Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/10/12 ve všech sekcích

  1. Lidi, děd vševěd, má pravdu, k té čočce se to opravdu dá a vše ostatní je na ránu devítkou mezi oči. Přesto všechno jsem odpůrcem jakýchkoliv podobných dodělávek a dělání z auta to co není. Když to chci tak si to s tím koupím, a když na to nemám, budu mít holt jen světlo s vláknem. Tečka!
    2 body
  2. Neber ani ředidlo ani Tempo !!!!! Zajeď někam kde míchají lakýrnické barvy třeba Standox nebo PPG a pod. Tam ti odleje do skleničky třeba půl deci spec. pasty 3M za pár peněz a výsledek bude o 150% lepší. Zaleštíš i drobné škrábance v laku.
    1 bod
  3. A co ked mal uz menene zamky?? :kol-24: Tak ten kluc zo skoda salonu mu bude na H.vno. :kol-32:
    1 bod
  4. Tetrevarna - koukal jsem na tvůj profil. Jestli opravdu hodláš přijet, tak klobouk dolů, máš to hezky daleko. A nebo víš co, moc nepřemýšlej, a prostě přijeď. Já ti slibuji, že tvůj motor na součástky rozebírat nebudu.
    1 bod
  5. Tak at si koupi jine auto u jine znacky, kde dostane to, co chce. Pokud mu treba Fabie vyhovuje naprosto vsim, jen jediny problem jsou svetla, tak je to stastny clovek. Koupi poradne zarovky a je to. Pokud jsou svetla neprekousnutelny problem, at si koupi jine auto, v dnesni dobe je vyber slusny...
    1 bod
  6. Hindator - Jakápak taškařice! Pokecáme, Tygříkovi rozebereme motor na prvodíly, uděláme diagnostiku toho, co zbude a jdeme domů. Jo, Tygříku, umyj pořádně auto, ať se nehrabeme v blátě.
    1 bod
  7. ...SWING je ale už v nových modelech které jsou vybavený konektorem MOST...tam by jsi měl dostat výstup pomocí tohoto konektoru http://www.fancarhifi.cz/www-fancarhifi-cz/eshop/21-1-Instalacni-material/128-3-AUX-vystup/5/966-VW-Audi-Skoda ...ten propojíš pomocí RCA kebelu se zesilovačem... http://www.fancarhifi.cz/www-fancarhifi-cz/eshop/45-1-Kabely/179-2-signalove-kabely/5/1242-Sreetwires-ZNX5-2 ...no a pak už jen vhodný subwoofer v ideálním případě box ať už uzavřený nebo BR to už podle poslouchaného hudebního stylu.
    1 bod
  8. chudinka, jdu se vožrat...... a to jsem ji dnes nalestil a jak kokot to zaparkuju tri rady od aut aby mě nikdo neodrel dveřma apod
    1 bod
  9. No já jsem zvědavý jak to obhájí v tom servisu........
    1 bod
  10. Osobne mam 1.6 TDI CR a uplna spokojnost. Hlucnost nie je az taka hrozna a to som prechadzal z benzinaku. Co sa tyka spotreby, tak dlhodobo mam realnych 4.3l/100km. Jazdim normalne podla predpisov, obcas trosku setrim, lebo sa neponahlam, z toho som uz vyrastol. Mam ju nieco cez rok a najazdenych vyse 32t km. Co sa tyka vykonu, tak je to celkom fajn/postacujuce, aj ked by sa jej hodilo par konikov naviac , ale zacina "tahat" pri vyssich otackach, cca 1800-2100. Ak ide v nizsich otackach, cca 1200-1300, tak je to vnutri dost pocut, skratka vsetky CR (co som cital) je lepsie udrzovat nad 1500ot/min. Ja by som ju nevymenil, uz len koli spotrebe, nakolko do/z prace to mam denne cca 80km. V zime sa zohrieva v celku rychlo (cca 10-15km normalnej jazdy je motor zohriaty na 90°C), uz len koli ohrevu a to nemam vyhrievane sedacky a ani to moc nepotrebujem Asi tolko z mojej strany, je na tebe pre ktoru sa rozhodnes, ale asi najlepsie by bolo vsetky si vyskusat a previest sa na nich
    1 bod
  11. No já když čekal na novou FII (první nové auto) tak jsem během 6 týdnů přečetl manuál 2.5x a to v jen v PDF, ten papírovej pak už vůbec.
    1 bod
  12. Zkusím napsat postřehy a můj pohled na věc: obecně se nedá říct, že jsou vozy výhodné nebo nevýhodné záleží na typu, kusu, jeho výbavě a ceně čím nezvyklejší varianta, tím větší pravděpodobnost dobré ceny (FII a R s naftovými motory jsou normálně velmi drahé, u aut s velkým množstvím příplatkové nabídky, naopak nejběžnější provedení takový pokles ceny nemají) při počítání "slevy" na ročním autě je potřeba brat v úvahu krom absolutního rozdílu váhy některých z následujících faktorů: slevu, kterou by člověk dostal u nového auta od prodejce (např. u mě byla u R něco nad 9,5%) možnost výběru vlastní konfigurace a barvy (někomu je to šumák, někomu na tom záleží, někdo má štěstí na kus, jiný musí dlouho čekat) historie auta (s referenčními auty se často jezdí hodně, hodně prasácky; záleží ale případ od případu a člověk často nemá potřebné informace) opotřebení (vypadá to divně, ale po 30 tis. km nějaké, byť z větší časti neviditelné je; docela dost už jsou načaté pneumatiky a nová sada kvalitních Bridgestone Turanza se i na internetu pohybuje k 10 000Kč) "nové je nové" - pro někoho nedůležitý, pro někoho příjemný faktor odpadnutí nutnosti shánění a čekání na kus; člověk si vybere, objedná a hotovo Já jsem se rozhodl po důkladné úvaze koupit zcela nové auto zadané do výroby. Dokážu si ale představit, že při objevení atraktivního kusu za atraktivní cenu koupím přístě zánovní. Bude ale záležet na vedle sebe položených nabídkách nového a jetého.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...