Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/14/13 ve všech sekcích
-
Mne to proste neda, na tuto diskusiu musim reagovat. Naozaj su tu ludia, ktory vidia aj viac ako len obal a maju pristup k informaciam zo zakulisia alebo sa priamo podielaju na vyvoji noych modelov a ich komponentov. Tito ludia vidia aj suvislosti, ktore vy laici ani v najlepsom nie ste schopny vidiet. To nie je nic zle, takto to proste funguje. Len mi celkom vadi, ked sa vam snazi clovek vysvetli nejake veci a vy ho zakopete pod ciernu zem lebo to nie je v sulade s vasim pohladom na svet, ktory je casto krat ziskany s medii. Ked uz ste nacali temu zadnych sedadiel, ako jeden s tych, ktory sa podielali na ich vyvoji viem preco su urobene tak ako su urobene. A viem aj, ze absolutne nema zmysel vam vysvetlovat preco to ktore konretne technicke riesenie je take ake je. Mate svoju pravdu a klapky na ociach. Ale uvediem vam na zamyslenie par faktov ohladom nesklopitelneho zadneho sedaku. - riesenie ma lepsiu antisubmarining zonu, takze je bezpecnejsie - komfort zona je lepsia, lebo sedak nemusi mat v sebe taky komplikovany ram - pri sklopeni operadlna nie je potrebne vyberat hlavove opierky - mate k dispozicii dlhsiu loznu plochu - v druhol polroku nabehne do vyroby spolujazdcove sedadlo so sklopitelnym operadlom, s vyklopenym zadnym sedakom by to moc nefungovalo, ze jo - a ANO je to lacnejsie Takze nabuduce, ak budete mat nutkanie nieco kritizovat dobre sa zamyslite, a velmi dobre hladajte argumenty, pretoze su tu ludia, v ktorych ociach mozete vyzerat ako totalny amateri co ani nevida o com pisu4 body
-
Souhlasím s tebou, mimochodem jsem minlý týden byl s autem s servisu, dostal jsem na den náhradní oktávku II 1,4 TSi, půl roku starou, v úplným základu, sám jsem se divil, jak může interiér vypadat, když jde o nevybavenou verzi - vyndavací rádio, bez loketní opěrky, vzadu švihadla, manuální klima. Když už jsem tam stál frontu, tak jsem se šel podívat i do vystavené nové OIII 1,6 TDi, byla taky v základu - navíc snad jen litá kola, vestavný rádio bez dotykáče. Musím říct, že rozdíl v interiéru obou "holých" verzí byl opravdu markantní (přiznávám, že jsem tam jen koukl a sedl, takže dlouho jsem to nezkoumal). Dojem z nové OIII na mě působil výrazně lépe. Co mě ale překvapilo, tak byla cena obou aut. Ta vystavená OIII byla za nějakých 420 TCZK a v dokladech od půjčené OII byla i poznámka o pořizovací ceně - 395 TCZK. Uznávám, že cena OIII je jistě "akční", na druhou stranu nepředpokládám, že by servis kupoval tu OII za plnou cenu. Taky souhlasím s tím, že většina lidí zadní nápravu řešit nebude. Spíš očekávám, že ten, kdo jezdí hodně, tak asi zvolí motorizaci s víceprvkem, na delších trasách a při častých jízdách to má určitě smysl. Myslím, že většina návštěvníků tohoto fóra patří do této skupiny (takže chápu rozpaky nad absencí lepší nápravy u nižších motorizací). A zbytek řidičů určitě nad klikou žehrat nebude, protože pokud někdo jede s autem na nákup, hodí ráno děcka do školy no a v sobotu vyjedou na chajdu, tak jim při kratších cestách jednodušší náprava bude fuk. Sám za sebe můžu říct, že jsem v práci vystřídal už pár aut a poslední 2 byly škodárny, OII 1,9 TDi a ted OII Fl scout 2,0 TDi CR. Ač jsem přechodem na oktávky nebyl nadšenej (šli jsme z vyšší kategorie do nižší), tak musím říct, že jsem byl mile překvapený a doteď jsem spokojenej. Byla i možnost výběru golfa,ale potřebuji prostor, tak jsem sáhl po Oct kombíku. A udělal bych to i znovu. Chtěl jsem tím jen říct, že se mi OIII celkem líbí, jsem zvědaj na kombík. V reálu mi OIII přijde hezčí než na fotkách, tak to snad bude platit i o kombajnu. Berte můj názor jako názor člověka, který má rád auta, občas si o nich něco přečte, ale nepovažuje se za odborníka. Nedokážu posoudit, co je kde odrbané, co třeba měla už OI a bylo to úžasné, ale tady to není. Ona mi přišla už i ta FL OII jiná oproti OII před FL, minimálně maxidot byl barevný (občas tedy ukazoval barevné symboly), ve Fl verzi už jen bílé znaky, ale to je jen postřeh uživatele :-) Pokud jsem někoho svým názorem pohoršil, tak se omlouvám předem, neměl jsem to v úmyslu. Taktéž se omlouvám za případné nesrovnalosti. Doufám, že mě teď nikdo nepříjde zastřelit :-)2 body
-
promazána tato stránka, prosím vraťte se k tématu, konkurenci už jsme probrali, takže pokud tu zazní ještě jednou Sorrento, nebo provokace Renault vlákno apod., budu už dávat varování, myslím že se to dostatečně probralo několik stránek zpět a není třeba omílat stále stejnou písničku a respektujte vzájemně názory a bez urážek pokud možno2 body
-
HonzaKO: OIII Scout má náběh výroby 12KT/14.Kombinace 2.0 TDI 135 KW 4x4 DSG. 22KT/13-ACA,Sunset,Sklopné sedadlo spolujezdce.2 body
-
Vidíš a ja ti idem tvrdiť opak. Mňa uráža to, že si niekto myslí, že nemám vlastný mozog, neviem čo chcem a že mi postačí to, čo sa mi niekto snaží nanútiť. Papouškovanie robíš bohužiaľ ty, nepripúšťať absolútne žiadnu konštruktívnu kritiku, naopak stále dokola sa snažíš tlačiť kaleráby. Ja som svojprávny, viem čo chcem, doteraz som to dostal a zrazu mi to nechcete dať so slovami "nepotrebuješ to". Toto je prístup??? Sklopný sedák využívam pravidelne, keď nie každý mesiac, tak každý druhý. Ty si spravil znova tú istú papouškovaciu chybu - znova tu presviedčaš o tom, že kto to ocení, koľko sa tým ušetrilo a kto to vlastne potrebuje miesto toho, aby si napísal "Áno uznávam, niekomu ten sedák môže chýbať". Mne je blivno z toho, ako reaguješ ty, a každá tvoja a Maverickova (ktorý sa zatiaľ kto vie prečo nevyjadril inak, ako poďakovaním za tvoje jednostranné bláboly) reakcia je ako vystrihnutá z predajnej argumentácie, ktoré tlačia do hlavy na produktových tréningoch. Áno, viem čo to je, a veľmi dobre. Píšeš, že nová Octavia aj Golf a Leon ponúkajú najlepší podvozok a priestor v triede atď, tak na toto zareagujem tým, že spomeniem len cenu Octavie III 1.8 TSI DSG Elegance (30945 €) a nového Leonu 1.8 TSI DSG FR (26119 €). Autá majú identickú výbavu, rozdiel je len v objeme batožinového priestoru, kedy sa za tých 210 litrov navyše u Octavie pripláca 4826 €. Vychádzal som z cenníkových cien, obe autá sú nové modely, teraz uvádzané na trh. A keď už si sa naznačil to, že niektorí členovia tu majú väčší prehľad, ako ostatní, tak na toto zareagujem takto - Škoda ako značka je moja srdcovka. Po rozdelení republiky, za čias, kedy Škoda Auto Slovensko šéfoval pán Chudoba, som mal tú česť pracovať v jeho tíme. Po jeho odchode som sa po pár rokoch presunul aj ja inde, aktuálne som u jednej nemenovanej operatívnej leasingovky a mám na starosti VW koncern. Mám skončenú strojarinu a v auto oblasti sa pohybujem od skončenia školy a dovolím si trvrdiť, že značke Škoda som venoval asi viac rokov svojho života, než ty a Maverick dohromady. A je mi strašne smutne z toho, za akého idiota a blondýnu, čo nevie čo chce, ma tu považujete. S tým ale nič nespravím. Celý život jazdím na škodovkách, svoje súkromné autá mením každé 2 roky bez ohľadu na to, koľko majú km. Predošlé vždy posúvam manželke alebo inam do rodiny, a nové si nechávam ja. Som hrdý na to, že ako súkromná osoba som už mal 4x Fabiu, 3x Octaviu I a 4x Octaviu II, všetky autá som kupoval v hotovosti a jednej a tej istej predajni. A som strašne sklamaný z toho, že teraz na jar ďalšiu škodovku nekúpim, pretože aby som si nepohoršil, nemám akú kúpiť. Okrem mňa budú sklamaný aj ostatný, pretože nedôjde k "posunu" áut v našej rodine a vyzerá to tak, že moja súčasná Octavia II bude prvé auto, s ktorým absolvujem aj STK (čo sa mi nestalo od čias Favorita!). K after sales len toľko, že Škoda v tomto je naozaj najlepšia. V praxi prichádzam do kontaktu so službami celého koncernu a naozaj môžem povedať, že to, čo sa dá a ide vybaviť v Škode, sa vo VW či Audi proste nedá. Rovnaká situácia bude asi aj so Seatom, keďže sa menil importér a pôvodne od Škody prešiel Seat pod Porsche. Poslednýkrát k zadnej náprave - rozdiel JE poznať aj pri bežnej jazde po meste. Odskúšané v Bratislave, konkrétne miesto výjazd z ulice Einsteinova na most Košická smer z Petržalky. V zákrute na výjazde a pripájači na most je dilatačná špára a obyčajná náprava tam teda sakra dosť odskočí. Odskúšané minulý týžden, konkrétne s Octaviou III Elegance 1.8 TSI DSG, farba modrá race, ečv BL-688ES, vin TMBAD9NE5D0007727 a Octaviou III Elegance 2.0 TDI DSG, farba biela, ečv BL-789ET, vin TMBAJ9NE2D0007791. Jedná sa o importérske vozy, kontakty v ŠAS ešte stále mám. To len na margo toho, že nie som blondýna a viem čo píšem a hlavne píšem na základe vlastnej skúsenosti! P.S. Reagovať nemusíte, napísal som posledný príspevok na toto fórum. Nemám záujem byť súčasťou niečoho, kde sa konštruktívna kritika považuje za urážku a kde človeka s iným názorom považujú za nepochopeného a za blbého, že ničomu nerozumie a potľapkanie po pleci si zaslúži len servilný pochlebovač a uctievač novej Octavie!2 body
-
1 bod
-
On zásadní problém v tom sedáku bude ten, že nepůjde ani vymontovat, protože si myslím, že je v něm napevno ISOFIX, díky kterému to nejde prostě zvednout. Je součástí té sedačky. V O2 a jiných škodovkách je isofix jakoby mimo sedák, přidělaný ke karoserii auta, ne k sedačce. Mimochodem, ten isofix pěkně tlačí do zadku1 bod
-
Jestli vás ty zadní sedačky tak trápí, tak až na jaře budu mít půjčenou O3 2,0 TDI DSG, tak vám vyfotím, jak to s tím sedákem je. Zda je to problém nebo to sklopení sedaček je udělané tak, že se opěradlo sklopí do téměř roviny s kufrem. Samotného mě to zajímá, protože sedáky jsem sklápěl (resp. vyndaval úplně a sklopil opěradla) celkem často. Ale to protože moje Fabia když se sklopí jen opěradla, tak to udělá úhel asi 40 stupňů a když tam potřebuju narvat nějaké krabice (dokonce jsem to vezl i složený gauč), tak mi ty sedáky překážely. Ale pokud od 22. týdne bude sklopné i sedadlo spolujezdce, tak si myslím, že O3 převeze předmět dlouhý více jak 2,5 metru na šířku sedačky (což je v klidu rozložená skříň z Ikei apod. dlouhé předměty) a to si myslím, že je celkem dost velké na to, aby do toho každý nacpal to, co potřebuje. Zas to neberte jako stěhovací auto, je to pořád jen osobák.1 bod
-
Sranki: Je treba si uvedomit, ze potencialniho zakaznika zajima hlavne konecny vysledek a nikoliv proc k nemu vyrobce dospel a z duvodu jakych souvislosti, byt by se treba nahodou nejednalo jen o snahu usetrit. Pokud napriklad nekomu vadi to nesklopitelne sedadlo (ktere ja treba povazuju za marginalni problem) a u soucasneho auta ho pouzival, tak ho tve duvody, proc je takove jake je, asi tezko obmekci. To same s napravou apod.1 bod
-
1 bod
-
Zdravim dneska a zítra konečně volnoooo ale abych se nenudil, tak pomažu asi něco koupit k tomu valentýnu :D ale napřet jdu zapařit WoT :D1 bod
-
Nejsem překvapen, jaké vzrušení vyvolala Octavia III. Tuto diskusi sleduji v posledních dnech denně, a čím dál víc mě mrzí její vývoj, protože bych se raději dozvídal nové informace o modelech RS, L&K nebo jiných karosářských variantách, případně, jaké změny přinese 22KT/2013. Místo toho se stále dokola točíme kolem zadní nápravy a snižování nákladů dnešních automobilek. Víte, chtěl bych vidět takové internetové diskuse v devadesátých letech. Co byste říkali, když přišla taková Nová Škoda Felicia na trh.1 bod
-
Podle mě bude Honza z marketingu vyjadřování tomu odpovídá. Nemyslím to ve zlém, každý něco dělá. Takže marketingově jsi vysvětlil, že je vše správně a pokud náhodou ne, je třeba najít jiný pohled na věc, aby to správně bylo. Jelikož mě aktuálně čeká nákup nového služebáku a velmi pravděpodobně to bude O3, to téma mě zajímá a na to konto jsem si to auto projel. Je mi fuk co si myslí marketing resp. jaký kecy jsou okolo, faktem prostě je, že ta náprava je horší. To že má teď škodovka nějaké ty nové elektronické fíčurky je pěkné, ale reálně kdo si to koupí ? Podle mě minimum aut bude vybaveno line assist nebo dokonce celým traveller paketem. Čili jasně, je to krok vpřed, ale pro koho ? Marketing, jasně, tam se to využije To samé se týká velikosti kufru, každý tím argumentuje, ale kdo to reálně využívá ? Zase marketing. Na druhou stranu v O2 mám light assist včetně samozatmavovacího zpětného zrcátka. U O3 ale musím za to zrcátko doplatit, přičemž light assist stojí ještě o kousek víc. Jasně, v ceně auta to jsou čočky, ale to je stejné jako s tím sedákem, materiály atd atd. Jsou to většinou malé ojeby, ale jsou tam. Na to auto se v podstatě těším, to ale neznamená, že jsem slepej a kdybych měl měnit soukromou O2, hodně bych přemýšlel jestli za to O3 opravdu stojí...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jen nekecej. Rapid má zatím pořád stejný motory CBZA/CBZB jako Fabia II/R.1 bod
-
Dnes jsem si byl konečně projet Rapida Testovaná motorizace tedy 1,2 TSI 63 kW. Výbava Ambition bez příplatků - tzv. holátko VZHLED: Stříbrná Rapidu celkem sedne, kola byly 15" s pneu 185/60 R15, značka Barum Polaris 3. Celkem se mi to auto i líbí, ale kdyby to nebyla taková koza. Jinak 15" litá kola .. no 16" by byly hezčí, ale rozhodně Rapid nemá vzadu tak zapadlý kola jako O3, řekl bych, že tak nějak v normálu. Zhruba stejně, jako přední kola. POCIT Z JÍZDY: Vůz se velmi lehce ovládá, motor je tichý, zvukový projev je až od 3000 otáček. Co se týče pazvuků apod., tak jediné co jsem pocítil zvukově, tak bylo něco na palupce, které na kostkách občas rezonovalo, jinak proti O3 jsem o dírách skoro nevěděl. Ani komfortem, ale hlavně vůbec zvukově. Žádné hlasité rány od zadní nápravy se nekonaly! Brzdy u Rapida jsou stejný, jako třeba u F2 nebo podobně, rozhodně nejsou tak jedovaný, jako má O3. MOTOR: Není to žádný závodník, ale proti HTP určitě 100x lepší. Při usednutí do vozu byla průměrná spotřeba 7,1 litru. Při cestě přes Prahu se vyšplhala na 7,8 litru (sněžilo a všude to klouzalo, tak možná proto), ale po chvilce spadla na 7,4 litru a po najetí na Jižní spojku (předpisovou rychlostí) začala rychle klesat. Ve finále, po asi 40 km na dálnici, kde jsem jel 80-100 kmh (zas kvůli tomu hnusnýmu sněhu) klesla spotřeba na 6,4 litru. Motor šel do vysokých otáček celkem snadno, ale výkonová rezerva tam moc není. Na dálnici chybí 6. převodový stupeň. Proto doporučuji spíše 1,2 TSI 77 kW. Silnější motor a má tu šestku. Na dálnici se to určitě bude hodit, auto nebude v tak vysokých otáčkách = nižší spotřeba. VÝBAVA: Jak jsem psal, bylo to holátko takže jenom denní svícení, klimoška, elektrický zrcátka, přední okna v elektrice, palubní PC (ten mimochodem ukazoval i tempomat, který v autě nebyl), loketní opěrka vpředu. Hodně mi tam chyběl Tempomat, parkovací senzory a stěrač zadního okna. MŮJ POCIT Z VOZU: Když člověk přehlédne, že je komplet interiér jen tvrdý plast a nic jiného, tak vůz mi přišel dílensky lépe zpracovaný, než O3. Sedělo se mi v něm dobře, jízda taky dobrý. Myslím si, že je to velké a levné auto pro lidi, kteří nepotřebují luxus a chtějí prostorný kufr pro batohy, kočarky apod. Klidně bych si ho koupil. Akorát bych zabrouzdal do výbavy Ambition Fresh + paket dinamic (kožený paket + sportovní sedačky) .. a za příplatek bych si dal už jen tempomat, stěrač zadního skla a 4 letou záruku. CO NA AUTO OSTATNÍ? Dnes jsem měl auto půjčené asi na 3 hodiny, mohl jsem i celé odpoledne, ale už jsem nějak nevěděl, kam s ním jet, navíc to hnusné počasí, no fuj dneska prostě.. Tak jsem svezl aspoň mámu a jejího kolegu z práce. Mámě se auto celkem líbilo, akorát říkala "plasťák" a chválila velký zrcátka a velký kufr. Její kolega se ptal, jak se nám vedle sebe sedí .. no nemačkali jsme se, ale oba jsme hubení, takže nám prostor nechyběl. Kolega byl také nadšen z kufru a dokonce pronesl "myslím si, že tímhle je konec Octavie pro běžné lidi, kdo by si kupoval auto, které je o 200 000 kč dražší, když může mít tohle" A celkem s ním i souhlasím. O3 je sice pěkné auto, které má opravdu výborné bezpečnostní prvky a nabídne ještě více prostoru. Avšak z mého pohledu je O3 zbytečně veliká a ty bezpečnostní prvky bych si do ní stejně nedával. Takže mě by Rapid i celkem vyhovoval. Dnes s cenou kolem 330 000 kč s velmi líbivou výbavou. Toť ode mne asi vše, dyžtak se ptejte.1 bod
-
1 bod
-
jasně to jsme se bavili Jardo už před tím.Přesně jsi popsal jak má mikina vypadat.Co se týká značky myslím že ideální bude ta,která bude za lepší peníz.Takže značku bych neřešil až tak moc.K čemu se dorveš a bude to lacnější tak to ber. Bája s Kubou dodají ten návrh a pak jdem na to.Já sice už psal co chci ale až bude třeba tak se to zopakuje1 bod
-
Prosím o radu...Fabia 2000 1,9 SDI.Origo alarm.Dálky v klíčku.Nefungují mi DO, ale to snad dle ostatních příspěvků zvládnu přes VAG.Když ale zamknu klíčem tak mi bliká ledka .když otevřu klíčem bliká stále a po otevření dveří asi do 20-ti sec.kvičí alarm.Ten zmlkne po vložení klíče do zapalování.Kde hledat chybu ? Moc dík za info.1 bod