Zaujetí měkčeným plastem na vrchní části přístrojové desky jsem tak nějak nikdy nepochopil. To tu palubku furt někdo osahává? Mně spíš zajímá,jestli auto vydrží nějaký ten kilometr jako celek,ne nějaký plast,na který sáhnu dvakrát do roka,když otírám prach. Což se bohužel nedá říct třeba o mé pracovní FII 1.2 TSI Ambiente,která má sice vrchní díl palubky měkčený,ale motor se furt sype. To samé je otvírání nádrže z místa řidiče. To všichni jezdíte k Shellu,kde vám obsluha natankuje? Tak k čemu mně to je? Ještě k chlazené schránce u řidiče,tu jsem u FI měl a nikdy nevyužil. To mě spíš vadilo,že není kam dát láhev s pitím,což se naštěstí u FII změnilo k lepšímu.
Něco k cenám. Měl jsem předfacelift FI Combi 1.4 16V 74 kW r.v. 2004 Comfort (tehdejší druhá nejvyšší výbava) + nějaké doplňky navíc,např.: klimatizace (ano,ta byla v základu jen pro Elegance...jinak + 35 000 Kč),výhřev předních sedadel,zadní park. senzory,ABS+ASR+ESP,metalíza,hagusy,přední boční airbagy,atd... a výsledek byl podle tehdejšího ceníku těsně pod 500 000 Kč!!! Aby bylo jasno,já to pak koupil jako ojetinu. Půl mega za Fabii bych nikdy nedal. Jen o asi 30 000 Kč víc stála podle ceníku v roce 2010 moje OII 1.4 TSI 90 kW Ambiente...tu jsem ovšem koupil také jako mírně ojetou,to ovšem za 375 000 Kč.