Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/21/12 ve všech sekcích

  1. Kongu, jestli chceš, na této fotce bych Ti mohl vysvětlit, proč Ti byla zima. Je to úplně jednoduché. Před dávnými a dávnými lety se v naší galaxii na naší planetě vyvinuly dva druhy člověka: menší Homo sapiens neandertalensis a větší homo sapien heidelbergensis. První se dokonale přizpůsobil drsným podmínkám doby ledové v Evropě, druhý horku v Africe. Menší výška prvního zmenšovala plochu těla, tím i tepelné ztráty. Větší plocha těla druhého zase lépe ochlazovala organismus. Takže, co z toho plyne? Za vším hledej kunu!
    3 body
  2. Vadi58: Už je to tak, tři kumpáni se tady dali dohromady, aby pak zjistili, že mají stejná jména. Takže ten největší bílý (neplést s Kongem) není Pavel. No teda aspoň doufám.
    2 body
  3. Zdravím, protože společně roky klábosíme o našich oktávkách, věčně řešíme spotřebu TDI versus TSI a nadáváme na drahé paliva, mohli bychom se my z fóra společně sejít, prohlédnout naše krasavce na nějakém příhodném místě kousek od Prahy, dostupném po dálnici a vzájemně se poznat a pokecat.... Místo konání bylo původně motorest u Nového Strašecí, ovšem jak jsem zjistil, motorest je v současné době v rekonstrukci Nicméně jako náhradní místo a řekl bych že mnohem lepší jsem zvolil restaurant Classic na Lánech, které nabízí skvělou (ne drahou) restauraci a privátní parking. Podařilo se mi tam zamluvit salónek, čili nebudeme nikým rušeni a můžeme debatovat, pít a jíst podle našeho přání, co jen peněženky dovolí Abychom se všichni sešli, místo setkání bych neměnil, tedy na původním místě u R06 motorest u Nového Strašecí. Zde se sejdeme a pak společně vyrazíme do blízkých Lán, kde nás již budou očekávat... Kdo bude mít zájem, tak na místě konání v Lánech je i menší historické muzeum motorismu, vzdálené jednu minutu pěšky od restaurace, k vidění starší závodní vozy.... Kdo by snad nestíhal v 11:00-11:30 být u motorestu, sám se potom může vydat do blízkých Lán do hotelu-restaurace Classic.... Setkání je určeno pro všechny příznivce a majitele všech oktávií,zdejší veterány i nováčky, kdo má chuť společně pokecat a poznat ostatní, je vítán.... Čas setkání v bývalém motorestu "Farma" na R06 u Nového Strašecí bych viděl na 11:00 dopoledne. Jak se Vám to líbí? Termín akce domluven na sobotu 15.12.2012 Seznam účastníků: (aktualizováno průběžně) 1/ Clint 2/ Ozi Toretto 3/ Pawouk 4/ jozzi 5/ Stanmar 6/ Radius 7/ Stanley 78 8/ mirek 2007 9/ Murphy1 10/ TSI 11/ Honza9007 (?) 12/ DuK 13/ Hurikan88 14/ radim1234 15/ Pany 16/ Arlo 17/ treo (?) Zde jsou dvě fotečky místa konání, salónek je zamluven a privátní parking pro naše krasavce rovněž.... ...a pak bychom se posílení dobrou whiskey vydali společně na závod po dálnici s cílem Klokočka nebo Nemocnice Střešovice...Ovšem Maverickovi bychom dali 10 minut náskok, pač by měl handicap v motoru. Program bych viděl následující: 1/ Uvítání účastníků srazu francouzským šampáněm 2/ Okouknutí strojů za neustálého vyzdvihování benzínových TSI motorů 3/ Kontrola Maverickova vejfuku bílou rukavicí 4/ Všeobecná prohlídka maverickova nezávislého topení (fronta bude pozvolna nastupovat levými dveřmi a pravými vystupovat) 5/ Občerstvení v motorestu typu zaplať na co máš 6/ Hodinová přednáška Mavericka, jak je světlý interiér jednoduché udržovat 7/ Soupis všech zúčastněných vozidel s parametrem dlouhodobé spotřeby 8/ Tříhodinová konsultace soupisu 9/ Vzájemné popíjení 10/ Rozdělení do týmů Diesel - Benzín a vzájemné soupeření 11/ Rozebrání rozvodů "náhodného" TSI motoru a konsultace nevýhod hydralického napínáku. 12/ Vyhlášení výsledků a odpolední rallye v ostrém provozu. 13/ Prémiový program: Striptýz na kapotě TDIčka, ale někdo musí přivézt přítelkyni....
    2 body
  4. Najdi 10 rozdílů, může jich být i více!
    1 bod
  5. Fotky pro náročné: Najdi 10 rozdílů!
    1 bod
  6. Podľa rozmerov a hmotností určite zistíš, či je to O3 alebo niečo iné a keby bolo VIN, tak máš všetko....
    1 bod
  7. To ne , ten v okene neni sle pri takovem tematu bych cekal alespon fotku nebo odkaz a vono nikde nic
    1 bod
  8. Mám takový pocit, že s Kabaňem vyhrála Škoda jackpot. Je ve Škodě už poměrně dlouho, zatím z jeho práce vylezl prakticky jenom lehký facelift FII/R, derivát Fabia Monte Carlo, Citigo s minimem prostoru pro design a Rapid. Za mě zatím všechno z jmenovaného a speicálně s přihlédnutím k možnostem
    1 bod
  9. Jo hochu, to byla doba opravářů, dnes to jsou výměnkáři kolikrát bez duší a co jim diagnostika nenapoví to neudělají... Možná nesmí a ani díky konstrukčním řešení to kolikrát než "to celé vyměnit" nejde. Taky znám ze zemědělky dokonce technologii na svařování(!!!!) prasklin na blocích motoru, znovuobnovování výstelky pánví ložisek, vyměňování špiček trysek naftových motorů, atd atd atd atd.... Dnes je jednodušší pomalu opravdu vyměnit polomotor na přestrojení než se v tom hrabat jak chudobný v zádeli...
    1 bod
  10. Přečti si druhý příspěvek tohoto vlákna tam je odkaz kde se řeší tempomat po FL . Je otázka jakou máš BCM Zpravidla samotné páčky a kabeláž nestačí. To by platilo u Room a Fab II před FL. Po FL existuje sada 5J1 035 623A (pro levostranné řízení a palubní PC), která obsahuje vše potřebné. Už jsem tu několikrát dával tento odkaz. Ale bohužel se na to vždy někdo znovu zeptá v dalším a dalším vlákně. Jinak za předpokladu správné montáže , nakodování a správné BCM ti tempomat fungovat bude.
    1 bod
  11. Stropní světlo se musí rozsvítit až po vytažení klíčku. Rádio se po vytažení vypne. Vadná spínačka dává hlášení v podvolantové jednotce. Adresa 16. Výměna vadné spínačky , el. části, trvá 10 min....Dost poruchový díl...
    1 bod
  12. Problém nastane v momentě, kdy 1) Ty si to koupit chceš a máš na to i připravený love ALE 2) výrobce auta je taková banda debilů a Škotů, že jednoduše odmítají nevím proč takovou kombinaci typ auta + typ osvětlení jakou bys Ty chtěl vůbec vyrábět, natož prodávat... Zákony přitom přímo říkají, že na vozidlo lze namontovat zdroj osvětlení pocházející i z jiného typu a značky vozu, pokud už v tom jiném voze prošel homologačním procesem a byl schválen k provozu. Hlavní světlomety koncernu se liší hlavně designem, mechanicky jsou si velmi podobné - pak vyvstává otázka, PROČ U NĚKTERÝCH ZNAČEK A TYPŮ VOZIDEL KONCERN NEUMOŽŇUJE INDIVIDUÁLNÍ OBJEDNÁVKU SVĚTELNÝCH ZDROJŮ VYŠŠÍ KATEGORIE, BYŤ I ZA PŘÍPADNÝ MASTNÝ PŘÍPLATEK??? Bylo by to legální, stačilo by aby výrobce světel dodával příslušnou sadu a vymínil si například její instalaci výhradně pověřeným servisem jako je to třeba u Constructu - cena za sadu a práci by byla jinou věcí. Pak by vskutku platilo to "...když na xeny nemám, musím dál jezdit jen s heligónama..." - v současné situaci ale platí "...I KDYŽ BYCH TO CHTĚL A MĚL NA TO PENÍZE, ZKURVENÁ OBCHODNÍ POLITIKA KONCERNU MI NEUMOŽNÍ SI TO POŘÍDIT V TOVÁRNÍ = PRO OKOLÍ BEZPEČNÉ VERZI...".
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...