Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/20/13 ve všech sekcích

  1. vikyviky, prosím už prestaň s tým zasieraním každého vlákna s tým blábolom o reťazi. Výmenný interval oleja s tým problémom u TSI nejak nesúvisí, reťaz odchádzala aj na autách ktoré ešte nemali najazdených ani 10 tisíc km, a naopak, drží aj na autách ktoré jazdia na predĺžený výmenný interval a majú najazdených o dosť viac km. Ak chceš meniť olej každých 1000 km, je to tvoja vec, ak chce niekto meniť olej raz za 30 tisíc km, je to jeho vec.
    3 body
  2. Teda vormene, teď jsi mě překvapil, ale vůbec s tebou nesouhlasím. Kurňa, když si koupím nový auto, tak chci mít jistotu, že na něj pár let nesáhnu (krom servisu) a že mi tam nikde nebude nic mlátit, klepat, ťukat, vibrovat a já nevím co ještě. Nejsem deb**, abych u novýho auta poslouchal klepání, jak u 10let staré plečky. Je to moje první nové auto a za ty prachy chci mít klid a jistotu. Takže já s tím do servisu půjdu určitě. Ať si s tím frajeři dělají co chtěj, ale klepat mi tam nic nebude! Není normální, aby v novém autě něco klepalo jak vymlácený čep. Plno známých má nová auta a nikomu nic neklepe, tak nechápu, proč mě by mělo něco klepat
    2 body
  3. pánové, dnes mi RSo dopoledno sjelo z výrobní linky.... jupppííííííí takže čtvrtek/pátek si ho jdu přebrat.....
    2 body
  4. Hm, jenže ty se zpětně poopravuješ neustále. A to se ve slušné společnosti nedělá, měnit zpětně znění a tím význam příspěvků.
    1 bod
  5. sorry ale 5 cm je málo? proč tedy prodlužují o stejnou délku pro Číňany Yetiho (52 mm)? a proč se svého času prodlužovala O I pro vládu "jen" o 80 mm? když je to podle tebe nic? ono se to nezdá ale v konfortu je to sakra dost.... tak si kup G7 (pokud na něj vůbec máš) a už tady nepruď....
    1 bod
  6. Taky si tak dost často připadám, jako potížista. Ale my přeci za to nemůžeme, že musí řešit nedostatky vývoje a výroby automobilky. Jinak zde foto inkriminovaného silentbloku.
    1 bod
  7. nechci už tady dál výřit diskuzi ohledně longlifu, ale v sekci moje octavia I je kolega co má na 1,9 tdi 96kw najeto hodně přez 600tis km a dělá celou dobu výměny po 50tis a pak po 30tis a žádněj problém. řekl bych že většina dovozů z německa tam jela v režimu long a taky žádnej problém - u nás pak najedou ještě dost když jsou prodavaný skoro jako nový , nějak bych to nehrotil... co se týče životnosti , taky bych se toho nebál, litrovej výkon 1,2 tsi je skoro na urovni lepších atmosfér. provozní otáčky jak stabilák, jednoduchá konstrukce, poměrně masivní blok, kam to šponuje konkurence a taky žijou. na stolici ve skušebnách ty motory dávaj v poho daleko víc.
    1 bod
  8. OT: Však taky zítra jedu do servisu, čekat už nebudu.
    1 bod
  9. Správně, jak říkáš je to moje auto...kdybych se do řídící jednotky vyčural a udělal to z mého přesvědčeni že to pomůže, zase by to byla moje věc. Ale jak říkáš ty stejně mě to nedá. Rapida jsem čipnul a mapy ŘJ jsem nenechal dát na kolobězku ale na motor 1.2 tsi. Nijak jsem nepřeháněl 78 kw je hodnota s kterou se tento motor normálně prodává /77kw/ to znamená měl by to v pohodě dát. Máš pravdu brzda je brzda a věř že se na ni chystám. Nepotŕebuji ji zdarma o to vůbec nejde, ale problém je u mě časovej. Až měření udělám, výsledek sem dám a pokud bude spatnej vpoho uznám co jsem za pitomce. Ale teď si nejsem vědom něčeho špatného a fakt jsem sám zvědavej jak to Rapid bude zvládat. Nic víc nic míň. Sorry za tento román...PS. Rapid jde jak hodinky a je tak tichej, že si furt myslím že mě chcipnul.
    1 bod
  10. Nejak tak , uz mi doma lezi dva
    1 bod
  11. Čau všichni, tak jsem si podrobněji prostudoval servisní knížku a možná se mi budete smát, ale překvapilo mě, že jak u pevných servisních intervalech tak i u proměnných člověk musí po prvních dvou letech každý rok v podstatě na prohlídku v obou variantách. Předpokládám ale, že v podstatě vždy v té prohlídce kdy se olej nemění (u proměnného intervalu) tedy v lichých letech se tam jezdí nejspíš jen kvůli brzdovce ne? První výměna brz. kapaliny po 3 letech, následně každé 2 roky. No to, že už serviska neukazuje co kdy se mění, to už jsem si všiml. Pak se tam vychcaně píše ohledně záruky mobility a vyplývá z toho, že sice platí po celou dobu životnosti vozu (pokud člověk navštěvuje autorizovaný servis) ovšem po skončení záruky je potřeba zaplatit nějaký registrační poplatek, jinak nic neplatí. Vychcanost jako vždy. Jinak pro ty co chtějí vědět kdy se co mění, mám servisní plán na VW což bude to samé, snad s emi podaří to sem narvat. Rapid - servisní práce.pdf
    1 bod
  12. Proč? Že je tempomat aktívní (udržuje rychlost) vím tak, že jedu a přesto se pravou nohou drbu za uchem. Že je tempomat vůbec zapnutý vím taky, vůbec ho totiž nevypínám (poloha OFF na posuvníku).
    1 bod
  13. Zas tolik možností nemáš: Ale uznávám, může to být matoucí a jeden by to hledal pod "35 - Centrální stahování", ale v tomhle případě je to pod "46 - Centr. stah.oken". Nicméně, co chceš aby Ti VAG řekl? Že máš dva piny uhnité?
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...