Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/09/13 ve všech sekcích

  1. Až se do toho někdo pustí sám, prosím fotodokumentaci! Taky zastávám názor, na co dávat prachy cizím, když si to můžu udělat sám, na druhou stranu čemu nerozumím, do toho se neseru. Je to dilema, ale zajímá mě, jestli si to dokážeme udělat sami a jak to dopadne
    1 bod
  2. Verze MR2014 --> je jednoznacne krok spravnym smerem. Jedine, co se mi nelibi, je z meho pohledu devalvace potahu sedacek v bezovem interieru. Kdyz chci bezovy interier, tak chci bezovy a ne říznutý pomerně velkym podilem cerne. Za to palec dolů!
    1 bod
  3. Skupina vydatých žien bola na seminári s témou: "Koľko lásky je ešte vo vašom manželstve?" Najskôr každá dostala otázku, či ľúbi svojho muža. Všetky povedali áno. -Kedy ste mu to povedali naposledy? Niektoré odpovedali dnes, ďalšie pred pár dňami, iné že už si ani nepamätajú. Vtedy dostali za úlohu poslať manželom SMS s textom "Ľúbim ťa miláčik!" A tu su odpovede niektorých z nich: 1. Kto je tam? 2. Preboha, čo sa deje?! 3. Aj ja teba (ten bol len jeden) 4. A toto je zas čo? opäť si poškriabala auto? 5. Čo to ma byť? Nechápem o čo ti ide... 6. Neviem čo si zas urobila, ale tento raz ti to už neodpustím. 7. ???? 8. Nehraj to na mňa a rovno mi napíš koľko zas chceš. 9. Sníva sa mi to? 10. Keď zistím, komu mala ísť táto správa, garantujem ti, že ho zabijem! 11. Pekne som ťa prosil, aby si už viac nepila. Ak s tým neprestaneš, definitívne ťa opustím.
    1 bod
  4. Tak trochu zneužiji tvoje téma a dám sem svůj návod na výměnu hlavice DSG převodovky v MR 2011 za páku z MR 2014. Částečně je návod shodný i s výměnou řadičky i u manuálu, jen u DSG je to složitější... Nejdříve nářadí, které jsem použil: 1) Šroubovák, kleště (pro povolení kovové pojistky na hlavici 2) Něco na zablokování blokovacího tlačítka v hlavici, aby bylo možné páku sejmout (já použil simkartu) (u DSG) 3) Drátek (u DSG) Z nářadí je to vše.. Postup popíšu krok po kroku a v případě že to moc nepoberete, tak dole budou obrázky postupně tak z těch by to mělo být už úplně jasné. 1) Sundat spodní kulatý plastový kryt, u mě šel jen přizvednout a vyskočil, drží je jen packy se zobáčkem. 2) Trochu plastouvou základnu přizvednout a odpojit kabel k podsvícení symbolu zařazených režimů (pouze U DSG). 3) Povytáhnout blokovací tlačítko a do vzniklé mezery zasunout simkartu, aby tlačítko nezaskočilo (pouze u DSG) 4) Přetáhnout celou základnu opatrně přes hlavici tak abychom se dostali ke kovové sponě, která zajišťuje hlavici na kovové tyči. 5) Kovovou sponu povolit, já ji vypáčil šroubovákem a kleštěmi, stačí jen trochu natáhnout. 6) Sesunout celou páku i se základnou z kovové tyče řazení, chtělo to celkem sílu, protože je tam drážka, takže se nebojte zabrat, bacha ať si nerozbijete rádio, u mě dostalo trošku ránu, ale přežilo. 7) U manuálu v opačném případě nasadit novou páku (v případě že nemáte na nové páce sponu, přendejte tam ze staré páky), u DSG zjistíte že máte průser 8) Já pomocí kleští pootočil plastové táhlo o 90° a zajistil malým asi 2 mm dlouhém drátkem ve výřezu v kovové tyči tak aby táhlo drželo v natočené poloze 9) Po hodně nadávání a rozčilování máte vyhráno, páka vám zapadla konečně na místo, zkuste zmáčknout blokovací tlačítko, buď se teď naštvete, protože se tam kousek drátku zasekne a tlačítko se nepovolí a nebo bude vše fungovat. V prvním případě hlavici sundat a vše znovu, hlavně to nezdávat. 10) Po úspěšném nasazení hlavice a vyzkoušení funkce tlačítka můžete zajistit hlavici opět kovou sponou, ale já ji nechal bez smáčknutí, páka mě drží na místě i tak a to celkem pevně. 11) Zapojit kabel podsvícení a základnu opatrně zacvaknout. 12) Nastartovat, vše zkontrolovat od blokovacího tlačítka až po podsvícení a užívat si nové šaltry !!! Celá operace mě zabralo kolem 1 hodiny, ale jen z důvodu, že jsem nevěděl jak na to a na vše pomalu přicházel.. Fotky níže: Ještě k fotkám dodám, že to červené plastové táhlo u nové šaltry je pouze "transportní" dodává se spolu s novou pákou a slouží k zajištění blokovacího tlačítka v nezamáčknuté poloze, aby bylo možné páku nasadit, bez ní pokud je tlačítko zamáčknuté ji nenasadíte. Na 11 té fotce můžete vidět, jak bylo nasazené plastové táhlo v nové páce a jak to má stará - pootočen otvor o 90°.
    1 bod
  5. mne by vadilo jen, ze se to musi pustit pred tim nez budu parkovat aby to minulo diru a zmapovalo si ji to. U mne je problem ze nikdy nevim kam to auto presne vrazim
    1 bod
  6. OK Ekkare, máš pravdu. Správně jsem měl uvést rozchod. To víš, chybička se vloudí. Hlavně, že jsme si rozumněli. :-) Ale k tomu světáctví... Mám dojem, že světácky tady žvaníš hlavně ty. Podle projevu bych tě tipoval minimálně na prezidenta vesmíru. (Všem ostatním se omlouvám za off topic příspěvek.) D
    1 bod
  7. A hlavně risk z neplnění po dopravní nehodě nestojí za experimenty.....
    1 bod
  8. zajímavé.... já bych to spíš viděl na těch 5 hvězd a test pro VW
    1 bod
  9. Dneska u metropole mě zaujal Pathfinder....nebylo by na něm až atak nic zajimavého, než to, že byl totálně objetej klíčem, ale ne jen ledajak a lajdácky, někdo si dal echt práci a kromě znaku ženského přirození tam přidal i nápis "debil" a další zajimavé obrazce. Auto bylo skutečně kompletně objeté ze všech stran až na plech. To určitě muselo majitele potěšit. Tyhle blby, co tohle udělají by bylo lepší rovnou střílet. (samozřejmě pokud si za to majitel tentokrát nemohl sám nevhodným chováním). Nevím, jak to bude patrné zde na fotce....
    1 bod
  10. A jak je krásně naleštěný. By mohli někteří členové jen závidět.
    1 bod
  11. Tak tato část mě zajímá nejvíc. Jak dlouho to může rachotit bez následků pro motor? U mě před výměnou rozvodů to bylo cca 20 - 22 000 km. Výměna byla ve 40 000 km a poprvé řetěz zachrastil asi 800 km po ní. Teď mám 63 000 km a rachotí to vesele dál. Frekvence výskytu tohoto fenoménu je čistě náhodná a nezávislá na podmínkách - dělá to při studeném,teplém i poloteplém motoru,za jakýchkoli venkovních teplot,nezáleží na čerstvosti motorového oleje a ani na jeho množství. A tak cituji klasika " Dámy a pánové, nechci se vás dotknout – kdo z vás to má?“
    1 bod
  12. A zapoměl jsi na nejnadupanější motor 1,2 HTP......
    1 bod
  13. keby nieco, tak tato Fabia ma disky AEZ, nitro, pruziny Vogtland, vyfuk Remus...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...