Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/01/13 ve všech sekcích

  1. Řada válců 1 - přeloženo znamená "1. válec", další "systém příliš chudý" = vstřikovač pro 1 válec dává příliš málo paliva, nebo je nějaká další závada v sání pro 1. válec. Kdyby to bylo jen lambda sondou, která je společná pro všecky 4 válce, hláška by byla "směs příliš chudá". Chce to začít PŘEMEJŠLET a opravovat = změřit kompresní tlaky a zkontrolovat svíčky a vstřikovače - ne jenom slepě "napichovat auto na diagnostiku" a žít v bludu, že VAG je všemocný "čúdo", který všecko vymyslí za mě...
    1 bod
  2. kluci pekny fotky a pekny videjko
    1 bod
  3. to vypada na konecnou verzi
    1 bod
  4. 1 bod
  5. Kessy je pro mě osobně nepodstatná zbytečnost. A v tomto případě u Ambitionu za nehorázné peníze.
    1 bod
  6. A co by jako mělo být v nepořádku? U OIII je to normální projev jednoduché zadní nápravy. Projeď se s ní a uvidíš,respektive uslyšíš. Kessy je pro Elegance na výběr zadarmo. U Ambition za příplatek 10 000 Kč. Ale to si každý může přece přečíst v ceníku.
    1 bod
  7. syčet by to nemělo a chtělo by to skontrolavat komplet vedení vzduchu, jestli je to ok - možná se jen uvolnila hadice u cooleru, ale nej by bylo to prohlídnout, cooler odpojit, pokud v něm je opravdu olej, tak ho vylejt a cooler vrátit = najít místo, kde ti to uniká....na vyndání cooleru je třeba sundat nárazník - cca 10minut práce PS: myslím že i log z VAGu by byl ok
    1 bod
  8. Jaký si použil typ těch bílých? Já jsem zkoušel PLCC2 a zdálo se mi, že svítí o dost víc než ty červený(1206).
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...