Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/27/13 ve všech sekcích
-
Jak jsem avizoval ve svém tématu "Mikliskovo TSI-čko", začaly mě drnčet na cca 2000km plasty horního nastavitelného vedení pásů. Drnčení se ozývalo z oblasti "šupny" hlavně na souvislých nerovných površích - dlažební kostky a hrubý beton nebo asfalt (např. R10ka a D11), kdy auto vlivem celkově tvrdého nastavení a 16" kol chytne nějakou rezonanci. Naštěstí zatím drnčely jen ty "šupny" a nic jinýho v interiéru. Problém se zhoršoval s narůstajcímí rozdíly teplot ráno a přes den. Takže první část řešení byla na ŠA a autorizovaném servisu. Vyřešeno to bylo na reklamaci v rámci záruky pomocí textilní izolační pásky do rybiny vedení "šupny". Vlevo u řidiče to bylo dostačující řešení, vpravo "šupna" začala drnčet po 100km. No protože jsem puntičkář, to řešení mě nestačilo a šel jsem na věc sám. Koupil jsem samolepící černý velur a oblepil jsem vnitřní styčné plochy panelu B sloupku, "šupny" a tlačítka. Sice jde mechanismus víc ztuha, ale to zas tak nevadí, protože pásy máme nastaveny do střední polohy a nešïbujeme s nimi.Teď je teprve ten pravý klid na palubě. Fotky nepotřebují komentář. Sablona tlumeni RAPID.pdf A protože je horní panel B sloupku ve svém spodním uchycení (pružná spona + plastová zacvakavací packa) už kapku volnější (už byl totiž 3x demontován), na spodní lem jsem pro jistotu nalepil 15mm široký pásek, tlumící přesah přes spodní panel. Dokonce to tak vypadá, že v plastu na něj odskok je už vytvořen...... co by kdyby.....1 bod
-
1 bod
-
Vladimir, mozem ti predat tu svoju 1.8TSI DSG Budes mat cerstvo vymenenu mechatroniku na DSG Kazdopadne, ja chcem auto predat buduci rok a tu vo FR je to viac menej nepredajne, lebo frantici jazdia vyhradne na nafte. Ale ako pise Mike vyssie, aut s DSG je v koncerne velmi vela a vela ich nema problemy vobec. Ja chodim casto do Madridu na sluzobky a tam su taxiky vyhradne Octavky alebo Prius-y a co pozeram, taxikari maju bezne cez 300.000km nabehane a funguju dalej aj s DSG-ckami.1 bod
-
Oki dobře, nechám tě zatím jen na papíře Budeme držet pěsti ať vše dobře dopadne a noha povolí ti za náma dojet Bája1 bod
-
Ja si taky myslim ze nema cenu menit olej driv a delat to nebu. Sice tomu jak to auto pocita nerozumim, ale na druhou stranu nemam duvot tomu neverit a tak pojedu az si auto rekne..1 bod
-
"krasnejsi" je vec subjektivniho nazoru. mne se treba ty tvoje nelibi a osobne bych na auto jiny nez origo alu nedal.1 bod
-
no a kam se mám jako podívat? to je mazec: "Jak zjistím jakou mám jednotku"....."Rogerer, tak se podívej jakou jednotku máš" :D1 bod
-
No to asi neni. Ale auto ti konci hned za zadnim oknem, tak ty senzoty nejsou tak potreba. U rapida tam mas jeste peknej kus kufru a tam uz se to odhaduje dost blbe a senzory jsou rekl bych nutnosti. Dalsi moznost je pri parkovani vystrcit manzelku at ukazuje:-) To by ale asi dlouho nevydrzelo:-)1 bod
-
Napiš uživateli Jozzi , ten by mohl o něčem vědět. PS. Můžeš založit vlákno ve složce Můj Roomster a představit nám vozíík.1 bod
-
Přesně jak je psáno. Jezdím dlouhodobě několik let v průměru 5,2 s octavií tdi 81kw +chip. Jednou jsem si řekl, že by to chtělo jezdit trochu levněji, tak jsem zkusil jezdit měsíc podle předpisů. A ejhle 4,3. A to stačilo s původní +- 130 jezdit 90.1 bod
-
Ježíšikriste,je toto vůbec možný? Tys případ. To nechápeš,že ta testovací jízda byla ještě před zveřejněním definitviní podoby Spacebacku??? Proto tam byla ještě malá kamufláž? Manfroto,toto byl tvůj poslední takto "hodnotný" příspěvevek zde na foru. Jestli se neumíš zdržet těch nesmyslných příspěvků,tak příště dostaneš "Varování" a končíš.1 bod
-
Někomu to připadá jako vejmluvy, někdo holt neumí bejt sobec a chcačky nechcačky se ohlíží i na druhý, třeba na rodinu... Každýho kdo žvaní něco o vejmluvách chci vidět až bude mít svoji vlastní rodinu, práci a k tomu se bude chtít účastnit srazů a podobnejch akcí, jak mu to bude tolerovat stíhačka, vedoucí v rachotě a další podobný osoby, kterým ten dotyčnej jedinec jen těžko řekne "vyližte mi prdel"...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Taký nediaľničný údaj zo včerajšej noci, keď som sa vracal domov do Bratislavy. Jazda na spotrebu, zopár čísiel pre zaujímavosť. Všetky údaje sú uvedené po hranicu mesta. Na trase bola iba jedna stopka po 100m jazdy a jedno spomalenie na cca. 50 km/h v jednej Y križovatke, inak celý čas som jazdil na tempomat. Trasa: okresky Počasie: bezvetrie, sucho, noc Vonkajšia teplota: 17°C Nastavená teplota vo vozidle: 23°C, vetrák na minimálny výkon, bez AC Vzdialenosť 14,5 km Nastavená tempomatová rýchlosť: 63 km/h Otáčky motora: väčšinou 1350 rpm Priemerná rýchlosť (podľa PP): 58 km/h Priemerná spotreba (podľa PP): 4,7 l/100 km (nastavená korekcia na 103%) Teplota chladiacej kvapaliny na 90°C (podľa PP): po 3,7 km Teplota oleja na 50°C (podľa PP): 4,4 km Teplota oleja po 14,5 km (podľa PP): 82°C Počas jazdy som sledoval aj to, ako klesá priemerná spotreba. Žiadna sláva, vzhľadom na nízku rýchlosť začal PP ukozavať ako-tak rozumné hodnoty na priemernú spotrebu až niekde v polovici trate. Jednoducho kým je ten motor studený, dovtedy žerie. Jednoznačne sa doporučuje jazdiť tak, aby dosiahol svoju prevádzkovú teplotu čo najskôr. Potom niekedy v zime keď bude mrznúť vyskúšam túto istú trasu znova pri rovnakej rýchlosti.1 bod