT SECURITY) DO FABIE Tak som splnil sľub ktorý som dal Vikinovi a prinášam prvý inštalačný návod k horeuvedenému alarmu. Táto schéma počíta s originálnym centrálnym zamykaním, ku koncu bude pridaná schéma aj s výkonovými relé pre autá bez centrálu od výroby. V schéme ja zakreslený DIODOVÝ MODUL na dverné kontakty, keby ho niekto chcel robiť bude vedieť ako, ale lepšie je myslím ho kúpiť hotový, dodáva sa aj s pinmi a konektormi. Schéma odkazuje na tzv BODY - tieto sú zaznačené v schéme z DP. Tam kde sa majú strihať káble je to označené, a robíme to blízko konektora či už BSG alebo KOMFORTU. PS: ak som niekde urobil chybu čo dúfam že nie, napíšte mi, opravím.... UPRAVENÁ ORIGINÁL SCHÉMA
    1 bod
  5. mam jiny nazor, typoval bych to na zavadu v okruhu s termistorem, kdyz mu rele nepravidelne spina, tak spina nejspi podle toho jak se obcas termistor dotkne kdyz se nedotyka, tak to vyhodnoti jako horkou sedacku a vypne napajeni
    1 bod
  6. Trysku mám ve stěrači. Jak říká Peterer...do toho předělávání se mi vůbec nechce. To ucpání už mě taky napadlo. Zkusím to aspoň trochu nějak rozdělat a pročistit aspoň tu trysku.
    1 bod
  7. V podstatě máš pravdu!! a) jsi sice majitel, ale vyžaduješ servis, záruční opravy apod. - tedy dodržuj smluvní pravidla!!! Dodržuj instrukce v návodu a pokud přesto všechno něco nebude v pořádku, máš ze zákona nárok na nápravu! A tak se i stane. škoda nemá žádné informace o tom, že by v automobilech byl montován díl, který by ohrožoval bezpečnost kohokoli v autě či jiné účastníky v provozu! Pokud o něčem víš, prosím informuj! c) kolik koncern platí za dodávané díly? Po tom ti je skutečně ho*no, očividně nemáš ani tušení co stojí vývoj, výroba, logistika, ... atd. ...? d) výrobní náklady na auto? ani se snad nedají vyčíslit! V případě, že nad takovouto otázkou vůbec přemýšlíš, je vidět, že jsi nepochopil vůbec nic, tvé uvažování je opravdu velice jednoduché a nemá cenu ti dál nic vykládat. Tvá poslední věta o tobě řekla naprosto všechno primitive.
    0 bodů
  8. Škoda se i k pozáručním opravám staví velice vstřícně. Pokud chodí zákazník na pravidelné prohlídky, nenosí si vlastní oleje a filtry, může očekávat, že ŠA jim nabídne náhradní díl zdarma!! To je přístup, co? U jaké jiné automobilky se chovají podobně? Já spíš nerozumím těm co si koupí nové auto, pak zavítají na fórum a vykřikují do světa jaký si to koupili šmejd, že sice jim to jezdí bez problému ale mají strach coby kdyby. Pak se v tom chtějí rýpat sami, zjišťují jaký subdodavatel dodal ten či onen díl, spekulují jaký vliv má barva řetězu na jeho životnost, atd atd... K tomuto účelu jste si měli koupit auto z bazaru a poslouchat jaké zvuky to vydává po 200 tisících. Pokud se v nějakém servise nechovají korektně, je to jiná věc a je třeba o tom informovat ŠA (sami volají pár dnů po návštěvě servisu a ptají se). Ale to, že vám v servise neprozradí jaké díly se od kdy do kdy montovaly? Je to v pořádku! Některé věci ani sami neví, protože tyto informace prostě nemají, a i kdyby něco věděli - je to interní informace, chcete-li obchodní tajemství!
    0 bodů
  9. Dnes jsem provedl výměnu již druhého čerpadla servořízení, čerpadla dodáva Intercars zastoupení TRW s cenou cca13500,-Kč a při vrácení špatného čerpadla vratná záloha z ceny cca 5800,-Kč, 2 roky záruka. Je to lepší cena jak u Škody 23000,-Kč.
    -1 bodů
  10. Dneska auto absolvovalo roční prohlídku, najeto 29775km, takže to vyšlo vlastně akorát. Olej jsem si dovezl vlastní, žádný problém, zeptal se jestli je všechno v pořádku, nahlásil jsem dvě věci a auto tam nechal. Když jsem si ho přebíral, tak byly skla čistý, koberečky umytý, vysáto. Faktura - myslím,že cena velice, velice pěkná, oproti tomu, co tu už bylo. Dohromady mě to vyšlo na 3259,-
    -1 bodů
  11. TO Boby77 : Můžu se zeptat jakou máš osobní zkušenost s referentským vozem ? Nezajímá mě že někdo někde má,ale Tvou osobní máš-li nějakou. Určitě by to zajímalo více fóristů,je tady totiž dost lidí se zakoupenými referenskými vozy. Dík
    -1 bodů
  12. tak se vyjadřuj přesně páč se tady často objevují zavádějící informace a spousta uživatelů si myslí že tu přispívají odborníci ....
    -1 bodů
  13. duplicita, prosim o smazani, omlouvam se
    -1 bodů
  14. Rumík - KLÍÍÍÍÍDÉÉÉÉÉK, to přirovnání s vopicema bylo jen ilustrativní - aby se zdůraznil přístup ŠA potažmo koncernu VW vůči zákazníkům... Prostě zákoš se (podle názorů prezentovaných interně a jak vidno z argumentace diskutéra Bikeone i veřejně personálem koncernu) nemá vůbec co zajímat o to, co se děje pod kapotou ať se děje co se děje - pokud auto jede... A ptáte se proč? Přece protože i když auto je zákazníkovým majetkem, za který vysolil nemalou sumu oběživa, je mu podle mínění výrobce absolutně ho*no po tom, z jakého materiálu a od jakých výrobců subkomponent je tento draze zaplacený kus majetku vyroben/smontován... A to i přestože tyto součásti jsou kriticky důležité pro bezpečnost a spolehlivost funkce daného předmětu - zde motorového vozidla. Na této funkci samozřejmě závisí i spolehlivost uspokojení potřeb zákazníka, za které si koupí vozidla zaplatil a v některých případech i bezpečnost jeho a jeho blízkých. Jenomže - kdyby se na veřejnost dostaly informace KDO koncernu dodává ty které díly, tak by se náhodou některý zákazník mohl dopátrat i toho, KOLIK za tyto součásti koncern skutečně platí... Ve finále by se pak náhodou mohlo ukázat, jaká je skutečná výrobní cena auta - a jejím porovnáním s cenou prodejní by pak mohly vzniknout případně i společenské nepokoje vedené zákazníky koncernu... Kdy už si konečně lidstvo zapamatuje, že skutečná výše zisků vlastníků jakékoliv společnosti je jejím nejpřísněji střeženým "firemním tajemstvím" ??? A všecky možnosti, které by mohly vést k odhalení skutečné výše těchto příjmů je nutno co nejpřísněji mařit a postihovat?
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...