Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/10/13 ve všech sekcích

  1. Nemůžeš porovnávat Passata (limuzína) s Octavií (liftback). Když se podíváš do statistik prodejů, tak tuhle kravinku si objednává 0,00x% zákazníků. Ty vámi haněné asistenty se prodávají mnohem lépe a mají větší smysl pro bezpečnost posádky. Každý se zde ohání bezpečným autem, ochranou posádky atp. Málokdo však k tomu udává, že existují dva druhy bezpečnosti - pasivní a aktivní; jinak řečeno: jak je to auto stavěný, a jak je to auto podpořený, aby k nehodě nedošlo, příp. se eliminovala rizika zranění/úmrtí posádky. První skupinu nemůžu já, jako zákazník, ovlivnit. Tu ovlivňuje výrobce konstrukcí auta, resp. použitými (či nepoužitými) materiály. Druhou skupinu však ovlivnit mohu. Já osobně např. zastávám názor, že je pro mě bezpečnost vozu/posádky důležitější, než suprtrupr rádio s dvacetisedmi reproduktory a podobné zhovadilosti. Ano, jsem člověk, který se téměř denně s těmito systémy v autě z pracovních důvodů veze, tudíž jim musím důvěřovat. Ty systémy v autě nejsou od toho, aby přebíraly řízení vozu (mimochodem to je v Evropě nad 30km/h zakázáno, jedná se o tzv. autonomní řízení vozidla), ale jen a pouze doplňují řidiče v jeho reakcích, příp. ho částečně zastupují ve chvílích, kdy on ztratil kontrolu nad situací. Např. adaptivní tempomat s funkcí antikolizní ochrany (u VW kombinace systémů ACC a Front Assist, které se prodávají POUZE SPOLU!) dokáží v případě nouze auto zbrzdit natolik, že minimují riziko těžkých úrazů, příp. smrti posádky až o 60%! Když ti začne systém Front Assist automaticky brzdit (poté, co tě už 2x varoval - jednou akusticky, podruhé ti kopne do brzdového pedálu), tak už je zpravidla na zabránění kolize pozdě. Jde jen o maximální možné snížení rychlosti nárazu - je totiž rozdíl, jestli se o někoho zastavíš ve 100 km/h, anebo jestli ten systém tuto rychlost snížil na 40 km/h. Auta budou tak jako tak zničená, ale ty a tvoje posádka mají šanci střet přežít. A to, že někdo nabízí elektricky vyhřívaný volant např. ve zmiňované Astře, tak to pro mě není argument. Protože to auto musí být v určitém výbavovém stupni a výsledná suma už leze do vyšší třídy A myslím, že marketing koncernu je v tomto ohledu dokonce jeden z nejvstřícnějších. Někteří konkurenti sice nabízejí některé "vychytávky", ale nenabízejí zase jiné věci, které jsou u konkurence např. v základu. Takže to je prašť jako uhoď a u každého výrobce se dá najít něco jiného
    3 body
  2. Dnes vyšel ve SM první díl dlouhodobého testu Seatu Ibiza ST TSI 77 kW,není to sice Škoda,ale motor je stejný všude v koncernu. Při stavu tacho 1750 km absolvovalo vozidlo měření výkonu na válcové zkušebně. Zde jsou výsledky: Korigovaný výkon: 91.0 kW Výkon motoru: 86.5 kW při 6120 ot./min (udávaný od výrobce:77/5000) Nejvyšší toč. moment: 178 N.m při 4230 ot./min (udávaný:175/1550-4100) Závady: 621 km - nejde nastartovat motor,v servise se závada neprojevila a příčina nezjištěna 2x překousány zapalovací kabely 11 685 km - začal se ozývat divný zvuk při startu poloteplého motoru - blíží se nám přeskočení vytahaného rozvodového řetězu coby jeho pravidelná závada...
    1 bod
  3. Do nouzaku mi obcas spadne i staricka atmosfericka 1.6 AEE. Proste se nejake cidlo dostane mimo predpokladane hodnoty a je to. Favorit s karbosem to nikdy neudelal
    1 bod
  4. Tak dnes objednaná...: Kód Popis Cena (Kc) Model 5E3485 / 2013 Octavia Elegance 2.0 TDI CR 110 kW 6-stup. mech. 589 900,00 Barva 9P9P Bílá Candy 0,00 Interiér HA Černá 0,00 Paket Název paketu Cena (Kc) 1. PDA Alarm s hlídáním vnitřního prostoru, zálohovou sirénou, náklonovým čidlem a 6 000,00 dálk.ovládání CZ (2 sklopné klíčky) 2. PHC Nezávislé přídavné topení s dálkovým ovládáním 24 500,00 3. PK9 Bi-Xenonové světlomety + AFS + LED denní svícení s dynam. regulací sklonu a 39 000,00 výsuvné integr. ostřikovače světlometů 4. PKX Sportovní podvozek 2 900,00 5. PLA Potah sedadel Alcantara/kůže 35 200,00 6. PLU Malý kožený paket (3 ramenný multifunkční kožený volant pro rádio a telefon) 1 000,00 7. PT1 Komfortní telefonování, bezdrátové spojení s vnější anténou a hlasovým ovládáním 7 500,00 8. PW5 El. ovl., vyhřívaná a sklopná vnější zpětná zrcátka s automatickým stmíváním a 6 000,00 osvětlením nástup. prostoru s pamětí 9. PW9 Přední mlhové světlomety s "CORNER" funkcí černé 3 000,00 10. PWC Elektricky nastavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce - řidiče s pamětí 30 000,00 11. RA3 "SOUND SYSTÉM CANTON" (10 reproduktorů, digitální equalizér, subwoofer) 12 900,00 12. WAC Elegance plus 15 000,00 13. WAG Navi.systém"COLUMBUS"s DAB, s integ.mapo vými podklady-Evropa,bar. 38 500,00 MAXI DOT 14. WAJ "LIGHT ASSISTANT" s "DAY LIGHT", osvětlení prostoru pro nohy 5 300,00 vpředu a vzadu 15. WAK "CREW PROTECT ASSISTANT" a boční airbagy vpředu a vzadu 11 000,00 16. YAA Green tec 2 000,00 17. 9T1 Vyhřívané trysky ostřikovače čelního skla 700,00 18. 8GV Alternátor 180A 0,00 19. 8M1 Zadní stěrač "AERO" 2 700,00 20. 4L6 Vnitřní zpětné zrcátko s aut. stmíváním 1 000,00 21. 0NA Bez označení motorizace 0,00 22. 4ZG Chrompaket 3 000,00 Zítra mají potvrdit zda bude již v únoru nebo až později...
    1 bod
  5. To je mozne, ale pro nekoho je treba lepsi maximalne vybavene mensi auto nez za stejnou cenu nejaka holota z vyssi tridy. Ta je dobra tak na frajereni pred sousedem, ale ne na jezdeni. Ostatne to tu psal i bojler, se kterym se jinak neshodnu asi v nicem , ze auta z ruznych trid se cenove prekryvaji podle vybavy a je to normalni vec.
    1 bod
  6. No už vidím, jak bych si u kombíku zamával nohou a dveře mě praští do břicha a pak mi vyrazí zuby
    1 bod
  7. Jaký důvod máš u TDI točit jedničku na 3 tis.?
    1 bod
  8. To ti přestává svítit na motorce nebo na parníku. Nějak jsem to z tvého dotazu nezjistil. Zkus napsat nějaké lepší informace.
    1 bod
  9. Mezi posledními pár kusy se dá najít i docela dobrá nabídka http://www.skoda-auto.com/CZE/applications/newcars/Pages/newcardetail.aspx?carid=249108 Octavia Tour Trumf 1.6/75kW za 257 900Kč ----------------------------- Ještě k akčním modelům Fresh - 25.1. veřejný start, 28.1. se začnou zavážet salony OIII a od soboty start prodeje.
    1 bod
  10. Kvůli chladnému nasávaní vzduchu....
    1 bod
  11. Speciální mřížky výdechů na kapotě.. :D
    1 bod
  12. a) pokud chci řvát kvůli jedné věci (cena), není úplně ok neřešit jiné věci. například to, že korejci a frantíci vyklesali s cenami z jediného důvodu - začala klesat i škoda a podle té staví svou cenovou politiku. levnější jednoduše být MUSÍ, protože nic jiného nezbývá. tak je to vždycky, když se někdo snaží dobýt tržní podíl. prakticky nic z technických novinek pro Octaviu není snad s výjimkou kolenního airbagu tak podstatnou položkou, která by to auto v rámci mainstreamových značek srážela do podprůměrnosti. kessy, lane assist, side assist, to všechno jsou pro daný segment nadstandardní prvky, které se naprosto míjí s hlavní cílovou skupinou Škody. proto taky mohla nabízet jednu generaci 8,5 roku a stále rostly prodeje. c) octavia roste a udávaná hmotnost klesá. základní motorizace je o 40kg lehčí, 1.2TSI/77kW o 35kg, 1.4TSI o 55kg, 1.8TSI o 30kg. zmiňovaný 1.6TDI je u nové generace lehčí o 45kg, 2.0TDI o 65kg. stálé zatvrdnutí na 105 koních se projevuje tak, že je stovka o 0,5s lepší d) pokud se někdo má potřebu realizovat značkou auta, tak je mně ho upřímně líto
    1 bod
  13. myslím,že servis čeká až mi skončí záruka a pak mi to dají dohromady za lidovku- řekněme třeba za20K
    1 bod
  14. Tak konecne uz mam vylesteno a obuto tak to sem taky placnu 8x17 a 215/45
    1 bod
  15. Rekl bych ze to budou nejaky ATS. Mel bys to najit napsany zepredu jinak moje kola :-) 18x8 obute 225/40
    1 bod
  16. Moc hezký počteníčko ohledně toho " Áčka " . Ty doporučené rozměry výrobců atd jsou směrodatný . Auto vypadá a áčkem fajně ale nedej bože aby jsi s takhle obutým autem zavinil průser . Něco podobného jsem už zažil , rybízek bulel u rozsekanýho auta a mezi vzlyky polišům vykládal že nechtěl .
    1 bod
  17. A k čemu to označování polohy ručiček? Jak jsem psal - prostě nasadíš a potom (po otočení klíčku a jeho následném vrácení zpět) jednoduše nastavíš všechny na nulu.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...