Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/09/14 ve všech sekcích

  1. tak tak páni , ono osobne keď denne vidíte kto všetko príde kúpiť nové auto a má vodičák tak sa nečudujem ničomu ... predajca ma volal na predvádzaciu jazdu Rapid 1,2TSI , zákazník sadol , v -10st naštartoval premrznuté TSI a vypálil z parkoviska štýlom jednotka do 3,5 a dvojka do 4 tis. otáčok , na trojke ho už toľko nedržal , pri 3000 preradil . Spojku púšťal štýlom odsunutia nohy preč ked cele auto efektne poskakovalo . Medzi rečou sa pýtal či sa tie TSI nekazia , reku pane ak budete takto jazdiť tak určite nie , dalej som už bol radšej ticho ... Chvalabohu že nerobím predajcu ani nič podobné lebo by som tých ludí asi vytiahol z auta a vyhodil na cestu ...
    2 body
  2. Nastal další rok, a tak jsme se rozhodli udělat 2. ročník Jesenického srazu. Minulý ročník se povedl, sešla se pěkná parta, počasí bylo super, sedělo se bezmála dva dny, účast byla k překvapení taky velká, ať už ty kteří se přijeli podívat na "chvilku" nebo ti kteří zůstali na noc Video z 1.Jesenického srazu: Termín máme podobný jako loni: 20.9.2014 - 21.9.2014 Místo: ATC Jesenice u Rakovníka (GPS: N 50 05.368 E 13 28.637) Uvítáme každého s Fabii I, Fabii II v jakékoliv verzi - od Juniora až po RS, stejně tak i Roomster Vstupné stejně jako loni pravděpodobně nebude, možná až časem jestli nás napadnou nějaký sranda soutěže, tak vyloženě vstupné symbolické na pokrytí cen Co se týká kempu, je tam super plac na parkování, majitel vychází ohromně vstříc, v kempu je hospůdka, je tam sociální zařízeni pěkně opraveno, a ubytování taky velmi kvalitní. Chatky mají elektřinu, kuchyňku. Spaní většinou po 4 lidech. Odkaz na kemp: www.atcjesenice.cz Ceník: www.atcjesenice.cz/cenik/ Kemp je uzavřený, loni bylo i dost lidí s dětmi a pánové brali svoje polovičky Uvítáme každého Pozvánka na sociální síti: https://www.facebook.com/events/655908177790178/?fref=ts Informace budu průběžně doplňovat, času je ještě dost. Dodám i informace ohledně ubytování pro případné zájemce. Kdyby měl někdo nějaké otázky, ptejte se Srazům zdar!
    1 bod
  3. no myslim ze tych prehreskov ktore sa napravili a este napravia je viac . kazdopadne zaujimavy rozdiel v pristupe seatu a skody k podvozku
    1 bod
  4. Mám třetí 3.6ku. A musím říct, že až na maličkosti žádný problém. První ročníky měly problémy se softem v dsg a tuším, že mohlo zatékat do mlhovek. Obojí řešila Škoda při garančkách automaticky. Teď mám rv 2011, 56.000km a bez problému. Pouze ve 30.000km jsem reklamoval horní uložení tlumičů ( totálně se rozpadlo) Servis vstřícně vyměnil. Takže za mě spolehlivost. Když supa tak jedině 3.6. ;-)
    1 bod
  5. Pořád ty stejný řeči jako jsme viděli v už X recenzích předtím. Nechápu proč neudělají třeba test příplatkové výbavy jako adaptabilní tempomat, držení jízdního pruhu, park. asistenta atd. Celá recenze je vlastně uplně o ničem jelikož všechno co tam bylo sděleno bylo už vlastně sděleno dávno dříve a jinde.
    1 bod
  6. No jo mne se to zdalo taky dost prace ale slo to celkem hladce a zmaknul sem to
    1 bod
  7. Takže no rozloženie na marne kusky palubovky Palubovku som rozoberal podla navodu z Dielenskej priručky presny postup prikladam tu.Podla nej sa to da krasne rozobrat. Obrazky su očislovovane po poradi od jeden po šest. Obrazok s nazvom plechove uchyty,znamena to ze sa tam nachadzaju ako nam sypky znazornuju su tam plechove svorky ktore treba vycvaknut plochym srobovakom treba ich vycvaknut nahor zo strany,kde je nabech ktorou svorka ide treba len poriadne zatlacit hore ide to trosku tahsie ale da sa to.Ked budeme vyberat palubku tak ju neviberte celu lebo sa tam este nachadza kablik ktori treba odpojit nachadza sa hore na palubke je to oznacene na obrazku cudlik staci ho vycvaknut a odpojit konektor. Prikladam obrazky rozobrateho mojho supa. A na obrazku ktorom su znazornene dvomi cervenymi sipkami v kruzku tieto dva uchyty treba opravit ja som tam dal pod dne a na ne silikon a premazal mazivom naapr.vazelinou pre tieto dva uchyty to najviac praska a vrzga ale ja som vsade kde idu sroby ktore sme odsrobovavali tak som premazal z vnutra hlavicky vezlinou a aj tam kde sa uchyty dotikali plechu A ja som postupne rozoberal a osobitne daval srobi co boli od stredoveho panelu dal som si vedla do krabicky co boli od volantu a pod volantom dal som si zasa do druhej skatule a co boli od spolujazdca sroby zasa do treje skatule aby sa mi nepomieslai srobi a aj ked som rozoberal aerbeky tak som si pooznacoval kde a aka koncovka ide hlavne kostri aerbegu sofera ja som si vsetko znacil to je uz na vas Dufam vam to pomoze ak nie budem na emaily vonsakjakub@gmail.com ak nieco poradim cuves zatial
    1 bod
  8. Tak jsem se dnes rozhoupal namontovat hagusy... Nejdříve jsem naměřil cca budoucí polohu a polepil krepovou páskou, na které jsem si poznačil díry. Dále jsem každou díru předvrtal cca 3,5 mm dále 6.5 mm poté jsem záhlubníkem udělal díru cca 12 mm aby se mi tam vešel pilník na stopce do vrtačky. Pak už jen opatrně vybrousit potřebné tvary do střechy. Nakonec jsem kolem děr raději mázl černý silikon a vše přišrouboval. Pozor jsou tam origo 4 x TORX a 4 x ty jemné hvězdičky. (ty jsem neměl) Pár fotek...
    1 bod
  9. Problém může bejt i v tom, že dvojvláknový žárovky 12V 15/21W se dělají v několika verzích - a liší se jednak úhlem rozložení těch bajonetovejch výstupků po obvodě patice, druhak i jejich výškou od spodku. Vyrábí se totiž i verze s opačně zapojenýma vláknama a ta má jinak vysoko oba výstupky - označení patice je vždycky Ba15, ale musí se přihlídnout k písmenku na konci - to právě rozlišuje ty verze. Tuším že tu proti VW-škodovce otočenou používá Ford a ještě některý značky. Musel bych to hledat která je která, ale je možný, že sis koupil právě tu obrácenou verzi - to že taková existuje vědí prodavači v "mototechně", ale rozhodně tě na to nikdo neupozorní někde v super-hyperkrámu, kde jen pověsí blistry s veeeelikou cedulí AKČNÍ CENA - a nikoho nezajímá, že prodávají žárovky odlišnýho typu, než používá většina aut...
    1 bod
  10. Ale pobavil ne ze ne:-)
    1 bod
  11. A jejda zase jeden 23 lety vševěd z Prahy, s dnešní registraci, to si asi sedneme všichni na zadek. Jak ses narodil tak jsem už dělal výbrusy na chrchlu.
    1 bod
  12. Nevi presne kolik, ti lepsi chapou jak funguje cely system a spolu se zkusenostmi jsou schopni navrhnout soft na miru aktualnimu stavu auta. Softwarove upravy nejsou pro lidi jako ty, jelikoz ty hledas jistotu kterou ti nikdo neda pouze zaruka vyrobce dana zakonem:-)
    1 bod
  13. Vod "písmenek" nic nebrat, to jsou největší zmrdi, na jaký lze v branži narazit. Při výkupu auto úmyslně podhodnocujou, srážejí z fleku po 5000 i víc za každej prd a flíček na kastli nebo tapecírunku, načež při prodeji udělají z komára velblouda a a střelí ho za dvojnásobek - nádhernej příklad byl před lety kolega, prodávající do "písmenek" staršího pažouta - protože je kuřák a měl na několika místech propálený sedačky a očouzenej tapec, sehnal před prodejem z vrakálu luxusnější verzi introše a všecko přehodil. V "písmenkách" mu pak řekli, že za neoriginální introš mu srazí 10 000 z ceny, protože údajně "výměna vzbuzuje podzření, že auto bylo uměle omlazeno". I tak jim ho chudák prodal, protože prachy potřeboval hned. Za měsíc se jel se synem poohlídnout po bazarech, jestli by se nedala koupit lacino nějaká jiná ojetina, protože jim druhý auto v rodině scházelo - a co čert nechtěl, v Práglu narazili zrovna na toho ex-svýho pažouta, kterýho samozřejmě poznali podle detailů známejch každýmu kdo někdy nějaký auto vlastnil dýl než týden - a cenovka je uzemnila, potože byla na dvojnásobek částky, kterou jim při výkupu "písmekovej bazar" vyplatil ...
    1 bod
  14. Tak sem rozhodlej, jdu do Brembo max + desky Textar
    1 bod
  15. Kdyby tady nekdo potřeboval vědet, jak je uchycený DANCE rádio, tak tady sem udělal foto: je to upevněno těmi 4 světlými šrouby
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...