Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/07/13 ve všech sekcích

  1. 2 body
  2. Vracím to zde zpět k tématu: Test naftové RS:
    2 body
  3. Jen s tím rozdílem, že v posledních dvou letech je SEAT opět vytahován na výsluní. Tedy jedná se o obdobnou situaci, jako v roce 1996, kdy byla ŠA téměř v řiti a SEATu se dařilo. Pak se většina technologií přesouvala do škodovky a na španělskou automobilku se lehce prdělo. A nyní je situace přesně opačná. Co se týče dílenského zpracování, tak je to srovnatelné téměř s VW Golf, tj. o chlup lepší, než OIII. To zcela upřímně.
    1 bod
  4. v koncernový hierarchii je to jasně dáno : AUDI VW ŠKODA SEAT
    1 bod
  5. No co vím, tak mě teda nikdy neblikala. Bliká mi je ASR/ESP při prokluzech.
    1 bod
  6. Jinak to klapnuti pri prerazeni a rychlem pusteni spojky hlasim taky. Jak uz jsem zblblej z toho klepani silentbloku, jednou dvakrat jsem tento zvuk uslysel taky, ale fakt jen pri opravdu rychlem pusteni spojky. Pri normalni jizde je opravdu ticho a klid. Toto klapani resit nebudu.
    1 bod
  7. Aby se řádně prohřály motory. :-)
    1 bod
  8. Poptat se ho muze, ale pise ze další peníze investovat nechce. Ono taky das vetsi trysky + VA turbo a zase ti to nepobere spojka , tkze další investice. Nejlepsi asi fakt udela , když zavola tomu Motorpower když si ho vybral, a domluvi se s nim na vyladeni. Akorát bych mu ještě poradil, ze v pripade ze bude třeba dat C cidlo tlaku z 96kw verze, tak je nutno ho nasadit az při ladeni, ne předtím , protože meri jinak nez Bcidlo , a to turbo by cestou do Prahy popravil . Ale to mu urcite Motorpower rekne.
    1 bod
  9. Ahoj,je to termostat, mě to udělalo to samý, když jsem Octu koupil. 1,6/75kW AVU, MR2001. Byly utržený plastový packy uvnitř termostatu. R.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...