Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/31/13 ve všech sekcích

  1. Vedecký experiment - Rozdiel jazdy muža / ženy . Pozrite sa na psie oči! Je to rovnaký pes.
    1 bod
  2. Vodič uviazol v zápche na hlavnom ťahu do BA. Všetko okolo stojí, žiadny pohyb, keď tu zrazu niekto klope na okno jeho auta. Vodič stiahol okno a pýta sa, čo sa stalo? Muž vraví: "Teroristi uniesli poslancov a celu Národnú Radu SlovenskejRepubliky. Pýtajú si 100 tis Euro výkupné, inak ich polejú benzínom a podpália. Chodíme tu teraz od auta k autu a robíme zbierku." "Koľko ľudia priemerne dávajú?,"pýta sa vodič. Muž odpovedá: "Tak okolo tri-štyri litre benzínu."
    1 bod
  3. Jen pro zajímavost graf mé 1.2 tsi 63 kw po 24w6 1.2 tsi 63kw.pdf
    1 bod
  4. Eresa se nekradou clinte kort benzin myslivec kdo by to chtel...? Ale kratky jednaosmi to uz je jina. Malo to zere pekne to jede...;-) stribrna nebo bila to jsou nenapadny barvy idealni volba pro lupice:-P
    1 bod
  5. na žárovky je celkem dobrej tenhle obchod, maj vše a za celkem dobrý ceny, já tam nakoupil na celej introš i do couvaček a potkávaček a paráda http://www.dobry-obchod.cz/
    1 bod
  6. Doctor-Než ty jsi koupiš zimni gumy tak bude jaro...Jinak mezi těma dvěma co jsi napsal tak za mně ani jedny...
    1 bod
  7. Tohle je pěkná debata, opravdu. Je vidět, že Hravec strávil u odpovědi poměrně dost času a dal si záležet. Snaží se vysvětlit, proč je dobré mít auto v plné palbě a ptá se, proč my s Pawoukem raději nejezdíme stodvácou. Ono je to tak, že když si pořizuju nový vůz, mám určitý strop, tím myslím finanční, do kterého se chci vejít. Pak přemýšlím, které věci jsou pro mě nezbytné, ty si do auta zvolím a pak věci, které by mi mohly k něčemu být a ty zvolím po důkladném uvážení, zda je opravdu využiji a zda se mi investovaný příplatek za ně vyplatí. Pokud zjistím, že parking asistent (věc technicky zajímavá, umí točit volantem, umí zaparkovat) využiji jen okrajově, protože si raději zaparkuji tak jak já sám chci, nevyužiji, nebudu za něj utrácet a do auta si ho nedám. Zde se naskýtá otázka, proč ho nevyužiji a proč raději parkuji sám, že? Je to z důvodu, že v práci třeba parkuji skoro denně u plotu bez vyznačení stání, že parkuju doma za plotem u svého domu a pokaždé jinak s ohledem na auto manželky, také proto, že kolikrát parkuju u nákupního střediska přes dvě stání, aby mi jelimani neobouchali auto dveřmi, nebo si nechávám opravdu velké mezery mezi stojícími vozidly. Co třeba hlídání jízdních pruhů? Mohl jsem ho vyzkoušet v O3, na dálnici mi začal brát volant z ruky, bylo to opravdu velmi nepříjemné a já za jízdy pátral, jak to jen deaktivovat, nepřišel sem na to (auto půjčené jen na projížďku). Když jsem pustil volant, chvilku to řídilo samo a pak napsalo, abych převzal řízení. Nejsem zvyklý na dálnici při přejíždění z pruhu do pruhu pouštět blinkr, takže tohle bych do auta také nechtěl. Start stop, jak píše Pawouk, proč něco stále vypínat, když to může fungovat obráceně (pokud chci - zapnu) Nechci, nebude mě otravovat. Rozpoznání únavy? K čemu? Jezdím kratší trasy, do práce 35km. To se určitě neunavím. Na dovolenou? Sám vím, kdy se cítím unaven a předám řízení manželce, nemusí mi to hlásit, abych udělal přestávku atd. Pochopím spoustu důležitých věcí, třeba vyhřívané přední sklo (parkuji venku a to by mi v zimě denně pomohlo), nebo nezávislé topení, super věc, přijít do předehřátého auta, ale třeba panorama sklo bych si klidně za 35tis odpustil. Co v autě pochopím a chci jsou bezpečnostní asistenti, ABS, ESP, Airbagy atd....tohle ale člověka neomezuje, neví o nich, pokud nedojde k výjimečné situaci.
    1 bod
  8. otázečka k maxidotu, jak se prosím dostanu k průměrné spotřebě s horním indexem 2, mám tam jen průměrku s indexem 1 a k té 2 se ne a ne dostat, ani dle návodu k obsluze. Něco dělám špatně, protože už jednou jsem ji tam měl. díky
    1 bod
  9. Pak, že prej myslivci jezdí jen v kombajnu
    1 bod
  10. No, podľa tvojho popisu to vyzerá ako keby pri diaľničnej jazde 125-130 km/h a ešte plus nejaké to naháňanie motoriek a BMW, si mal pri rýchlosti 125+ km/h spotrebu 5.8 litra na 100. Samozrejme to je iba pekný sen. Ak si totiž išiel na diaľnici, tak si mal mať priemernú rýchlosť okolo tých 130, ale máš iba 80. Takže niekde si to diaľničné lietanie kompenzoval úspornou jazdou pri nízkej rýchlosti na 5°. Tipujem že si desiatky kilometrov išiel 60-kou, prípadne si išiel dlhšiu trasu z kopca. Totiž pri tebou uvádzanej diaľničnej rýchlosti by si mal spotrebu bez klimatizácie okolo 6-6,5 l/100 km a to bez tej jazdy 180-kou. V poslednom čase veľa jazdím na spotrebu a presne viem ako ten motor reaguje priemernou spotrebou už na jedno predbehnutie auta. Teoreticky sa týmto motorom (CBZB 77kW) dá spraviť dojazd nad 1400 km, ale treba natankovať po okraj hrdla a ísť dlhé trasy, jazdiť treba úsporne (=cez deň určite budeš brzdiť premávku), bez klimatizácie, a hlavne musí byť vonku teplo. Aktuálne mám podľa PP priemernú spotrebu 5,0 litra od posledného tankovania, a prešiel som 680 km (väčšinou okresky, rýchlosťou 60 až 95 km/h, málo v meste). Dojazd mi teraz píše 380 km, a nemám natankované po okraj, ale "iba" dotankované 10 litrov po prvom cvaknutí pištole (benzín Super, tj. 95-ka Avanti z Rakúska). U seba som najviac videl na displeji PP 1000 km dojazd po 282 odjazdených kilometroch od posledného tankovania. Vtedy som ale priemer pokazil jazdením v meste a skončilo to pri nejakých 800 km na nádrž. Som si istý, že keby som mal úzke pneumatiky s nízkym valivým odporom a boli by dobre nahustené, a k tomu ešte aj ľahké kolesá, tak sa dajú spraviť ešte lepšie čísla, než ako tu uvádzam.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...