Trend cost cuttingu pri Škodovke bolo možné vidieť už pri predstavení Fabie II. Oproti jedničke to bol riadný skok dole v materiáloch a dalo sa čakať že to bude pokračovať aj pri iných modeloch atomobilky. Ale to sa šetrí úplne všade, mohol by som vám porozprávať z čoho a ako je postavený interiér nového SL Mercedesu, kde sa ceny pohybujú bežne nad 100000€. To by vám z toho zle prišlo. Len tie úspory sú pekne oku skryté, narozdiel od mainstream produkcie.
Toto je celkovo problém všetkých bežne dostupných automobiliek. Špinu netreba hádzať ani tak na Škodovku a ostatné automobilky, problém je vo vyššich sférach a to v nezmyselných diktátoch z EU. Vtedy sa výrobcovia uchylujú k takýmto zvrhlostiam.
Ad sedadlá: chyba nebude ani tak v konštrukcií sedadiel či šitia, ale v chybne zvolenom štandarde od dodavateľov materiálov. Toto je vec, ktorú musí riešiť samotná automobilka s dodávateľom a k náprave problému nedôjde okamžite zo dňa na deň pri plnej výrobe.