Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/23/13 ve všech sekcích

  1. http://www.youtube.com/watch?v=QI9oN4Nrp0Y
    1 bod
  2. Není třeba předčasně házet flintu do žita. Já tomu sice jako kolega vormen až tak nedůvěřuji,ale nech tomu volný průběh. Teď už s tím stejně nic neuděláš. Tak buď v klidu.
    1 bod
  3. Je vidět, že na to pěkně kašlou.. a to jim to pojišťovna platí skoro "zlatem"
    1 bod
  4. Presne tak, kdo nema na OIII, at si koupi Rapida, kdo nema na Rapida, at si koupi FII a tak dale a tak dale....kdo nema na nic, at jezdi busem, nebo vlakem Proc by skodovka mela razit politiku OIII pro vsechny? (Chapu, ze tenhle prispevek neni zrovna socialne naladen, ale tlachat nad tim, ze chci OIII a cekat na mraky slev je podle me ubohe....bud to auto chci a koupim si ho, nebo mam na vyber cokoliv jineho, nikdo me nenuti koupit OIII pokud mi to prijde nad me moznosti)
    1 bod
  5. manfroto: kdyz nekdo obraci kazdou korunu, tak existuje spousta mensich a levnejsich aut nez O3 pripadne dokonce existuje autobus a tramvaj. Nikde neni receno, ze kazdy musi mit na porizeni prave Octavie.
    1 bod
  6. Tour byl vždy starší model vyráběný v souběhu s novým. Např. OI Tour vs OII. Nebo OII Tour vs OII FL. Vzhledem k nástupu Rapida (jakože náhrady Tourek) bych s tím moc nepočítal.
    1 bod
  7. To HoviXXX: Tak především!!!! 1.To nejsou dráty, ale kabely, dráty jsou na plotě 2. Nestačí kabely v průchodce zaizolovat (co si pomůžeš, nic!), tapece dveří dolů, dále odpojit dveřní konektor ze sloupku a celý kabel vytáhnout ven. Dále rozmotat origo hadrovou izolaci a zkotrolovat kabel po kabelu. Poškození ustříhnout, vzít do ruky pájku a pořádně k sobě kabely připájet! Před spojením nezapomenout navléknout smršťovačku. Po spájení převléknout smršťovačku a zahřát. TAKHLE KABEL PO KABELU. Po této činnosti opět obalit kabelový svazek hadrovkou, izolajdou nebo vulkanizační páskou Tím, že jsi zaizoloval nalomený kabel, který má dejme tomu v sobě dvacet malých žilek a díky zlomu to je třeba jen na dvou, vznikne při průchodu většího proudu (např. zrovna zavření nebo otevření servomotorku na centrál, který mimochodem žere dost) odpor jako prase. A co udělá proud, který nemá dostatek prostoru na průchod s kabelem? Zahřeje se, v lepší případě jen přepálí, horším už jsem viděl i ohýnek a to zrovna od dveří!!! Představ si varnou konvici, která žere jako prase, která by byla napájena dvoulinkou od lampičky, co to asi udělá???? Takže sis akorát tak zadělal na další problém a původní neodstranil. Tohle absolutně nechápu, ne a ne a ne. Jen tak omotat a pak si založit vlákno a chtít rady. Takže koukej to udělat pořádně, jak jsem napsal výše a pak chtěj radit dál
    1 bod
  8. Tak brc od doby co jsi napsal něco na denní svícení, které nám udělal taťka a dělal je i dalšímu Supovi, kterýmu se to líbilo, na tebe averzi nemám... Ty tady zase jen radíš a píšeš... I když někdo tvé rady ani nechce slyšet... A dost končím, nemíňím tady burcovat a hádat se s člověkem, který napíše něco, a pak mění své názory a neumí číst zpětně... Ať Vám brněnský sraz s tebou v čele dopadne dobře a pobavíte se My se sejdeme na sraze na podzim se všema ostatníma Bája
    1 bod
  9. Zase z těch TSI nědelejte takovou katastrofu. Většina je spokojená. Menšina nespokojených tady brblá. Sám jsem s tím motorem pár problémů řešil, ale koupil bych si ho znovu.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...