Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/03/14 v Příspěvky
-
Tak sis užil svých pět minut slávy, vykecal ses a už můžeš jít s OT moudrama zase hezky do háje.3 body
-
2 body
-
ano, nutná výměna BCM - vhodná pro tempomat i funkci corner.. mám jednu novou na prodej1 bod
-
Co si ovsem pamatuji tak tu mame vice studentu ze. Muzou se na tu autodrahu slozit.1 bod
-
Tak počkáme na Oziho, až se dostuduje a když mu to vyjde, tak koupí tu autodráhu1 bod
-
Ja nechapu, ze si koupite automat a chcete resit kdy a jak ma radit. Automat mam, abych o necem, co se jmenuje razeni, vubec nevedel a nemusel premyslet. Jestli auto obcas zaradi jinak, nez bych radil rucne, je mi uplne sumak.1 bod
-
Jo, myslím že nesvítí vůbec nic kromě světelný houkačky, osvětlení interiéru a paniků. Je to vlastnost.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Řetěz tam máš a VIN smaž, není ho k tomuto sdělení třeba. A jestli ti to nic nedělá, není třeba se plašit.1 bod
-
no můj nesmí za vrata ani pak z bytu... ale už občas taky zdrhnul, ale ihned přiběhl. njn to se nedivím... petře příště až budeš mít nakreslenyho psa na dveřích svého komunistického rapida, tak se nediv. a místo log tam budeš mít loga psu.1 bod
-
říkám namočil, ne pomočil Hoši, ale děláte si z toho prdel, ale já jí měl teda hodně ztaženou. Ráno jsem vyjížděl z baráku, brána se nedovřela, moje starka milená je pustila ven a oni vzali čáru. Normálně jsem zbláznil snad i půl mětsa vč. státní a městský policie a hlásili to i v rádiu.1 bod
-
ale nerozpadla. To jen tak někdy ze špatnýho úhlu pohledu vypadá Ale mě, ty čoklové (feny teda) radostí skákali po přístrojovce, rádiu a všem, co bylo v jejich dosahu. Můžu ti říct, že jsem měl šíleně staženou prdel, aby se mi neztratili, tak jsem je v tu chvíli prostě nechal a dokonce mi to vůbec nevadilo. Přijeli jsme domů, namočil jsem nějaký ručníky a vytřel to bahno. No a nakonec tam nebyl ani škrábaneček. Vivat koncern1 bod
-
někdy ti budu vyprávět, jak mi na Vánoce před třemi lety utekli nedovřenou bránou dva velký psi a jak vyváděli, když jsem je po x hodinách a x kilometrech našel. Na předním sedadle a přístrojovce v CC se jim móóóc líbilo1 bod
-
Jdou tři chlapi po smrti do ráje a u brány je zastaví Svatý Petr a říká: "Nyní mi řeknete, jak jste zemřeli a já Vás podle toho pustím do ráje." První říká: "Přijedu o den dříve ze služební cesty a najdu ženu v posteli úplně vzrušenou a svlečenou, tak začnu prohledávat byt, nikde nic. Pak vtrhnu na balkon a vidím chlapa jak visí z mého balkonu na laně. Vezmu nůž a odříznu ho. Spadl dolů a plazil se pryč. Tak vezmu starou ledničku co máme na balkóně a hodím ji na něj. Pak mi to dojde, že jsem ho zabil a skočím dolů." "A ty?" ptá se Svatý Petr toho druhého. "Já si natírám zábradlí u balkonu a najednou mně někdo odřízne. Spadnu dolů, zlomím si páteř a plazím se pryč. Pak na mně někdo ještě hodí ledničku." "A jak jsi zemřel ty?" ptá se Svatý Petr třetího. Ten se usměje a řekne: "Sedím si tak v lednici...."1 bod
-
Tak ono to jde i pod osm litrů - tohle (na fotce) bylo na cestě Brno - Uherské Hradiště - Brno. Dlužno podotknout, že cesta byla provedena 25. 12. ve večerních hodinách za naprosto minimálního provozu. Nijak šetřivě jsem nejel (spíš předvídavě - dlouhé dojezdy na neutrál do vesnic), ale v Buchákách jsem si oběma směry zase pěkně zablbnul. Průměrně jezdím za 11,4 - tak půl město, půl mimo město (a ve městě krátké "skoky" se studeným motorem za 20 :-/). Cestu Brno - Biograd na Moru jsem dal s plně naloženým autem za 8,2 s průměrnou rychlostí 112 km/h.1 bod
-
No co ja tam mam zname, tak na to upozornoval. Mam folie ve predu na boku a to mi rikal, ze od ledna bych neprosel. A na emisich musej auto napichnout na pocitac aby to vyhodilo nejake hodnoty. Samozrejmne mi to nikdy neturuje do maximalky, ale trosku to polechtat musi jinak by byl pruser...1 bod
-
Tak jsem přišel ze servisu s tímto problémem. Bál jsem se že semnou vymetou jako s některými tady. Ale k mému překvapení se k tomu postavili dobře. Hned po ránu jsme byli s technikem na projížďce a já klépaní neslyšel, ale technik mi řikal že to slyší a začal ihned jednat. Prý o tom jako servis neví, že na to ještě reklamaci neměli, ale věřil mi s tím silentblokem a řekl že se hned zaměří na něj. Prý by ho ještě dnes objednal. Jen se ujistí, jestli to není stab. Prý je to podobný zvuk. Takže já jsem spokojenej. Servis autosport Kučera Liberec. Dám vědět jak se to vyvíjí odpolko1 bod
-
jen doufám, že tlak na STK bude takovej, aby si už ani ten nejlepší známej nedovolil to, co tu léta běžně procházelo.1 bod
-
1 bod
-
sorry za OT, ale to si s htp děláte srandu ? Tenhle úplně na hovno motor fakt někdo chce ? To by me fakt zajímalo proč - za poslední dobu jsem nejel s ničím horším, než s trivalcem od škodovky a je jedno, jestli benzin nebo nafta...1 bod
-
Zdravím, taky jsem tu nový a přicházím s MR 2002, motorem 44kW a vzhledem k tomu že jsem to podědil po svém dědovi který s tím stihl najet 67000km, (koupeno v Ostravě za strašné peníze a se strašnou výbavou classic) tak věřím že mi ještě dlouho vydrží. Akorát měněna 4x spojka (nepoučitelní důchodci) a kastle bude chtít hodně péče (neopatrný městský provoz). Motor doufám bez větších investic překoná alespoň 250 000km.1 bod
-
1 bod
-
No s tím odstraněním už to nebude tak jednoduché. Od ledna se má na STK kromě měření propustnosti skel i kontrolovat právě zda nebyl filtr odstraněn plus další věci ohledně dodělávek a tuningu. Tak pokud nebude mít člověk dobrého známého na STK tak neproleze...1 bod
-
člověk je stejně divnej tvor. Nejdřív všichni sháněj a různě bastlej denní svícení a když se to začne dělat konečně sériově, tak se zase přemejšlí, jak to udělat bez něj. Nechápu.1 bod
-
Tož dobrá . Po pár stovek km musím uznat, že vibrace zadní nápravy zcela vymizely. A teď k výměně. Bláhově jsme si myslel, že to vyměním sám - povolím 6 šroubků, spojka vypadne, dám novou a utáhnu - nejde to, dolů musí jít celý druhý kus kardanu. Takže směr na zvedák a s kolegou jsme začli postupně sundávat - výfuk (ale jen z gum), kryt kardanu. Poté přišlo na demontáž kardanu - povolili jsme šrouby na středním kloubu, na uchytu kardanu a na zadní g. spojce, které uchycují hřídel k Haldexu. Vyjmuli jsme kardan spolu s g. spojkou, odmontovali starou spojku, nasadili novou a zahájili jsme zpětnou montáž. Důležité je, aby bylo vše uchycené jako předtím (myslím hl. uchyt kardanu) - jinak asi by se musel kardan vyvážit. Taky jsme se pozastavovali na široké škále namontovaných šroubů a úchytů - jakt paráda (u krytu kardanu jsou skvělé uchytky - nejlepší je povolit krajní packy a tenkýma kombináčkama vyšroubovat). Mnoho zdaru, pokud bude někdo vyměnovat. (a g. spojku sem koupil v Darmě (PL) - zn. FeBi)1 bod