Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/21/12 ve všech sekcích

  1. Kongu, jestli chceš, na této fotce bych Ti mohl vysvětlit, proč Ti byla zima. Je to úplně jednoduché. Před dávnými a dávnými lety se v naší galaxii na naší planetě vyvinuly dva druhy člověka: menší Homo sapiens neandertalensis a větší homo sapien heidelbergensis. První se dokonale přizpůsobil drsným podmínkám doby ledové v Evropě, druhý horku v Africe. Menší výška prvního zmenšovala plochu těla, tím i tepelné ztráty. Větší plocha těla druhého zase lépe ochlazovala organismus. Takže, co z toho plyne? Za vším hledej kunu!
    3 body
  2. Vadi58: Už je to tak, tři kumpáni se tady dali dohromady, aby pak zjistili, že mají stejná jména. Takže ten největší bílý (neplést s Kongem) není Pavel. No teda aspoň doufám.
    2 body
  3. Najdi 10 rozdílů, může jich být i více!
    1 bod
  4. Fotky pro náročné: Najdi 10 rozdílů!
    1 bod
  5. Podľa rozmerov a hmotností určite zistíš, či je to O3 alebo niečo iné a keby bolo VIN, tak máš všetko....
    1 bod
  6. To ne , ten v okene neni sle pri takovem tematu bych cekal alespon fotku nebo odkaz a vono nikde nic
    1 bod
  7. Mám takový pocit, že s Kabaňem vyhrála Škoda jackpot. Je ve Škodě už poměrně dlouho, zatím z jeho práce vylezl prakticky jenom lehký facelift FII/R, derivát Fabia Monte Carlo, Citigo s minimem prostoru pro design a Rapid. Za mě zatím všechno z jmenovaného a speicálně s přihlédnutím k možnostem
    1 bod
  8. Jo hochu, to byla doba opravářů, dnes to jsou výměnkáři kolikrát bez duší a co jim diagnostika nenapoví to neudělají... Možná nesmí a ani díky konstrukčním řešení to kolikrát než "to celé vyměnit" nejde. Taky znám ze zemědělky dokonce technologii na svařování(!!!!) prasklin na blocích motoru, znovuobnovování výstelky pánví ložisek, vyměňování špiček trysek naftových motorů, atd atd atd atd.... Dnes je jednodušší pomalu opravdu vyměnit polomotor na přestrojení než se v tom hrabat jak chudobný v zádeli...
    1 bod
  9. Přečti si druhý příspěvek tohoto vlákna tam je odkaz kde se řeší tempomat po FL . Je otázka jakou máš BCM Zpravidla samotné páčky a kabeláž nestačí. To by platilo u Room a Fab II před FL. Po FL existuje sada 5J1 035 623A (pro levostranné řízení a palubní PC), která obsahuje vše potřebné. Už jsem tu několikrát dával tento odkaz. Ale bohužel se na to vždy někdo znovu zeptá v dalším a dalším vlákně. Jinak za předpokladu správné montáže , nakodování a správné BCM ti tempomat fungovat bude.
    1 bod
  10. Stropní světlo se musí rozsvítit až po vytažení klíčku. Rádio se po vytažení vypne. Vadná spínačka dává hlášení v podvolantové jednotce. Adresa 16. Výměna vadné spínačky , el. části, trvá 10 min....Dost poruchový díl...
    1 bod
  11. Problém nastane v momentě, kdy 1) Ty si to koupit chceš a máš na to i připravený love ALE 2) výrobce auta je taková banda debilů a Škotů, že jednoduše odmítají nevím proč takovou kombinaci typ auta + typ osvětlení jakou bys Ty chtěl vůbec vyrábět, natož prodávat... Zákony přitom přímo říkají, že na vozidlo lze namontovat zdroj osvětlení pocházející i z jiného typu a značky vozu, pokud už v tom jiném voze prošel homologačním procesem a byl schválen k provozu. Hlavní světlomety koncernu se liší hlavně designem, mechanicky jsou si velmi podobné - pak vyvstává otázka, PROČ U NĚKTERÝCH ZNAČEK A TYPŮ VOZIDEL KONCERN NEUMOŽŇUJE INDIVIDUÁLNÍ OBJEDNÁVKU SVĚTELNÝCH ZDROJŮ VYŠŠÍ KATEGORIE, BYŤ I ZA PŘÍPADNÝ MASTNÝ PŘÍPLATEK??? Bylo by to legální, stačilo by aby výrobce světel dodával příslušnou sadu a vymínil si například její instalaci výhradně pověřeným servisem jako je to třeba u Constructu - cena za sadu a práci by byla jinou věcí. Pak by vskutku platilo to "...když na xeny nemám, musím dál jezdit jen s heligónama..." - v současné situaci ale platí "...I KDYŽ BYCH TO CHTĚL A MĚL NA TO PENÍZE, ZKURVENÁ OBCHODNÍ POLITIKA KONCERNU MI NEUMOŽNÍ SI TO POŘÍDIT V TOVÁRNÍ = PRO OKOLÍ BEZPEČNÉ VERZI...".
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...