Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/02/12 ve všech sekcích

  1. vzhledem k chytrákům, kteří se zde zapojují do tématu jsem raději příspěvek smazal. děkuji
    1 bod
  2. http://www.filtron.pl/katalog/instrukcje/1079k.pdf
    1 bod
  3. Máte někdo ponětí, proč jdou dojezdy oken jen dolů, ale nahoru ne? Že by nařízení EU o bezpečnosti cestujících? Jako další mě zaujala "Simply clever" škrabka na okna ve dvířkách palivové nádrže, které se nedají uzamknout. Jak dlouho tam asi vydrží? Nekryté kolejničky pod sedačkami vypadají otřesně, zase se však bude dobře vymetat nepořádek. Co je však na hlavu, při přítomnosti gigantických mlhovek, nacpat denní svícení do dálkového světla za použítí žárovek H15. Jen pro zajímavost jsem se podíval na netu na její cenu, no nekupte to za ty peníze: levnější 620 Kč, dražší za 728 Kč. Už vidím, jak se pro ně motoristi ženou. Pokud masivním náběhem vozu nedojde k razantnímu slevnění, vidím to na kutilské předělávky. Jinak se mě až na cenu vůz líbí.
    1 bod
  4. kat je sam o sobe dosti tvrdej takze se toho fakt neboj ja zacinal na Š 125 a jak sem ji nechtel po zacatku, tak si ji tedka nemuzu vynachvalit sul kaminky,.. to to spis natri,... ale nevim,... stribrenkou asi moc ne ta se ti odloupe pokud to neudelas fakt moc peclive ....... viz, obrazek jak sem delal minulou zimu,... po chvily to bylo pryc letos sem to natrel zaruvzdornou barvou cernou matnou co mam i na bubnech a drzi jak pribity takze szkus spis tohle sice bude trochu drazsi ale stoji to za to
    1 bod
  5. To buď rád. Spíš si myslím, že jsi jen čekatel.
    1 bod
  6. Na hodně zajímavé ceny se dostaly po zlevnění Yetiho v akci Trumf taky roční auta. Je poměrně dost široký výběr, ceny Yetiho Active 1.2TSI 77kW se pohybují i pod hranicí 300 tis. Kč. Nájeto velmi často kolem 7-9 tis. km, záruka na další tři roky dopředu omezená nájezdem 120 000km. Tak jak mně nikdy nepřišly roční auta zajímavá v porovnání se zcela novým po slevě, tak tohle je podle mě dobrá nabídka. Yeti do 320 000Kč, roční auta
    1 bod
  7. Lidově řečeno šaškárna :-) Hlavně mě dostává to, jak ze zamaskovanou verzi (včetně vnitřku) jezdí novináři to už je hodně divadýlko.
    1 bod
  8. ok..beriem,bola to len úvaha
    1 bod
  9. libero: .... to treba ano ale neni uplne v tom nejnizsim miste a taky by ho ten lisek co ho defakto kreje tak by ho stejne neuchranil,... takze tohle si myslim ze neni az tak podstany
    1 bod
  10. hacky carky nepisu protoze cestina je ma kobyla Vždyť je to zbytečné my si s tím poradíme. Ještěže mi to mistr google přeložil do češtiny.
    1 bod
  11. Čekej ještě: - fotky detailů na facebooku - první fotku ve tmě - "únik" fotek ze zahraničí při nakládání do kamionu - první tři fotky na asfaltu - první fotku interieru - první testovací den odhalených aut pro novináře - první cena - ceník
    1 bod
  12. Ach tomu sa už nedá ani zasmiať ...
    1 bod
  13. Ahoj. Dnes jsem byl v servisu Škoda se stejnou závadou. Prohlédl jsem co se dalo,na konektoru motorku na prvním vodiči zleva bylo napětí 12.65v /hnědočervený/,kostra v pořádku. zelenožlutý kabel 5.63 v,bílozelený kabel-bez napětí tj. 0 v. Motorek čistý a mimo auto plně funkční. Poslední kablík vpravo na konektoru /hnědý/ kostra v pořádku. už jsem to fakt nedal.... Závada byl přelomený kabel v průchodce dveří,ale ani jeden z těch co vedou k motoru stěrače. Byl to červenožlutý,tenký drát. kam to vede a s čím je to propojeno mi zůstalo utajeno. Snad to někomu pomůže, jinak cena v servisu byla 655,-Kč cca 70,- materiál a zbytek práce a Kalouskovné.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...