Tak dobrý konec srandy, však jsem psal, že jsem magor a rád si dělám prdel.
Myslím si, že jakmile se nějaká závada projevuje zvuky, dá se to identifikovat vcelku dobře, odkud to jde. Proto z toho dělám tu ironii. Ono je pěkný sedět za volantem a pozorovat zvuky a říkat si copak to asi tak je...
Ještě lepší je ale, zatáhnout za tu páčku u levého A-sloupku, tím otevřít haupnu a podívat se, odkud ty zvuky jdou. Samozřejmě ve dvou, první člen Ti bude sedět právě za tím volantem a přidávat plyn a druhý člen bude poslouchat vpředu u tý haupny. A pokud chceš argumentovat tím, že se to projevuje jen za jízdy, tak to se dá nasimulovat i při stojícím autě třeba se zataženou ručkou, přidávat plyn a pouštět spojku (tak poznáš třeba to podfukující turbo). Čili se rozhodně nespokojuji s tím, že to uvnitř dělá frrrr nebo trrrr a tím to hasne.To tak může říct moje stará, která o tom nemá ani šajn. A pak napsat na fórum chlapci, dělá mi to ííííááá, poraďte. Ty zvuky odněkud jdou, tak sakra otevřít haupnu a sledovat odkud přeci né?