Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/10/12 ve všech sekcích

  1. Zaujetí měkčeným plastem na vrchní části přístrojové desky jsem tak nějak nikdy nepochopil. To tu palubku furt někdo osahává? Mně spíš zajímá,jestli auto vydrží nějaký ten kilometr jako celek,ne nějaký plast,na který sáhnu dvakrát do roka,když otírám prach. Což se bohužel nedá říct třeba o mé pracovní FII 1.2 TSI Ambiente,která má sice vrchní díl palubky měkčený,ale motor se furt sype. To samé je otvírání nádrže z místa řidiče. To všichni jezdíte k Shellu,kde vám obsluha natankuje? Tak k čemu mně to je? Ještě k chlazené schránce u řidiče,tu jsem u FI měl a nikdy nevyužil. To mě spíš vadilo,že není kam dát láhev s pitím,což se naštěstí u FII změnilo k lepšímu. Něco k cenám. Měl jsem předfacelift FI Combi 1.4 16V 74 kW r.v. 2004 Comfort (tehdejší druhá nejvyšší výbava) + nějaké doplňky navíc,např.: klimatizace (ano,ta byla v základu jen pro Elegance...jinak + 35 000 Kč),výhřev předních sedadel,zadní park. senzory,ABS+ASR+ESP,metalíza,hagusy,přední boční airbagy,atd... a výsledek byl podle tehdejšího ceníku těsně pod 500 000 Kč!!! Aby bylo jasno,já to pak koupil jako ojetinu. Půl mega za Fabii bych nikdy nedal. Jen o asi 30 000 Kč víc stála podle ceníku v roce 2010 moje OII 1.4 TSI 90 kW Ambiente...tu jsem ovšem koupil také jako mírně ojetou,to ovšem za 375 000 Kč.
    2 body
  2. mc2uba: Zasadni otazka je, co si predstavujes pod pojmem "kvalita". Je pravda, ze FI mela od Juniora po Eleganci mekceni horni dil pristrojovky, FII ma v Activu tvrdy plast, od Ambitionu pak mekceny. Jak je videt z Rapida, FIII zrejme prijde o mekcenou pristrojovku uplne. Je to ale otazka kvality??? Kvalita je pro me jako uzivatele predevsim zpracovani, tedy to, jestli auto bude po prejezdu nerovnosti vrzat nebo ne a samozrejme funkcnost a spolehlivost. U tvrdeho plastu by to mohla byt i nachylnost k poskrabani povrchu. Na druhou stranu - mekceny plast je pekna (a draha) vec, ale kolikrat mi prinesl nejaky uzitek za dobu pouzivani auta? Nikdy. Jen tim, ze vim, ze mam na hornim dilu pristrojovky, na ktery nemam krome cisteni zadny duvod sahat, mekceny plast. Z meho pohledu ho oklidne ozelim za to, ze v FIII budu mit v serii napr. 6 airbagu a ESP.
    2 body
  3. No ty woe,to mě teda podrž. To jsou teda chudáci... Takže zákazníku kup auto,vysol prachy a když je problém,drž hubu,na nic se nepej a když se zeptáš,tak jsou technické údaje jen informativní nesoulad.
    1 bod
  4. ad mekceny plast: No uznavam ze na hornim dile palubovky je to spise esteticka vec, nicmene treba ten kastlik mezi radiem a pravym kolenem by si ho opravdu zaslouzil. To je druha vec, co me trochu od Fabie II odrazuje. Proboha jak to mohli takto umistit. Copak v tom aute nesedel zadny vysoky clovek predtim nez to zacali vyrabet.
    1 bod
  5. tlaky by měly být 13 a více a hlavně rovnoměrně stejně na každém válci. Já třeba mám na Fábulu, měřeno letos v únoru, 13,3; 13,3; 12,9 ... není to sice ideál, ale vzhledem k 244 000km to nepovažuji za žádnou tragédii
    1 bod
  6. Když už tady brečíme nad otevřenou přihrádku vlevo pod volantem, otvíráním nádrže klíčkem nebo signalizaci kapaliny pouze v kombinaci s ostřikem světel... Fabia Combi Elegance 1.4/55kW ..... 461 900Kč boční airbagy 8900Kč ABS včetně MSR 17900Kč podélný střešní nosič 4500Kč radio MS202 5300Kč tempomat 7000Kč Fabia Combi Ambition Champion 1.2/63kW ..... 269 900Kč Tolik ceny z 5.8.2002 a 5.8.2012. Podotýkám, že tak jako FII o řadu drobností přišla, tak má také některé drobnosti navíc (loketní opěrku, zásuvku pod řidičem, ...)
    1 bod
  7. Mike_k mě na Roomsteru /Fabii II/ chybí nedostatek malých zavíracích schránek. Na Fabii I jsem měl vlevo pod volatem, pod rádiem, před řadící pákou, ty jsem využíval na drobné, na káblíky atd. Teď mám dvě před spolujezdcem, a jednu ve stropě - tam když dáš brýle tak se tam třepou a rozléhá se to po celém stropě. S ovládáním nádrže a kufru mě zklamali a se světýlkama ve dveřích taky, ale neboj zvykneš si .... Ale co by jsme chtěli za tu cenu, to co jsi platil před 10 lety za Fabii máš dnes Octavii Combi a nebo hodně dobře vybavený Roomster
    1 bod
  8. 1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...