Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/30/13 ve všech sekcích

  1. Ó,guru promluvil. To je slušnej hnus... Ufonskej Civic a Indická "Fabia sedan".
    2 body
  2. Asistenční systémy v praxi video SKODA Octavia Front Assistant Skoda Lane Assistant Skoda Crew Protect Assist Skoda Multi Collision Brake
    1 bod
  3. To je tak trochu mimo mísu....Protože tady nikdo nesrovnaval 1.6 tdi s nějakou patnact let starou audinou ale hodnotil přímo motor teto objemove kategorie,navíc i některe méně objemne motory jedou pocitově lépe než uvaděna 1.6 tdi.Jinak mam pocit že tady si nikdo ego honit nepřišel,jen napsal nazor na tento motor,někomu tento motor sedne a někomu ne.Takže opravdu každy nemůže tvrdit jaky je to super motor jen proto aby se to libilo těm druhym když to tak ve skutečnosti neni....A placat tady něco o zatmavenych oknech a chromu je üplně mimo....
    1 bod
  4. 1 bod
  5. Ještě si dovolím jeden malý bezpečnostní příspěvek: UVĚDOMTE SI, ŽE BRZDY JSOU NEJDŮLEŽITĚJŠÍ SOUČÁST AUTA A ZÁVISÍ NA TOM NEJEN VAŠE BEZPEČNOST. VYVARUJTE SE PODOBNÝM NÁVODŮM NA OPRAVY, VŽDY PŘI PROBLÉMU VYMĚNIT ZA NOVÝ DÍL A VYVAROVAT SE SOUSTRUHŮM, FLEXÁM, BARVÁM NA TŘMENY A NĚJAKÝM WÉDÉČKŮM. TAKŽE VŽDY NOVÝ DÍL A KDYŽ NEMÁŠ NA TO SI TO UDĚLAT, NEBO SI NEJSI JISTÝ, TAK TO RADŠI SVĚŘIT NĚKOMU, KDO TOMU ROZUMÍ
    1 bod
  6. To si děláš snad prdel? Buď si jí děláš, nebo jsi vážně Matěj. Flexou na kotouče a Wédéčkem je celé postříkat. Viděl jsem koně blejt, hada chcát, ale tohle vážně ještě ne. Fakt jsem se moc zasmál, tady na fóru jsou sem tam naprosté imbecilní příspěvky, ale právě jsi vyhrál první cenu. Gratuluji
    1 bod
  7. S tou cenou to konečně už začali lidi chápat, ještě donedávna byla spousta lidí (stále jich je nespočet), kteří budou zarytě tvrdit, jak je RS za tyhle peníze drahé a že to je za ty peníze pěknej pekáč no prostě volové oproti konkurenci vychází RS velice dobře! (i ve svém konkurenčním rybníčku vzhledem k O3 elegance atd.). Kdo chce dát přes půl mega za octávku, tak musí jedině jít do RS, jinak nevím
    1 bod
  8. jj. Musím trochu povzbudit Clinta :-). Nechápu jak bez něj může jezdit.....
    1 bod
  9. Taky bych to viděl na destičky. Vysvětluju si to tak, že koroze je tvrdší než deska a když bude na kotouči jedno místo koroze, vydře drážku do destičky, v místě drážky destička nepřiléhá ke kotouči, nestírá se další koroze a udělá se na kotouči udělá kroužek. Taky s tím bojuju, na zadních kotoučích. Na hulváta jsem je odrbal flexou, ale je problém, že než si na sednou destičky celou plochou na takto vzniklou, nerovnou plochu kotouče, nadělají se kroužky znova, takže to chce třecí plochu destičky co nejlépe přizpůsobit tvaru povrchu kotouče. Udělal jsem zoufalý pokus, když jsem dával nové přední kotouče, celé jsem nastříkal sprejem WD40, třecí plochu, ventilační kanálky, všechno..... A po roce - třecí plocha OK, ale to může být destičkama, ale ostatní - nepracovní plochy plochy jsou bez výrazné hrubé, odlupující se koroze. Kotouče jsou Brembo a destičky Textar. Ale může to být jen můj zkreslený subjektivní pocit - přání otcem myšlenky. :-)
    1 bod
  10. A při těchto výletech lze narazit i na různé kuriozity.
    1 bod
  11. Fabia má oficiálne 45 litrovú nádrž, ale už samotný PP počíta s palivom tak, ako keby mala nádrž 47 litrov. Dá sa to vedieť z toho, že keď máš pri plnej nádrži priemernú spotrebu2 4,7 litra, tak dojazd ukáže presne 1000 km. Čo sa týka tvojho prípadu, je tu iná, dôležitejšia vlastnosť Fabie. Do jej "nádrže" sa dá natankovať až cca. 57 litrov paliva. Tie úvodzovky som písal preto, lebo časť toho extra paliva je už v hrdle a nie v nádrži. Takže keď ti pištoľ cvakne pri tých cca. 45 litroch, tak môžeš ešte opatrným tankovaním načerpať ďalších asi 12 litrov až úplne po okraj hrdla nádrže. Toto ti ale nikto nebude doporučovať z dôvodu že si môžeš poškodiť uhlíkové vložky v nádrži.
    1 bod
  12. climatic (poloautomat) jde poznat jak píše Escrito, protože zezačátku chladí naplno, pak už se to srovná a není tam skoro cítit úbytek
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...