Tak tam není moc možnosti jak přijít,zkopírovat ODIS online server což nebude asi problém pro někoho a pustit někde jinde
To říkají vždy ze je to nedobytné viz piny na předchozích rádiích a jak to dnes vypadá
Taky si myslím, že jestliže se auta vyrábějí v určitým pořadí a například pro 1 prodejce se vyrábí za měsíc 6-8 aut ve 4-5 různejch výbavovejch úrovních, tak na lince určitě nejedou ihned za sebou - ale dělají se bloky aut se stejnou barvou nebo stejnou/podobnou výbavou, takže celá dodávka pro 1 prodejce se vyrábí třeba i ten měsíc - a ty nejdřív vyrobený auta prostě čekají na ty pozdější na odstavný ploše ve fabrice, aby se všechny v rámci jedný "dodávky" vezly k prodejci na 1 kamiónu - přece jen dopravní náklady nejsou malá položka... No a tak se může stát, že prodejce dostane auto s razítkem vystavení TP "tak starým" - samozřejmě s autem nikdo nejezdil, absolvovalo jen povinný kolečko na zkušební dráze na konci montážní linky a pak cestu na odstavnou plochu...
Jo to jo, ale jsem se nějak rozhodnul, že to nebude na škodu. Cena je tady stejná skoro jako nafta, tak to nějak neřeším. Najel jsem s tím už 60 000 km , ale nemám to s čím porovnat. Mě se zdá že to jede jak chci.
jj, je to spatny, clovek zta chvilku bude moct verit jen nejblizsi rodine a max rocnim vozum primo u dealera
jinak tedko vim o jednom aute co pretahuje operativni leasing v km a vypada to na reseni stocenim a jednim neautorizovanym servisem - s ohledem na cenu km navic
Voice taktak já taky koupil liftback a mohl jsem koupit spaceback ale u mě zvítězil lift a tvrdím že je hezčí ale 100lidí 100chutí tak se nečerti každému si líbí něco jiného já bral lift třeba kvůli kufru a taky vzhledově se mi více líbí a to mám 31let takže mě spaceback neuchvátil svým deasingem jak škoda říká že to je dělané pro mladé rodiny asi tak sem chtěl říct každému si líbí něco jiného a prostě liftback je hezčíííí
byl jsem porovnávat v autosalonu space a lift a mám to následovně. Space je ve stylePlus hezčí jak lift. Fakt stylovka. Jinak se mi více líbí elegantnější záď liftbacku. A když má liftback nějakou elegantnější barvu tak je z něho i celkem pěkné auto.
Domnívám se, že tvá konfigurace neobsahuje Multifunkční volant pro rádio a telefon (+1000 Kč pro Eleganci), ale jen Multifunkční volant (tedy rádio+palubní počítač). Já jsem ho do konfigurace přidával na poslední chvíli.
Jj jsem strojař v oporu parních turbin - Škoda Power Doosan company (bývalá Škoda Turbiny). Já osobně jezdím po Čechách kvůli rodině a malým prckům, takže převážně ČEZ nebo malé soukromé elektrárny (viz. třeba Kladno, kde je vlastník německá firma). Jinak se od nás jezdí do celého světa, jak Evropa, tak USA ia teď hodně Asijské země.
Na Tisové jsem byl pře cca 5-ti lety při odstávce a revizi generátoru... Tam jsem se v jedné malebné hospůdce dostal do rozmluvy s hostinským, který studoval v Plzni před hoooodně lety a ožral jsem se tak, že jsem netrefil ani do penzionu a spal v nějaké zahradě pod jabloní
Zdravím,
tak jsem se konečně pustil do montáže.Jenže vše je jinak.Odmontování kapsy na výstražnou vestu nepomůže.Ty sedadla jsou úplně tak jednoduché, jak v mém Trabantu.Prostě jen prolisovaný plech a trubka napříč.Žádný úchyt na držák hasícího přístroje pod sedačkou není, stejně tak u řidiče jako u spolujezdce.Rozhodl jsem se tedy držák přichytit plastovými sponami k té výztuze u sedačky spolujezdce, viz.foto.
to jsem si všiml, ty jsi tak sebestředný, že nepřijmeš názor někoho jiného, natož můj, popudlivost a vztahovačnost je tvoje druhé já, co? na to už jsem si zvykl. občas máš slabé chvilky, kdy jsi normální, ale většinou se od jiných moderátorů chováš dost divně, slušně řečeno....
nápodobně...