Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/05/13 ve všech sekcích
-
Vím ,že je to vlákno o OIII ale ještě musím napsat. Tu korejskou pětiletou "komplexní" záruku bych (ne)chtěl vidět na vlastní oči. Nedivil bych se kdyby jsme nakonec skončili u prorezavění karoserie směrem ven. O motorech nemá cenu vůbec hovořit. Nejsilnější nafta v podobě 1.7 do i40 je parodie na svižnou jízdu (dokládají i recenze) Co se týče motorů nemohou se s německou přesností a progresí zatím měřit. Ono je to také o tom ,že kdyby tady byla pořádná kupní síla jako v Německu musela by škodovka vyrůst nejméně o dvě třídy výš nebo by prostě zanikla a kupovali by jsme si všichni mergly- audi-vw-bmw. Jinak řečeno "škoda-auto" ukazuje jen zlomek toho jak by mohla vypadat a co by mohla dokázat ,kdyby neměla "svázané" ruce Kdežto hyundai beží celej upocenej na plnej výkon a víc toho v rukávu už prostě nemá. Všechno bude záležet jek se bude dařit naši ekonomice a zemi jako takové. Buď jednou skončíme všichni u korejců kvůli ceně (země třetího světa) a nebo se to někam posune a škodovka bude muset na úroveň německých aut ze vším všudy. Doufám v to druhé.3 body
-
Tisková zpráva Škody Auto k akci Hojandé: Vozy ŠKODA nově také v autosalonech korejské konkurence › Exkluzivně během září 2013: Automobily z Mladé Boleslavi nyní v některých autosalonech korejské značky › Kvalita a přednosti modelů Rapid a Octavia Combi v přímém porovnání s konkurencí › ŠKODA potvrdila pozici nejprodávanější značky v České republice Mladá Boleslav, 4. září 2013 – Automobily ŠKODA jsou zajímavé i pro prodejce jedné z korejských značek. V rámci této zvláštní propagační akce dorazily do některých autosalonů Hyundai kvalitní a především originální české vozy – ŠKODA Octavia a Rapid. „Osobní zkušenost s vozem nejen smontovaným, ale i vyvinutým na území České republiky, je nenahraditelná, proto je zajímavé sledovat, jak vedení českého zastoupení korejské značky poskytlo k propagaci našich vozů své autosalony,“ říká Vítězslav Pelc, PR manažer prodejní organizace ŠKODA AUTO Česká republika. „Je to vstřícný krok nejen vůči našim potenciálním zákazníkům, ale také symbolické gesto vůči 26 000 Škodovákům pracujícím ve výrobě, vývoji, prodeji a servisu, kteří stojí za úspěchem naší značky.“ Propagační akce probíhá v režii českého zastoupení korejské značky. Importér některým svým dealerům finančně přispěl na zajištění vozů ŠKODA Rapid a ŠKODA Octavia. Ty jsou pro potřeby této akce prezentovány přímo vedle vozů korejské značky Hyundai. Tato obchodní strategie je na českém trhu uplatňována poprvé. „Překvapuje nás nadšení pro věc a rychlost, s jakou české zastoupení korejské automobilky dokázalo najít prostor pro prezentaci našich vozů,“ říká Vítězslav Pelc. Zejména časová tíseň podle něj však stojí za některými nedostatky, které srážejí celkový efekt této jinak zajímavé myšlenky: „Drobným zaváháním je dosavadní neschopnost zajistit vozy ŠKODA v odpovídajících výbavových stupních vůči konkurenčním. Prodejci Hyundai tak neprezentují, jak vypadá skutečně výhodná nabídka vozů ŠKODA. Návštěvníci autosalonů tak můžou být ochuzeni o nejnovější trendy v oblasti techniky a výbav, které nabízíme. Na druhou stranu mohou alespoň nerušeně ocenit nabídku místa pro posádku a zavazadla nebo praktické detaily, kterými Octavia a Rapid vynikají.“ ŠKODA AUTO v současnosti neuvažuje o tom, že by ve svých autosalonech v České republice podpořila předvádění vozů konkurenčních značek. „Pokud bychom se v budoucnu pro něco takového přeci jenom rozhodli, jako jednička na trhu bychom v rámci férovosti šli do porovnání s někým ve stejné ‚váhové kategorii‘, tedy spíše do srovnání s kvalitními německými vozy,“ doplňuje Pelc. ŠKODA AUTO je dlouhodobě nejprodávanější značkou na českém trhu s podílem kolem jedné třetiny. Celkově je také nejoblíbenější značkou českých privátních řidičů i firemních zákazníků. Nejúspěšnějším modelem značky je Octavia: každé desáté auto, nově registrované v ČR, nese na zádi právě toto jméno. Rostoucí oblibu si získává i Rapid, který dominuje nižší střední třídě s téměř dvojnásobným náskokem před modelem Hyundai i30. Obdobně si vedou i další modelové řady mladoboleslavské značky. V konečném součtu se během prvních sedmi měsíců letošního roku domácí řidiči rozhodli pro 28 078 vozů s okřídleným šípem na kapotě. ŠKODA AUTO se v roce 2012 podílela 7,3 % na celkovém exportu České republiky. Jen za poslední dva roky odvedla na dani z příjmu právnických osob do státní pokladny České republiky částku ve výši 5,780 miliard korun. Od roku 1991 investovala ŠKODA AUTO v České republice více než 250 miliard korun, převážně do nových modelů, do výzkumu a vývoje i do rozšiřování výrobních kapacit všech tří českých závodů.2 body
-
1 bod
-
Postup: koupis si samici zapalovaci zasuvky http://www.ges.cz/cz/asb-12-GES06601496.html K ni napajis draty, koupis si 10A auto pojistku. K jedny nozicce k ni pripajis plus od te koupene zasuvky zapalovace a strcis ji do svorkovnice, viz obrazek nahore. Minus si nekde najde nejaky sroub spojeny s kostrou a tam pripojis druhy drat ze zakoupene zapalovaci zasuvky. Vycvaknes bocni kryt u pristrojovky (u dveri). do rohu okna provleces pevnejsi drat. Protahnes ho dolu a navazes si na nej kabel od nabijecky (ten konec kde je miniUSB). Pak zatahnes a protahnes si USB kabel nabijecky zkrz palubovku nahoru. No a pak to zastouchas mezi okno a sloupek, a pak nahore taky mezi sklo a tapec. Nabijecku a udelanou zasuvku pak spojis dohromady, zafixujes izolepou, no a pak to nekam umistis dole u pojistek, nebo na tom boku pristrojovky, je tam mista dost. Zacvaknes zpet bocni dekl, no a je to. Prace na 15 minut.1 bod
-
Vychválím ti Superba pač ho vlastním :-) Sednu do octávky tak co hned mě odradí je palubovka je to obyč. plast jak bys měl fabii .... V Superbu je vice prostoru hlavně vzadu ve třech lidech při těle nejsi rozlamany nemačkáš se :-) Údržba bude o něco dražší to je jasné, ale pokud uděláš vše na začátku tak myslim, že neni problem. Každopádně ti doporučuju se projet v SuperBu třeba eleganci ktera je v kůži a pak si sedni do te octávky a budeš mít jasno :-) Každopádně já při koupi počítal stím, že časem to bude chtít tlumiče nové hned ze startu rozvody řemeny náplně a časem třeba i ty ramena nové atd...Musíš si uvědomit kolik do toho chceš vrazit + udržba... Za mě ti doporučím Superba hned je to jinej pohled nato auto... Už ten název něco říká ...1 bod
-
jj najede cca tech 10 tis rocne, vzdycky pred zimou necham olej vymenit, to ten motor dostava nejvetsi coud se studenejma startama atd. 5l oleje stoji 600, coz je par korun.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Odpovím ti tady jen jednou a naposledy - tvoje otázky jsou naprosto irelevantní,protože je tady nikdo nikdy nemůže zodpovědět. A to ty jistě moc dobře víš. Takže tady neustále spamuješ. Tos ještě za tu dobu,co jsi na foru nepochopil? A to pomíjím ty ostatní "perly",kterými oblažuješ zdejší osazenstvo. EDIT: samozřejmě je to po nasčítání více věcí1 bod
-
zatím se mi nikdy nestalo, že by to pojišťovna řešila, důležité je pro ně správné obutí (velikost vzorku) a rozměr pneu. Nikdy neřešili ET, ikdyž vím, že by mělo sedět.... ale já na ně....1 bod
-
No, viskozita predpísaná nie je, ale určite by som ju riešil. Čo sa týka VW schválenie oleja, vybral by som taký, ktorý má VW 502.00. Schválenie VW 501.01 síce stačí, ale toto schválenie už bolo práve nahradené novším VW 502.00 a mám taký pocit že olejov s VW 502.00 je na trhu už viac, takže bude aj väčší výber. Ďalej tu máme viskozitu. Tú VAG nepredpisuje, ale oleje so schválením exitujú v dosť širokom rozsahu viskozít (a nie náhodou): 10W-40, 5W-40, 0W-40, 5W-30, 0W-30. Každá je do motora dobrá, ale doporučuje sa olej vybrať podľa toho ako sa auto používa. Keď máš veľa štartov a krátkych jázd (hlavne v meste) tak určite by som sa vyhol olejom 10W-40, doporučuje sa naliať aspoň 5W-xx. V prípade že tých jázd so studeným motorom je veľa a sú časté aj štarty v mrazoch, tak je ešte lepšie zobrať 0W-XX oleje. Letné číslo 30 alebo 40 je pri normálnom režime používania viacmenej jedno. Pri 30-ke môžeš mať trochu nižšiu spotrebu paliva, ale môžeš mať trochu vyššiu spotrebu oleja. Pri 40-ke je to skôr opačne. V prípade že motor dostáva z času na čas aj poriadne zabrať (agresívna jazda, dlhé a rýchle jazdy na diaľnici, trackday, a pod.) tak radšej brať 40-ku. Ďalej tu ešte máme ACEA triedu oleja. Do benzínových motorov je lepšie brať oleje ktoré nie sú ACEA Cx. C-čkové oleje sú určené primárne do naftových motorov s DPF a majú nízku hodnotu TBN. Ono to síce motoru nevadí, ale prečo používať low/mid-SAPS oleje, keď môžeme dávať do motora aj plnohodnotné oleje. Žiaľ, tendencia je taká, že olejov bez ACEA C triedy je čoraz menej. V prípade že nie je na výber žiaden bez, treba brať také ktoré majú ACEA C triedy z roku 2010 alebo novšiu (takú som ešte nevidel). Označujú sa napr. takto: ACEA C3-10 (C3-ka z roku 2010). Ďalej tu sú ešte ľahkobežné oleje ACEA A1/B1/A5/B5. Taký ktorý by mal aj schválenie VAG neexistuje, ale pre istotu napíšem, že tieto sa môžu dávať iba do motorov ktoré to majú zvlášť povolené (väčšinou japonské, korejské a niektoré motory Ford). Do motorov VAG v žiadnom prípade nedávať takýto olej (maximálne na núdzový dojazd pár km, ale potom treba hneď vymeniť)! Nakoniec tu máme interval. Meniť treba každý rok, alebo po max. 15 tisíc km, podľa toho, že čo nastane skôr. V prípade že prevládajú krátke jazdy, jazdy v meste, alebo sa jazdí s autom agresívne, treba interval výmeny skrátiť. Konkrétne číslo sa nikde neuvádza, ale olej môže byť opotrebovaný už po 5000 kilometroch. Väčšine z nás to je jasné, ale pre istotu: s olejom sa mení vždy aj olejový filter, bez ohľadu na to koľko kilometrov sa s tým olejom/filtrom najazdilo. Mne osobne sa zatiaľ osvedčili olej Mobil1 New Life 0W-40 a teraz skúšam Motul X-lite 8100 0W-30 ktorý zatiaľ vyzerá tiež dobre. S tým olejom Mobil 0W-40 som bol 2x aj na trackday a nebol žiaden problém, ale samozrejme chápem ak tam nebudeš chcieť dávať olej za 10 € a viac za liter. Keď tú 5W-40-ku máš doma a má to schválenie VW 501.01 tak je samozrejme škoda kupovať nový olej, použi tento. Pri ďalšej výmene potom zváž výber oleja podľa vyššie uvedeného a samozrejme podľa toho, že čo na to povie peňaženka.1 bod
-
Tak už jenom to, že má být pěkné počasí, budou tam fajn lidi, pivečko, grill samé Fabie, žádná "trapná" Octavie všichni rovní bratři1 bod
-
Typ motoru CHHB (benzínový): 205/50 R17 89W + 6Jx17 ET45 205/50 R17 89W + 6Jx17 ET48 225/35 R19 88Y + 7,5Jx19 ET51 225/40 R18 92Y + 7,5Jx18 ET51 225/45 R17 91W + 7,5Jx17 ET51 Typ motoru CUPA (naftový): 205/50 R17 89V + 6Jx17 ET45 205/50 R17 89V + 6Jx17 ET48 225/35 R19 88Y + 7,5Jx19 ET51 225/40 R18 92Y + 7,5Jx18 ET51 225/45 R17 91V + 7,5Jx17 ET51 otázka je když maj 17" Hawky 7,0J × 17", ET 49 jestli to nebude vadit pojištovně...1 bod
-
Já si před 10lety taky nedovedl představit že jako mobil budu používat Samsung........a dnes ho má pomalu každý druhý.1 bod
-
Ti co pujdou po motoru nemaj jinou sanci nez jit do koncernu, nemuzu si pomoci ale ty TSI svym jizdnim projevem dokazou silne zakaznika zaujmout, at je na papire cokoliv, tak pocitove ty motoru proste jednou. Kdo bude chtit mit pakubovku jak vyherni automat a vybavu za malo penez a je jim jedno co je pod kapotou hlavne, ze to otaci kolama, tak si proste koupi Hjundaje, Pazouta ci Rencka. atp. Nekdo proste ruzny veci neresi, vetsina lidi k tomu pristupuje jako priblizovadlu, hlavne at je to hezky a levny, predevsim at mam co nejvetsi pocit, ze jsem za malo penez dostal hoodne muziky. Zakaznik proste bude slyset na to, kdyz na jedne strane ma auto v plne palbe a na druhe za stejnou cenu jine auto v skoro v zakladu. Hlavne mi vadi ze nektere polozky nelze u skody vybrat baz toho aby vas to nutilo pridat jeste neco jineho. Jeden nesmysl, chci cerny skla, ale musim dat el. stahovani zadnich oken, jinak to nejde. Chci Bolero ale musim dat dalsi 4 repro. Proste vynucene tahani penez ze zakaznika.1 bod
-
Víš co? Přesuň se tedy na forum aut,na které máš,když je ti škodovka drahá. Mnoho členů by to jistě přivítalo.1 bod
-
Tak jsem asi 1. pokusný králík..:-) včera mi přišli pružiny od firmi Penta EDM zvolil jsem červenou pružinu kuli váze kufrového víka označení 8030 průměr 20mm(vnitřní 10mm) s délkou 64mm obě dvě pružiny vyšli na 356 Kč i s poštovnym. Tato pružina má ve stlačeném stavu délku 39 mm a na vzpěře k tlumiči je mezera 48mm. Tak jsem tam dal pro jistotu 3 podložky o tloušťce 2mm a jednu gumovou podložku (4mm) aby se neotlačila pístnice. Tlumiče začnou víko zvedat až v 88mm tak jsem měl obavy aby ho zvedli. Celá montáž je jednoduchá. Na každé straně tlumiče jsou 2 pojistky, které stačí povytáhnout šroubovákem a pak jde tlumič vytáhnout z kloubu. Pozor! jakmile vytáhnete tlumič z víka, tak víko začne padat! Bacha na prsty. Potom jsem obalil kloub na tlumiči do hadru aby jsem ho nepoškodil a upnul ho do svěráku. A v místě kde vzpěra nezajíždí do pístnice, jsem začal kombinačkama vzpěru povolovat z kloubu. Potom jsem to všechno nasadil. Nejdříve gumovou podložku, aby pružina nejezdila po vzpěře a nepoškrábala jí, 3 podložky a ještě jednu gumovou podložku, aby se neotlačoval kloub. No a nasadil jsem to. Práce zabrala maximálně 10 minut. Věchno sedí jako předtím. A tady je výsledek :-) http://www.youtube.com/watch?v=Hcl8VDo_Aqs1 bod