Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/13/13 ve všech sekcích
-
Chtěl jsem zlomit nad tímto tématem hůl, ale neudělal jsem to... K první otázce: ano, mám osobní zájem na profitu škodovky, jako její největší minoritní akcionář... A teď vážně: udávaná a mnohokrát zmiňovaná zadní náprava nemá negativní vliv na chování vozu. Celý podvozek je velice dobře sladěn a nabízí kvalitní a bezpečnou jízdu. A když nezvládá řidič průjezd zatáčkou, má za zády nejrůznější systémy, které mu "zachrání prd*l"... Nová Octavia si nechá líbit mnohem víc, než OII. Každá konstrukce má své výhody i nevýhody, o tom žádná. Ale nemůžeme házet všechno do jednoho pytle. @mc2uba: zadní náprava z Rapida je konstrukčně odlišná od nápravy na OIII, proto není možné psát, že jsou stejné Ad nesklopný sedák: na vše je potřeba se dívat globálně, ne pohledem jednotlivce. Každý si odpovězte, kolikrát jste za posledních 3 roky sklopili sedák? Opěradlo je jasné - pro zvětšení objemu kufru je to nejsnažší. Ale sedák mnoho lidí ani netuší, jak sklopit. A pokud je nesklopný sedák v řádu eur levnější, tak je to v celé produkci (miliony kusů) velký objem peněz, který se dá investovat do dalších výzkůmů a vývojů. Krom toho byla škodovka dlouhou dobu jediným výrobcem, který sklopný sedák nabízel a uměle se tak zvyšovala cena sedadel. U VW se sklopný sedák nenabízí již několik let a nikomu to divné nepřijde Ad argumenty: s novým autem, přicházejí i změny. Kdybychom kupovali nové auto, které by změnilo jen kabát, ale technika by zůstala stále stejná, tak budeme logicky taky nadávat, že nám prodali starou techniku. Nová Octavia (stejně jako Golf, A3 či nový Leon) nabízejí nejlepší podvozek ve své třídě s největším nabízeným vnitřním prostorem. Octavie to navíc korunuje velkorysou nabídkou místa i vzadu a k tomu rekordní objem zavazadlového prostoru. Poprvé v historii jsou v nabídce nové systémy, které do té doby byly pro škodovku tabu. To je kvalitativní a hlavně komfortní skok pro řidiče (posádku)/zákazníka, o kterém si před tím mohl jen snít. Vždyť podobné systémy v tuto chvíli nenabízí ani Superb, vlajková loď značky. A srovnávat prodej škodovky s pochybnými prodeji typu Amway a podobnými tunely, mi přijde totálně mimo realitu a hodně přitažené za vlasy! A pokud někdo kupuje auto jen podle typu zadní nápravy, sklopného sedáku a dalších kritizovaných věcí, tak kupuje vždy špatně. Protože můžu mít auto s bombastickou nápravou, sedačky sklápět do hranatý kuličky, ale co vedle toho opravdu prodává auto, tak je zejména i nabídka doplňkových služeb, tzv. oblast after sales. Tím je myšlena dostupnost dílů, servis dostupný vždy a všude a další věci, které současní zákazníci berou jako standart. A zejména v této oblasti udělala ŠKODA v posledních třech letech velký pokrok a další se plánuje. Což se o konkurenci nedá vždy říct; nezřídka je servis jen v okresním městě, dodávka dílů vázne, kvalita není valná atp. pavelbob: vsadil jsi na "klasiku" Passata B7 Variant a neudělal jsi špatně. Máš vozidlo, které je etalonem střední třídy i co se týče nabídky asistentů. OIII a Passat jsou a vždy budou dvě odlišná auta ve dvou odlišných třídách, které se k sobě přibližují maximálně velikostí. Škodovácký zástupce a konkurent Passata ve střední třídě je Superb, se kterým je možné přímé srovnání. Nikdo nikoho nenutí si kupovat tento model, stejně tak tu nikomu nevnucuju svůj názor. Jen když tu občas čtu veškeré výplody, tak je mi fakt blivno. Zejména, když se člověk v této branži pohybuje a v určitých ohledech mají někteří zdejší členové větší přehled, než ostatní. A když sem napíšeme naše názory a (správné) pohledy, hned jsme kamenováni, že nepřipouštíme jinou myšlenku. Tak to ale není! Pokud chci kritizovat, tak prosím konstruktivně. Protože pak vím, že se pisatel kritikou zabýval a že nad tím hlavně přemýšlel a nepapouškuje něco, co se někde dočetl. Za rozsáhlost se omlouvám, nenutím to nikoho číst. Jen to vyjadřuje můj postoj a můj názor ke všemu.3 body
-
Honzo, takže vaše (tvoje) pohledy jsou tedy ty jediné správné? Jak píšeš zde: "A když sem napíšeme naše názory a (správné) pohledy..." To ses upsal, nebo to fakt myslíš vážně? To ti tady nikdo moc nebude žrát... Každý si holt před novým výtvorem škodovky, potažmo koncernu, nesedne na prdel. S tím musíš počítat. Začíná mi to tady občas připadat jako na seanci nějaké škodovkářské sekty. A nejenom v tomto tématu. Bohužel. Jen dodatek - jaký pokrok udělala škodovka v oblasti servisu, dílů apod??? Vzhledem k tomu, že jejich servisy navštěvuji pravidelně od devadesátých let, tak jsem si ničeho nevšimnul. Jedině snad snaha odrbat zákazníka svojí nekompetentností, neznalostí, neumětelstvím, tak to ano. To se jim daří skvěle. Bohužel.2 body
-
Nezvyknem reagovať, škôr len čítam, ale tentoraz som neodolal a musím povedať svoj názor: Maverick a Honzo, nehnevajte sa na mňa, ale tak tu obhajujete zmeny k horšiemu, ako by ste boli na nich finačne zainteresovaní??? Reálne, ak niečo doteraz bolo a zrazu to nie je, vy tu ľudom tvrdíte, že je to v podstate dobré a len my plebs to nechápeme... Necháme bokom zadnú nápravu, ale čo takto zadné delené sedadlá? Doteraz bol delený aj sedák, teraz po novom je delené len operadlo. Uznávam, že je to úspora, ale šetriť na takto principiálnej veci??? Desím sa, čo všetko ešte časom vyskočí, že v tom aute chýba. Nie som ochotný akceptovať argument, že sú to všetko prkotiny, ktoré zákazníci neocenia. Keď niekto kupuje nové auto, keď už nevyberá niečo lepšie, než má doteraz, tak chce aspoň to, čo doteraz v aute mal. A zrazu ho niekto presviedča, že sú to kraviny čo vyžaduje a aké to bude super, keď ich nedostane. Nechcem sa nikoho dotknúť, ale pripomína mi to podomový predaj Amway či Herbalife alebo Svedkov jehovových s ich Strážnou vežou. Bohužiaľ toto je trend dnešnej doby, nie výrobca počúva zákazníka a vyrobí preňho vhodný produkt o aký je záujem, ale výrobca vyrobí nejaký (zväčša lacnejší) produkt a potom minie množstvo finančných prostriedkov do kampane, aby na tento hotový produkt nalákal potenciálnych zákazníkov a presvedčil ich, že zrovna toto (zväčša nie celkom dokonalé dielo) by si mali kúpiť. Toto je zlý, veľmi zlý prístup a je úplne irelevantné, či sa jedná o auto, bicykel alebo chladničku. Otázka na telo, pre Maverick aj Honzu - dajte mi reálny a presvedčivý argument, čím by ste presvedčili človeka, ktorému teraz skončil leasing na 3 ročnú Octaviu 2 facelift s najazdenými 90tisícami a ide meniť auto, aby si vybral novú Octaviu! Pýtam sa to ako zákazník, ktorý na novú Octaviu čakal, ale to čo naozaj prišlo, som naozaj nečakal. Sme tu na automobilovom fóre, argumenty pre blondýny o vynikajúcich asistentoch pre šoféra na mňa nezaberú, to hovorím vopred. Som smutný z niektorých reakcií, ktorým vadí, že sa tu niečo kritizuje. Toto sa tu nikdy nerobilo, vždy sa názor iných toleroval. Na iných fórach sa vždy spomínali škodovkári ako zaslepení fanatici, nikdy som tomu neveril ale začínam sa o tom presvedčovať, že niečo pravdy na tom je. A možno aj na tom, že Octavia je modla českého a slovenského vodiča a kto na ňu siahne a povie čo i len jedno krivé slovo, bude v nemilosti. Som sklamaný, že aj tu na Škoda fóre to takto funguje.2 body
-
Jsem rád, že jsi reagoval, budu tedy i já. Nikdo z tebe blbce či blondýnu nedělá. To, že jeden ze sta sklápí sedačku 2x měsíčně je sice super, ale statisticky viděno je to pouze jedno procento. A kvůli jednomu procentu se nikdy nedělaly ústupky. Vždy se vše zaměřuje na většinové požadavky. Rozdíl Tebou uváděných vozů - Octavia III a Seat Leon - není jen v zavazadlovém prostoru; platí se i za image značky. To je všude, vždy existují substituty všech výrobků. Odkud pocházím a čím se zabývám, nemusí nikdo vědět. Se škodovkou nemám (přímo) nic moc společného, ale jsem svým způsobem činný v marketingové oblasti, ale se zaměřením na techniku v praxi i v prodeji. Víc netřeba rozvádět. A na co jsem extra háklivý, a tím jsem se nechal unést, je fakt, když někdo začne nadávat na "neodzkoušená" řešení a degraduje tak náročnou práci vývojového a celého produktového týmu Octavie. Škodovka si sama nasadila laťku hodně vysoko a teď na to u svých zákazníků naráží, ale nikdo nemůže tvrdit, že nová Octavia je špatný auto. K těm asistentům - jen málokdo je opravdu reálně a pořádně vyzkoušel v provozu, ale "ví" o nich všechno. Každý produkt má svého kupce, a tak to bude i v tomto případě.1 bod
-
No tak lidi, to už by vážně stačilo... Byl jsem tady hodně aktivní, ale začínám to vzdávat také já, je to neustálé patlání hoven dokola. Sečteno, podtrženo: Octavia III se v rámci úspor vzdala některých materiálů a řešení, která byla už v OI a která byla dobrá. Dle mého je drahá, dle někoho jiného zase ne. Faktem je, že dostanu pořádný kus auta. Někdo kufr využije až po střechu a tím mu bude vadit absence sklopných sedáků, někomu zase ne. Mi osobně se podobné úspory a ústupky nelíbí už jen z principu, přihlédnu-li k ceně vozu, která mi, jak jsem již napsal, přijde nadsazená. Je NESMYSL oznǎcovat úspory za krok vpřed, to opravdu působí trošku zaujatě, nicméně fňukání některých z vás leze na nervy už i mě - jako kolovrátek. OIII NENÍ a nikdy nebude konkurentem etanolů střední třídy, jako je např. Passat, od toho je v nabídce Superb, ale ani nikdy nebude tak špatným autem, aby se někdo vztekal, že ji dostal jako služebáka. A KURŇA, OSTATNÍ AŤ SE ROZHODNOU SAMI! Nikdo ani jednoho z nás nenutí si OIII kupovat - někdo ji nemůže vystát, druhý je z ní připos*aný - šmarja, tak ať! Za konstruktivní připomínku považuji takový komentář, který je k tématu, konkrétní a vypovídající. To, že se vyjádří též ostatní je opětovným vyjádřením názoru, pro který není nutno začínat hádky a který není nutno pořád dokola opakovat, což se de facto děje právě tady asi na posledních 5 stranách. Na druhou stranu jsou takoví (a teď nemyslím nikoho konkrétního, protože se jich tady objevilo více), kteří se třeba vyznají, no nepřipouštějí cizí názory a osobní zkušenosti. Pokud někdo seděl v autě, kde byl nedoléhající kastlík a řekněme já seděl tam, kde doléhal, nebudu nikoho přesvědčovat, že viděl bludy a tvrdit, jak to mají vymakané. A ostatní ať si udělají vlastní názor, k tomu není zapotřebí nikdo z nás. Takže si z toho zkuste každý něco vzít a upřímně se zamyslet, co tady občas melete a jakým způsobem (já už to udělal a proto se zúčastňuji jen minimálně). Byl bych vážně rád, kdybych tady namísto věčně uražených, útočných příspěvků konečně viděl něco objektivního, konstruktivního, či nového, co by pro potencionálního zájemce o OII bylo přínosné. Ale určitě se nic nezmění, pojďme znovu řešit zadní nápravu a další věci, které se "vůbec neřeší denně" a které jistě vyřešíme, hádat se a urážet se. To je přeci podstatou tohoto národa!1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
takze jen tak teeeoreticky , kdybych naskocil na kapotu nastartovane Olll s touhle tou ficurinou tak to bude fungovat jako katapult ?1 bod
-
Vybraný přehled např. zde: http://lochotin.porsche-plzen.cz/assets/Uploads/Prilohy/182-nahradni-dily-a-prislusenstvi/soubory/LetakEconomyDily.pdf http://lochotin.porsche-plzen.cz/assets/Uploads/Prilohy/182-nahradni-dily-a-prislusenstvi/soubory/LetakEconomyPorovnani.pdf V podstatě se jedná o stejné náhradní díly, ale vyráběné jako tzv. druhovýroba s kvalitou značkového dílu. Pro zákazníka je přínos v nižší ceně při stejné kvalitě. Vyplatí a nabízí se jen pro vozy starší (tuším) 4 let1 bod
-
jozzi s tým káblom si sa trafil,ale nie s tými štipačkami Pawouk: http://www.galimex.sk/economy_diely.asp1 bod
-
Ja si to zas uzivam a nektere nazory me celkem rozesmivaj ono nikdo za mnou neprisel a nerekl mi ze si Olll musim koupit , nikdo na mne neporvava na ulici a rika proc jezdim fll kduyz mam mit Olll proste nic , vzdyt to je volna vule zakaznika co si koupi ... treba kdyz se ki nelibi Olll tak se kouknu po necem jinem , vzdyt oktavka memi jedine auto na trhu1 bod
-
Co na tom, že sklopný sedadlo použiju jednou za rok, nebo dokonce jen 1x za celou dobu vlastnictví auta? ALE POUŽIJU HO!!! Stejně jako třeba rezervu, kterou už jsem nepotřeboval použít minimálně 5 let - ale MÁM JI, kdybych ji NÁHODOU potřeboval (protože k opravný sadě bych zase musel vozit kompresor a navíc se jejím použitím pneumatika zničí - kdo bude tvrdit opak, ať se zeptá v kterýmkoliv pneuservisu co si tam myslí o gumě vypěněný obsahem opravnýho spreje - a na rychlost a pohotovost asistenčních služeb po osobních zkušenostech neradím v případě defektu pneu spoléhat) - stejně tak je to i s podobnýma úpravama interiéru, který zvyšujou variabilitu uspořádání. Auto který ve starších generacích takový úpravy mělo a v "inovaci" byly vypuštěny JE UMĚLE DEGRADOVANÝ - a nevidím za tím nic jinýho, než umělou snahu přesně definovaný skupiny osob snížit užitnou hodnotu auta pod hodnotu jinýho typu - a pokud někdo neví o jakou skupinu jde a kterej je ten druhej typ, je ignorant a debil nezasluhující si samostatně existovat. Bohužel, není v silách nás ani jako diskutujících, ani jako zákazníků tento postup té konkrétní skupiny lidí změnit - protože nevládneme tou silou, kterou jako jedinou jsou ochotní tito lidé respektovat - totiž JEJICH PENĚZMA... A pokud tyto myšlenky někdo označuje výkřikem do tmy, tak si sám nevidí do huby - nebo je přímo placen za to, aby takové myšlenky popíral..1 bod
-
Ten pokrok v oblasti servisu by me take velmi zajimal. Bohuzel do servisu v Ostrave se patrne pokrok stale nedostavil.1 bod
-
Po zkušenostech s dalšími produkty výzkumu a vývoje koncernu si troufnu tvrdit, že se o ten velký objem peněz pouze zvětšily milióny €ur, který si někdo nacpal do kešeně...1 bod
-
Spodní světlo ve dveřích se rozsvítí až když otevřeš dveře..., takže by to chtělo na vnitřní osvětlen,í aby se mu zrcáka rozsvítily při odemčení dálkou a večer do něčeho nešlápl1 bod
-
Jo jo až teprve dnes jsem se dostal do Rapidu, najel jsem s ním cca 80 km, dostal jsem ho se slovy "do 100 km netankuj, nad 100 km natankuj" .. díky hnusnému počasí jsem neměl nervy jezdit s tím po republice a čekat, který blbec mi to nabourá. Přece jenom, je to předvádečka, která už má svého nového majitele, tak by byl dost nerad, kdyby mu to dávali s nabouranou prdelí. Nic méně, opakuji, jsem člověk nenáročný a taky jsem v Rapid moc nevěřil, ale byl jsem mile překvapen. A proč tu píšu o Rapidu. Osobně si myslím, že je to dobré auto. Je levné .. nyní akce FRESH ho posunula opravdu o cca 30 000 kč níž, než byl původně. V porovnání s O3 bych řekl jen jedno, auto mi přišlo více útulné (měl jsem Ambition bez příplatků), všechny dveře i kufr mi přišel s otevíráním a zavíráním takovej lehčí, bez bouchání. Zvuky od zadní nápravy jsem v Rapidu téměř neslyšel, u O3 to byly velmi silné rány .. přitom náprava je stejná, ne? Kliková. Pro mě osobně je O3 příliš veliká, Rapid mi vyhovuje. Takže pro mne RAPID dobrý! Samozřejmě to chce udělat určité kompromisy, které mi ušetří cca 200 000 kč. Ale zas nechci říct, že je O3 špatná. Jen mě vyhovuje více Rapid. Nevím, zda jsem to četl tady nebo někde jinde, ale důvod, proč je O3 taková, jaká je, je ten, že kdyby se postavila stejně dobře, jako její předešla generace, tak VW může Passata rovnou přestat vyrábět, protože by se kupovali jen O3. Proto musela O3 ustoupit. Nic méně ten výběr toho, co v autě chci je nesmysl. To bysme potom byli jako u BMW, že chci ty kola s červeným proužkem a ne s modrým, a že chci tohle a tohle .. ono to jde, ale potom to auto nestojí 550 000 kč, ale 2 miliony! Protože vyrábět věci na zakázku, to je kurnik drahá záležitost1 bod
-
No já už to tady také nechápu, ale asi v jiném smyslu - je toto diskusní forum? Je. Tak se diskutuje. Že se to někomu nelíbí, prosím, nikdo ho to nenutí číst. Osobní výpady bych si tedy ale odpustil. Že tato diskuse na výrobu vozu nemá sebemenší vliv je snad každému jasné, nebo snad ne? Ale zase je tady občas trochu srandy, no. Ještě mě napadlo,c o to téma rozdělit na dvě části - v jedné se bude chválit a ve druhé brečet třeba nad tou zadní nápravou.1 bod
-
1 bod
-
Ako male deti..... Každý si kupi to čo chce. Ja som bol takisto kupou tsi-čka unesený a aj som- jazdne vlastnosti toho motorika su super. Potom ako som si ho kupil som pozeral fora a poviem vám mal som pár bezsenných noci. Ja len dufam že auti ktore bolo vyrobene koncom roku 2012 bude už ako tak ok.1 bod
-
nevim noo kámo, ale určitě neni přesný měřit někde něco venku:D (na rovině co je pro tebe rovina? asi tohle? ________) (moc nefouká to je taky pojem to znamená že se dá chcát všemi směry bez toho aby si měl mokrý nohavice??) to se na mě nezlob ale tohle je nějakej džouk1 bod
-
si pamatuju jak táta měl 8 švů a já dostal kšiltovku jen se 2ma Byl jsem z toho celej špatnej tenkrát1 bod