Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/21/13 ve všech sekcích

  1. No kufr to jako O myslivec ani dokonce jako lift nema a skrabku taky ne. Tak to nechci. :-)
    1 bod
  2. Souhlas, je to tak a neda se s tim nic delat. I kdyz obsah nicim nenahradis, pokrok nezastavis. :-)
    1 bod
  3. 1 bod
  4. Abych to Pawovi ulehčil. Rád pomůžu. :kol-28:
    1 bod
  5. po předchozí krátké přednášce o americké krizi, jsi mě upřímně pobavil tou poslední poznámkou.
    1 bod
  6. Kokto, to už je úchylný, ta tvoje mánie 3.6 Superbem. Podprůměrně výkonný motor v průměrném autě za zenitem, vhodném tak na dálnice, bych tedy za vzor nedával... A ještě jsi nic nenapsal o čipu, aby to bylo kompletní a mohli jsme stanovit tvoji diagnozu. :D
    1 bod
  7. Tak dobrý konec srandy, však jsem psal, že jsem magor a rád si dělám prdel. Myslím si, že jakmile se nějaká závada projevuje zvuky, dá se to identifikovat vcelku dobře, odkud to jde. Proto z toho dělám tu ironii. Ono je pěkný sedět za volantem a pozorovat zvuky a říkat si copak to asi tak je... Ještě lepší je ale, zatáhnout za tu páčku u levého A-sloupku, tím otevřít haupnu a podívat se, odkud ty zvuky jdou. Samozřejmě ve dvou, první člen Ti bude sedět právě za tím volantem a přidávat plyn a druhý člen bude poslouchat vpředu u tý haupny. A pokud chceš argumentovat tím, že se to projevuje jen za jízdy, tak to se dá nasimulovat i při stojícím autě třeba se zataženou ručkou, přidávat plyn a pouštět spojku (tak poznáš třeba to podfukující turbo). Čili se rozhodně nespokojuji s tím, že to uvnitř dělá frrrr nebo trrrr a tím to hasne.To tak může říct moje stará, která o tom nemá ani šajn. A pak napsat na fórum chlapci, dělá mi to ííííááá, poraďte. Ty zvuky odněkud jdou, tak sakra otevřít haupnu a sledovat odkud přeci né?
    1 bod
  8. Tak ten "špinavý" motor může být olejem, Castrol co se dává tohle holt dělá. A to je doporučený od výrobce
    1 bod
  9. S motorem 1.2 40kW z roku 2005 (najeto 112tkm) jízdy po Praze v naprosté pohodě. Po dálnici do limitu nebyl problém, ale citelně chyběl výkon. Do Chorvatska ale vždy dojel bez újmy. Pro čistě městský provoz nebo krátké pojížďky naprosto vyhovující motorizace. Pro větší potřebu jízd i mimo město a dálnice, jsem v roce 2009 zvolil motor 1.2 51kW (najeto zatím přes 40tkm). Ve městě je to ještě solidnější ježdění a dálnice v limitu už nejsou taková hanba . Prostě ideální motorizace pro běžného řidiče pro přepravu z A do B do středně dlouhých vzdáleností. U koho nad rámec městského provozu převažují delší jízdy nebo jízdy po dálnici, pak je optimální 1.4 63kW, kterou mám nyní. Ve městě není tak hbitá, jak obě předchozí 1.2. Ale po vytočení nebo po vyjetí z města se pak lehce projeví větší objem, ovšem oproti 51kW to není nijak propastně. Kdo lítá denně nebo často hlavně po dálnicích, kdo chce nekompromisně výkon a tah motoru v širokém spektru otáček a přesto z nějakého důvodu nechce diesela, pro něj je jednoznačná volba turbomotor TSI s objemem a výkonem podle jeho individuálních preferencí
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...