Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/12/13 ve všech sekcích

  1. Typy motorů.doc Něco málo...
    2 body
  2. maly update mojej starsej vizie
    2 body
  3. Kazdy si tu stezuje na cenu a jak radia hraji spatne, ale pokud by vam nekdo nabidnul high soustavu, tak si ji stejne nekoupite a jen budete opet remcat, ze je to moc drahe...toto forum me neprestava udivovat!
    1 bod
  4. _Denis_: Neprehanej - zvuk bude vzdycky pro nekoho stat za prd, zalezi na narocnosti. Pro me, jako beznyho uzivatele, je Swing s 8 repro naprosto dostacujici a skvele hrajici. Pro nekoho, kdo ma hudebni sluch nebo ma masivne naposlouchano na kvalitnich soustavach, to nebude nikdy OK. Mozna Bang&Olufsen ala Audi A8, BMW 7 apod. by uspokojil, jenze ten by vysel na 25% ceny OIII - uz vidim tu radu koupechtivych zakazniku. Tady se bavime o seriovy vyrobe auta v A-tride a taky v takovem kontextu je potreba to brat. Kdo ma presto vyssi pozadavky, pro toho jsou tu individualni prestavby.
    1 bod
  5. Bezpečnost.doc ---Dost dobrá bezpečnost.
    1 bod
  6. Snad ne .. já bych spíše bral Zemana .. prosím neukamenujte mě
    1 bod
  7. Pokud vim, architektura elektriky se vyrazne zmenila, takze ten volant/airbag bude asi jedna z mala pouzitelnych veci pro starsi modely.
    1 bod
  8. Mas dobrej zdroj informaci...
    1 bod
  9. mike_k>> co bys tam tak dlouho oklepával, je to o tom že když jdu domů tak taky ošoupu nohy o rohož abych si netahal sajrajt do bytu. Btw slogan "auto má sloužit atd." používá strejček, nejsem zastánce neustálýho pucování ale do jeho auta bych nevlezl
    1 bod
  10. Kupovat "social" edition a pak to pracně dodělavat je pěkna blbost,člověk si musi uvědomit co od toho auta očekava a co se mu libi.Někomu stači zakladni vybava a je spokojeny,tomu bude cena asi vyhovovat,někdo chce trošku vic "luxusu" tak tam už bude cena hold někde jinde ,ale davat za Octu vic než 700 tis je trošku moc....Každopadně kdybych o tomto modelu uvažoval tak nejdřiv tak za rok až se aspon trochu vychytaji "mouchy".
    1 bod
  11. nešpekulujte, kupte si všichni holoty a pak pomalu dokupujte co půjde :-)
    1 bod
  12. nejlepsi je socka Active bez lakovanych zrcatek a klik na 15" plechach... to je stredni trida jak vysita 15" tam vypadaji jak 13" z feldy .. je to RAPID nebo OCTAVIA ?
    1 bod
  13. mám strach, že rozborce sedadla se nevyhneš.
    1 bod
  14. Zdravicko, taky prispeju svou trochou do mlyna. Na podzim jsme s kamaradem (elektrikarem, bez nej bych to nedal, takze diky - kontakt kdyztak na www.arlie.cz) montovali stb do my oktavky podle tohodle navodu a co na to rict - dik moc autorovi ;-) Nejdriv neco k dilum: stb jsem pouzil emgeton vision 3 - je malej, ma USB a ma vyvedenej IR prijimac na kabelu, coz mi vyhovovalo. Jedina nevyhoda byla ta, ze ma rovnou scart samce, ale k tomu se dostanu pozdeji - 600 kc. Priste bych se ale poohledl po necem obdobnych rozmeru, ale s lepsim firmwarem, aby to cetlo i NTFS a prehravalo videa ve vic formatech - obcas je problem. Ale to jsou informace nad zlato, protoze to zadny vyrobce k danymu stb nerekne... konektor do nexusu - klasicky ze skodo servisu - 157 kc piny do konektoru - nekolikrat projety brno, ale nakonec se zadarilo v prodejne www.konektor.cz s cenou orientacne 4 kc za pin. stacilo dojit s vytistenou fotkou tady z diskuze. scart kabel - ve finale nakej extremni kabel, zlaty konektory, feritovy stineni... asi zbytecny, ale jediny co bylo to odpoledne v danym krame k dispozici - 300 kc usb prodluzka - to jsem pouzil co jsem mel doma, takze 0 kc naky ty odpory, pasky atd., proste elektro hracicky - minimum napajeni: pohlidal jsem si, aby stb fungoval na 5V s odberem do 2A, aby to zvladlo usb napajeni do zapalovace pak jsem koupil v ges autozasuvku - 12 kc dalsi zastrcku do stb od zdroje - 5 kc usb redukci do zapalovace na 2A (kdyby nahodou) - 290 kc usb kabel (napr od nefunkcni mysi, od kabelu k tiskarne apod.), na kterej se na druhej konec pripojila zastrcka do stb, aby se nemusel znehodnotit puvodni zdroj - 0 kc 2 maly vypinace na napajeni celyho stb a na zapnuti obrazu za jizdy - 16 kc / kus kabel scart - nexus: Nejdriv jsme si nachystali kabel - scart -> nexus. Tady upozornim na to co tu uz je nekolikrat zmineny. Scart kabel samec - samec odpovida tomu zapojeni co je tady na obrazkach, ale pokud bude potrebovat propojeni samice - samec jako my, tak je to propojeni nepatrne jiny - nesedi tam audio a sync slozka!!! Je to takhle nastaveny kvuli seriovymu zapojeni scart zarizeni,ale to je trochu odbocka. Pokud vam po zapojeni bude litat obraz a nepujde zvuk, tak to je ono (my na tom zabili 1,5 dne...) napajeni stb: Pak bylo treba nachystat napajeni samotnyho stb. Takze nekde v palubovce (my to brali z pojistkovy skrine u volantu) najit prihodny zdroj stavy a pripojit k tomu autozapalovac (my tam pridali jeste vypinac, protoze mi auto casto stoji delsi dobu, tak at to zbytecne nezere, protoze mnou vybrany model si bohuzel vezme dost i ve standby rezimu - zlikvidovalo mi to baterku...). Do autozapalovace se pripojila usb redukce a do ni usb kabel k napajeni stb (radne zajistit, aby to nevypadlo). Pak uz staci jenom pripojit stb umisteni stb: Chtel jsem mit stb skryty v palubovce a ven vyvedeny pouze IR prijimac. Tady v diskuzi jsem nenasel zadny tip, ale po rozdelani palubovky jsem odhalil relativne dost mista mezi volantem a stredovym panelem, tak mam stb umisteny tam. Pri nasledne uprave jsme objevili spoustu mista za klimou, primo pod navigaci, takze nyni uz bych stb umistil primo tam a bylo byto podstatne jednodussi na dalsi manipulaci s kabelama atd. tlacitka a IR prijimac: IR prijimac a zapnuti obrazu za jizdy jsem chtel mit na stredovem panelu, tak jsem podle vzoru tady v diskuzi vyuzil nefukcni kryty tlacitek, do kterych jsem dal vypinace a udelal diru pro IR diodu. Puvodne jsem mel tlacitko pro napajeni stb u pojistek, ale bylo to neprakticke, takze nyni uz mam obe tlacitka uprostred - viz. foto. To co tam chybi je na vypnuti napajeni, to co tam je na aktivaci obrazu, v dire je prostrcena desticka s diodou (tam jeste chybi nejaky kryci sklicko, ale zatim jsem na nic nenarazil a uz jsem nejak nemel cas to doresit ). umisteni usb: chtel jsem mit usb v prihradce spolujezdce, takze jsem pripojil prodluzku k usb z stb (opet zajistil proti rozpojeni) a protahl kam jsem potreboval - stacilo upilovat pruchod pro usb kabel v krabicce vypinani airbagu spolujezdce a bylo hotovo. propojeni stb a nexusu: jak uz jsem zminoval driv, meli jsme problem s propojenim stb a navigace, protoze uz primo vybrany model stb mel scart samce, namisto samice. Takze po znacnych porodnich bolestech jsme z druhe pulky kabelu vytvorili dalsi kabel, improvizovane vytvorili konektor do nexusu (funguje) a prepinovali jsme konektor scart ze samce na samici (to bych nikomu nepral podstoupit). Takze nam zbyl puvodni kabel samice scart - nexus z velmi kvalitniho materialu (mi to funguje vyborne, zadny ruseni - u videa ani u poslechu mp3). prubeh a vysledek: tak sem jeste hodim jednu fotku z prubehu operace a pak pohled na vitezne/funkcni zapojeni stb. Jedine viditelne zmeny v interieru jsou dve tlacitka (na fotce bohuzel jen jedno, aktualnejsi fotku nemam..), dira pro IR ovladani stb a ovladac na stb. Skryta zmena je pak vyvod usb vstupu do prihradky spolujezdce. nekdo by mel zajem o kabel scart-nexus? Kazdopadne pokud nekdo docetl az sem, tak mozna postrehl, ze mi tu prebyva jeden kompletne pripraveny kabel pro propojeni stb-samice a navigace nexus Pokud by o nej mel nekdo zajem, tak se ozvete.
    1 bod
  15. Že si někdo plete modelové řady Octavie,prosím,stát se to může - když se o to člověk nezajímá. Ale dealer škodovek,no ty woe,to je masakr! Jakpak u nich asi probíhá servis,když ani neví co prodávají???
    1 bod
  16. kde to berete co a jak nastavit ? jak koukam do visu takove vychytavky tam proste nevidim, existuje na to jeste neco specialnejsiho se vsemi kody ?
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...