Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/23/12 ve všech sekcích

  1. CJ: moc pekny, to se mi fakt libi, dokonce by me to premluvilo i koupit si nekombi
    1 bod
  2. Dnes se Fabia po 28 měsících městského provozu "dožila" prvních 50 000 km. Servisní zásahy jsou v tabulce. Mimo tabulku byla několikrát (cca 4x) doplněna chladící kapalina - už je opět na minimu, takže se bude zase dolévat. Jako největší problém v současnosti vidím, kromě občas rachotícího řetězu, vysokou spotřebu motorového oleje. Dnes jsem ho kontroloval a je zase na minimu, což je po 600 km již docela síla. Dle mého názoru olej mizí přes turbo - v motoru je vidět zaolejované přívodní potrubí těsně před škrtící klapkou a plastové potrubí sání vedoucí k ní je ze spodní strany také od oleje. Viz fotografie. A počítám, že z tohoto důvodu se v posledních dnech objevuje zápach, připomínající výfukové plyny, který je cítit z výdechů ventilace - většinou u stojícího vozidla a zahřátého motoru. Takže návštěva servisu mě nemine. Vzhledem k tomu, kam s tím máme jezdit, z toho velkou radost nemám. Jinak se vyjádřím ještě k interiéru - občas, hlavně v zimě, něco vrže v okolí rádia, též v PP dveřích a B sloupku. Jinak je většinou ticho, což je pro mě zarážející, vzhledem k tomu, co mě provádí s různým vrzáním moje soukromá OII, která má najeto jen 41 000 km. Podle mého názoru je tento konkrétní motor pěknej šmejd - z hlediska spolehlivosti a poruchovosti - ovšem nelze všechny ty závady vztahovat na ostatní motory 1.2 TSI, kromě těch obecně známých věcí, jako jsou např. problémy s rozvody. Myslím, že takovou plečku tady měl snad jen kolega KoNG.
    1 bod
  3. tak jsme před chvílí s Jakub Nabel protáhli 1.2 TSI 77kw trochu kolem Prostějova Foto: předek, bok, kola, kufr, detail zad. světlo, detail guma kufru vrchní, kolovrátek (motor), díra v blatníku , pal. čerpadlo
    1 bod
  4. Ježiš za půl mega fakt hustej vnitřek :-O Brrr ty světlý plasty, když vidím ve Fabii nebo v Roomstru,tak jdou na mě mdloby. Ano z venku Rapid slušný,ale ten vnitřek pokulhává. V motorovým prostoru taky dejchá ostrouhanost. Pěkně podběhem za světlama je vidět nemalýma škvírama mezi krytem až na kolo a zem, teda nic moc. A cenovka ? aspoň je tam prostor na psychologický slevy , teda jestli nějaký budou.:-) Jinak cena viz. odkaz hrůza. za ty prachy by byl vymazlenej oktan
    1 bod
  5. 1 bod
  6. Zdar pánové taky bych se připojil do diskuse a napíšu vám mé zkušenosti. Já osobně mám na své Oct.II. 1,9TDI 2006 model Magic car M870AS a jsem s ním naprosto spokojen dva roky funguje bez jediného problému,na dálku i 300m v bytové zástavbě auto signál přijme a nastartuje (a vychladí nebo vytopí interiér do 10min na přijatelnou teplotu) v zimě i když je -20 tak jsem neměl problém se zamrzlými okny,po 10min od nastartování jsem přišel k autu jen ometl sníh a mohl vyrazit, v létě to vychlazení je taky pohoda. Je v něm alarm a dotykový senzor na čelním skle, kterým si majitele můžete přes pager umístěný v ovladači přivolat. Používám často i funkci Turbo jelikož jezdím denně po dálnici do práce a nemám čas po dojetí čekat 2min na to až se turbo promaže. Proto si nastavím tento režim, vystoupím auto zamknu a jdu pryč, auto samo vypne motor po 2min. Samozřejmě musí být zařazený neutrál a ruční brzda, zámek zpátečky nemám. Má mnoho funkcí, které až tak důležité nejsou např. Udržování nastavené teploty v interiéru, startování v určitý čas (jak si majitel bude přát), automatické zamknutí dveří a spuštění hlídání alarmem při vzdálení od auta na několik metrů - to samé platí i s odemykáním, zavírání všech el. oken při zamknutí auta. Dále má hlášení zapnutých světel,parkovací stopky,signalizace otevření jak dveří, oken i kufru a kapoty - vše na displej na pageru. Zablokuje motor (přívod paliva) při neoprávněném vniknutí do vozu. Např. při výměně oleje v servise přepnu na ovladači na servisní režim - tím se vypnou otřesové a přídavné snímače a Magic Car bude pracovat jako obyč. centrál s alarmem.Mám v práci 3 kolegy kteří to na svých miláčcích mají taky a chválí si to. Občas lidi nevěřícně koukají že ,,to" auto samo nastartuje,ale já bych taky koukal kdybych to neznal. To by mělo být asi tak zhruba vše (podrobnější info pokud vás to víc zajímá si určitě vygooglujete), neberte to jako reklamu je to jen můj poznatek s tímto zařízením. Zdar Mikael
    1 bod
  7. Tady je to spise problem starych a mene citlivych GPS prijimacu, ktere Nokia (asi z uspornych duvodu) pro sve nektere mobily pouziva, ja ted hezdim po Balkane (Montenegro, jizni Dalmacie), a nosim sebou stale GPS logger Qstarz (primarne me vyrabi GPS data pro pozdejsi doplneni geotagu do EXIF mych fotek) s 51 kanaly a MTK chipem, ktery casto necham bud v pase kratasu, nebo fotobrasne na zadni sedacce, nicmene se nestalo, ze by i za SunSafe skly mel sebemensi problem. Strkam ho i do horniho kastliku, nebo kastliku po cigaret. popelniku, ani zde nema potize s prijmem a vesele loguje, prip. poskytuje GPS data pres BT dalsim pristrojum. Je jasne, ze prave starsi GPS prijimace (zejmena ty menekanalove) budou za SunSafe skly potize mit a resenim je lepsi prijimac (napr. na bazi zmineneho MTK chipu), nicmene problem pro prenosne radar detektory zustava. Resenim pro radar detektory je pevna sada (napr. Valentin One, ktera zrovna ziskala CZ homologaci od ministrerstva dopravy pro legalni zastavbu do vozu, prip. jine i lepsi jako je lokalizovany Bell), ta problem nema, prijimaci antena je venku, ale jiny zasadni problem nastava pote v policejnich statech, ktere i tyto prijimace nesmyslne kriminalizuji (zvlaste v pripade v prodvedeni pevnych zastaveb), napr. Svycarsko (kde memu kamaradovi pred mnoha lety malem zabavili auto na udani uctyhodneho svycarskeho obcana, ktery videl na parkovisti, jak si antiradar po prejeti hranic nasadil na predni okno), Rakousko, nyni take Slovaci... To je ale na jinou debatu, a hlavne jinde...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...