Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/19/13 ve všech sekcích

  1. ...tak hlásím "konečně" také PRVNÍ poruchu. Po poctivých najetých 232.000km jsem před dvěma dny zjistil mírný unik chladicí kapaliny. Včera jsem to řešil v servise a našli jsme v levé části ve směru jízdy, u kolínka pod spojkou prasklou hadici. Výměna v mžiku. Nechal jsem nalít novou kapalinu a pak doplnit klimatizaci. Překvapilo mě, že po 7 letech provozu scházelo nepatrné množství chladiva. Odsáto 0.410 kg. Naplněno 0.575 kg.
    1 bod
  2. Marfane,ale proč toto neuvedeš rovnou do příspěvku k fotkám? Pak se nemusíš divit reakcím Ivana...
    1 bod
  3. Troška to upravým na správnu mieru, aby memal niekto z toho guľáš... Píšem konkrétne o automobiloch ŠKODA: Najskôr upresním - modelový rok, nie je rok výroby vozidla !!! Modelový rok u Škodovky začína prvým dňom (pondelkom) v 22.kalendárnom týždni (napr.: MR 2013 začína 27.05.2012 - končí 01.06.2013). Najpresnejší a najrýchlejší spôsob určenia modelového roku je z VIN čísla, desiata pozícia : MR 1985 - F MR 1986 - G MR 1987 - H MR 1988 - J MR 1989 - K MR 1990 - L MR 1991 - M MR 1992 - N MR 1993 - P MR 1994 - R MR 1995 - S MR 1996 - T MR 1997 - V MR 1998 - W MR 1999 - X MR 2000 - Y MR 2001 - 1 MR 2002 - 2 MR 2003 - 3 MR 2004 - 4 MR 2005 - 5 MR 2006 - 6 MR 2007 - 7 MR 2008 - 8 MR 2009 - 9 MR 2010 - A MR 2011 - B MR 2012 - C MR 2013 - D MR 2014 - E A podľa skiel to zďaleka nie je presné, na skle je len rok výroby skla, ten sa môže líšiť od modelového roku a aj od roku výroby vozidla: Napr.: 1., Moje aktuálne auto je vyrobené 09.01.2012, modelový rok 2012, sklá mám 2011, boli vyrobené niekedy koncom roka 2011. 2., Moje predchádzajúce auto bolo vyrobené 05.09.2007, modelový rok 2008, sklá som mal 2004, 2005 a 2006, a chaos so sklami bol z dôvodu, že sa jednalo o sklá Sun Safe Glass, a údajne aj mladšie Octavie so spomínanými sklami mali 2004, 2005, čiže info podľa skiel je veľa krát dosť skresľujúcou informáciou.
    1 bod
  4. To je nějaká dodělávka? To slyším prvně že Sympohony má aux
    1 bod
  5. Ono zalezi na díře jsou blbe diry ve kterych i ten novej tlumic neprijemne krapne, ale pak je dira, kterou projedu a ani o tom nevim. Dulezita je ale hlavne ta stabilita jak bocni, tak predozadní.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...