Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/04/13 ve všech sekcích
-
Něco málo ode mne, aby mohl Clint slintat... snad se teda panstvo nebude zlobit, ale trošku jsem upravoval značky4 body
-
3 body
-
Tak II Clintův sraz je za námi. Někteří, co vydrželi do úplného finiše, šli ještě na kafíčko...já bohužel musel do práce na noční. Rád bych všem poděkoval za účast, která překonala loňský sraz. Počasí se nám nakonec vydařilo a dobrá nálada nás po celou dobu neopustila. Dobře jsme se nadlábli, rozdali se reklamní předměty, pokecali a prohlédli naše auta. Kdo chtěl, mohl se svézt v mém voze, nebo v novém RS-u Oziho a vychutnat si tyto famózní motory. Ozi pak zájemcům ukázal pár kouzel se svým kódováním a před šestou večer se začali již někteří jedinci loučit. Já jen doufám, že všichni nakonec dorazili (dorazí) domů v pořádku a ve zdraví. Rad bych poděkoval obětavému Stanmarovi, který nelenil a odpoledne vyměnil svoji O2 za zbrusu novou O3, kterou nám v motorizaci 1,6 TDI přivezl ukázat. My pak mohli kritizovat její vzhled a vybavení, abychom všichni dospěli k názoru, že si ji nekoupíme Fotečky zpracuji zítra (neb jsem v práci) a dodám zde na forum. Srazu se zúčastnili: 1/ Já (Clint) 2/ Stanmar 3/ Ozi Toretto 4/ Pawouk 5/ TSI 6/ Radim 1234 7/ Radius 8/ Honza 9007 9/ Murphy1 10/ Arlo 11/ DuK 12/ Pany 13/ Elvíno 14/ Koty 15/ kokta7 16/ Robik5 17/ Stringo 18/ Tomiikk3 body
-
3 body
-
2 body
-
Ozi: Byla to zívačka, cestou ve tvém žihadle jsem se trochu nudil a na rovinkách na mě šla dřímota. Zrychlení bylo ležérně legrační a zvuk nudně stereotypní :D Ne, Ozi, máš super káru a rozdíl od 1,8 TSI tam pocitově je, o tom žádná. Ať ti slouží a máš z ní dlouho radost Ozi a ostatní, co byste chtěli fotky v plném rozlišení, pošlete mi SZ s vašimi maily a já vám to pak pošlu přes úschovnu.cz2 body
-
Taky díky za super sraz, fajn jídlo a pohodový lidi! I když jsem musel ujet dříve (než došlo na měření TDi vs. TSi - prostě aby měli ti benzíňári klidný spaní, že nedostali od TroškuDýmuInhalujirád na "prd*l" ), tak to bylo fajnové. PS: a doma je parádně vymalováno a vypadá to pěkně2 body
-
JJ, byla to parada, super pokec, kritika OIII taky dobra. Clinte doufam, ze ses pri projizdce nebal... Uz se tesim na pristi sraz az zase pokecame a pokoukame Jinak pokud pak budete mit fotky z fotaku byl bych rad, kdyby ste mi je mohli poslat , treba pres uschovnu v plne velikosti - klidne i s SPZ, nebudu je davat dal. A pocasi, myslim, ze odjezd sme vychytali akorat, cestou kratka prehanka, ale na dojezd po meste uz bylo pekne.2 body
-
Azi... co? EDIT: Aaaaaaha, wiki poradila - azid se používá v airbagu Mám k tomu vzorec: azid → → (přeloženo: azid → bum → moc au)2 body
-
tak někdo tam měl oIII, to jsem o něco přišel zase ale tak příště! Krásnej srazík pěkně se nám ty Octule sjížděj :-)1 bod
-
Normalne cumim, sama O2, jedna O3 a ani jedna O1 Rozmyslal som ze by som prisiel na nejaky zrazik, ale takto najprv musim upgradnut auto, potom ho nalestit, posperkovat a potom sa niekde mozem ukazat1 bod
-
1 bod
-
Tome, to je dost, ze si se po letech zaregistroval. Ale stejne jen kvuli foteckam, co?1 bod
-
....elegance ne, ale RS chrom pod okny má.... Toto je fakt logika Jinak dnes jsem poprvé (zřejmě opožděně) viděl v reálu kombíka a trošku jsem si jej prohlédl.. Pár postřehů: 1) Byl tam sice jen nápis "TSI", nic víc, no v reálu je ten nápis únosnější, než na fotkách. Totéž platí o zadním znaku. 2) Vevnitř stála na 15" - děs, ani ta bílá OIII dle mého nesluší. Venku ale stála na 16" (ten vícepaprskový zajímavý design, který Škodovka u nových modelů dělá) a překvapivě nevypadala ta kola vůbec špatně. Ovšem že auto stojí jako koza (hlavně vzadu), o tom žádná... 3) K mému zklamání, prvotní nadšení opadlo. Opět další sice pěkná, zato obyčejná Octávka. Nijak mě neoslnila a za tu cenu bych osobně neměl důvod pro koupi ani v případě kombíku, což jsem nečekal.. Jinak shodou okolností jsem chvíli před tím potkal OIII v bílé barvě v social verzi = černé kliky a zrcátka, 15" plecháče... Auto vypadá blbě, ale na její obhajobu vypadá de facto stejně blbě, jako OII v takovéto verzi. Jen s tím rozdílem, že bílá se mi na OII líbí, na OIII ne. Čili když máme na světě také kombík, musím konstatovat, že nesouhlasím s výroky, že se jedná o revoluci, nikoli evoluci. S přihlédnutím na (pro mě) nezajímavý design a okatá úsporná opatření, jedná se jen o evoluci s velmi diskutabilním výsledkem. Revolucí byl dle mého přechod OI vs. OII, neboť "dvojková Octávka", zvláště po faceliftu, se opravdu povedla a já jsem moc rád, že si z firmy brzy opět dovezu sice skoro novou, no stále "dvojkovou" Otávii. Tu trojkovou jednou budu rozdýchávat těžko.... Toť můj názor1 bod
-
Srazík byl supr, jste pohodáři a na další se už těším. Auta máte parádní.1 bod
-
Ozi: Viděls tu O1 combi drocka scaut super křídlo tuning co jela v Praze před nama? Monstrózní...:-) Jinak sraz super a kromě dvou RS benzin jsme tam měli i dvě Rska v nafte:-)1 bod
-
Ozi, fotky budou. Naperu to na uložto a dám pak link všem zúčastněným přes sz.1 bod
-
Děkuji všem zůčastněným a pevně věřím ,že byli všichni spokojeni s úrovní srazu. Mile mne překvapilo,že se obětovali i drahé polovičky některých z nás,a obdivuji je i jejich dítka,že ustáli ty chlapské řeči okolo automobilů.... Přemýšleli jsme s Clintem,jestli by nebylo možné úspořádat i jakýsi "dětský" sraz - ale to je zatím v plenkách.. Každopádně se těším na další - tentokráte již 3.Clintův sraz ,data zatím blíže neurčeného.1 bod
-
1 bod
-
Já už jsem taky doma, bylo to fajn odpoledne. Díky Clintovi za malou pozornost a Ozimu za corner funkci, až se setmí, musím ji vyzkoušet. Cesta zpátky krásně v klidu, vzal jsem to na Slaný a Mělník že se trochu projedu a povedlo se. Provoz minimální, tak jsem to docela švihal a přesto spotřeba jen 6.9l/100km.1 bod
-
1 bod
-
Je to jasny - pokud zapnes klimatizaci s pozadavkem na chlazeni, je to v mapach zohledneny. Ale rozhodne se neprepne soft ze 63kW na 77kW verzi. Je to jednoduchy - kdo mate 63kW verzi, zajedte na brzdu a nechte si zmerit vykon s vyplou A/C a pak se zapnutou A/C. Jestli Vam to prida tech 14kW, zaplatim to mereni.1 bod
-
Chlapci, uz mi je zle z toho ak stale niekto hovori o tvrdych plastoch, Rapid je super auto, a ti co stale riesia plasty tak nech vymyslia nieco lepsie, abo nech si kupia Porsche za 100000000 kurun a hotovo, ....1 bod
-
Azid sodný se používá proto, že na rozdíl od dalších sloučenin, schopných v extrémně krátký době vyprodukovat velký množství plynu (potřebnýho pro rychlý naplněný pytle) jeho rozkladný produkty nejsou jedovatý ani krozívní - jako je to u většiny nitrovanejch sloučenin. Když už se vymelete, asi by se vám nelíbilo, kdyby se pytle nafoukly plynem schopným ještě dál hořet nebo dokonce explodovat ve směsi se vzduchem, nacházejícím se v interiéru auta - do toho se samozřejmě bagy programovaně bočníma dírama vyfukujou, aby při nárazu těla fungovaly jako tlumič a ne jako trampolína...1 bod
-
Chlapci je to uplne primitivne .... Skodovka spravila nehoraznu blbost .... treba zhodit zadny naraznik + listy (vodiace) len stredovu a pod listou su take 2 diery velkosti 1 centa jedna je na pravej strane a druha na lavej v karoserii mozno tam este niekto najde stiahnutu a na vlasku prilepenu pasku v tvare ano 1 centa vyznam ziaden .... vycistit okolie odmastnit a zalepit velkym kuskom pasky.. ja som pouzil hrubu sivu pasku ... nieco podobne ako sa pouziva v americkych filmoch zalepit tie otvory... samozrejme vycistit sajrajt z list ja som ich komplet umyl .. + som vycistil aj karoseriu .... pod vodiacou listou .... a poradim vam este dajte dole vo vnutri auta umely tapacirou kde je ta chromova cast .... a vyfuknite s tamat vodu pod tym tapecirom su diery alebo otvory alebo ako to nazvat ...... urcite tam budete mat este vodu ... vyznacil som na obrazku kde asi priblizne su tie nestastne diery .... vela stastia ... ak niekto si nebude vediet rady napiste poradim .... EDIT: nasiel som real fotku ....1 bod
-
na záruku má podle řeči servisu vliv skoro všechno ale pokud by se něco stalo, určitě by se kroutili a sváděli to na to1 bod
-
Petrrr: Díky za info. Omlouvám se, že odbočím, ale chybějící USB vstup přímo na čelním panelu rádia je podle mě brutální mínus! Sice je to možné řešit přípojkou MDI, ale dle mého je to řešení hloupé, nepraktické a celé se to tváří tak jako dodatečně dodělávané1 bod
-
Jo, diagnostikou to půjde.. V maxidotu se snažit nemusíš, je to stejné jako u Fabie II, taky to v maxílku nejde - jedině přes diagnostiku...1 bod
-
Viděl jsem jej zatím jen párkrát přímo v Olomouci, ale muže být odkudkoliv z Olomouckého kraje..1 bod