Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/11/14 v Příspěvky

  1. 4 body
  2. A co teprv v jakych cenovych relacich se pohybuji ja. Hold mel jsem se lepe ucit pak jsem mohl delat na letisti pasaka jestrabu jako jeden tady kolega a mohl jsem byt za vodou.
    3 body
  3. Chlapci, co máte pořád s tím vedrem ? Já včera s bráchou ještě stavěl sněhuláky !!!
    3 body
  4. To mi připomíná známou scénu s Winterkomem a volantem v Hjundé: "Proč to nastavování maji tak tiché?" Odpověď: "Taky jsme to měli tak tiché, ale bylo to drahé." "Ach so..., gut." Řekl bych, že se vám v těch tropech vypařilo nějaké levné mazivo v těch zubech aretace....
    2 body
  5. ale ty máš taky pěkny auto, ale sám sis odpověděl že si měl vzít O2 co má pawouk
    1 bod
  6. Ale vymenu oleje ma predepsanou 15tis/1rok, servis 30tis/2roky. To jen jsem zjistoval az ted vyhraju v euromilionech. Presel jsem ze sportky co ji zdrazili. A hned jsem 2x vyhral asi 50 kc
    1 bod
  7. úprimne povedané nemám vyhraneného favorita...hlavne sa teším na dobrý futbal a na futbalový výkvet čo behá na svetových trávnikoch... ...kurňa,ale som to napísal,ako diplomat
    1 bod
  8. Vše je dráhy v autorizaku. Jedte si s ojetou audinou do Audi autorizaku poserete se U škody to není o moc lepší...
    1 bod
  9. My na zapade jsme uz po bource cca 4 hodiny. Jinak oni i ty dily na Korejec nejsou vubec za hubicku. Sice remcam na cenu dilu koncernu ale ty jsou za pakatel oproti dilum Korejec. Znamymu prisla do Kie sportage kunicka na kavu a ke kave si zakousla kabelu zapalovaciho a novej stal 1500.
    1 bod
  10. Myslim, ze se za chvili vypari celej Rapid i se servisni knizkou. Jeste ze se ochladilo.
    1 bod
  11. Nevím co máte proti japoncům a korozy podlahy. Mě vydržela 16 let než upadla. Ale zvenku to je nádhera. A to bych řekl, že alobal je silnější. Suzuki Swift - made in Hungary.
    1 bod
  12. klinte, jasně když sem oporti tobě -12mm a 225/45/17 a ty máš 205/55/16, kdo asi bude mít lepší vlastnosti
    1 bod
  13. Samozřejmě, proč by se to nedalo? Auto nemá ani čtyři roky a pokud je vše ok co se týče prohlídek v autorizáku nevidím problém. Kilometru tu nehrají žádnou roli.
    1 bod
  14. Rano to bylo presne jak rikas, hodinky, ale dnes po praci sem ji zvednul a silenej rachot[emoji2] doufam ze to bude treba jen teplem ale je to hrozny. Zkurvili i loketku prevzatou z octy 1. Tam je absolutne v poho i po 400tis km [emoji2] mam najeto 18500tis a bojim se co prijde pri 30tis. Me upadnou kola. A to me prestala chladit klima jeste [emoji2][emoji2][emoji2]
    1 bod
  15. mě se ten seat líbí. nevím co se vám nelíbí.. v roce 2000 měl leon zatmavený světla a zklápěcí zrcadla. toho se O2 dočkala až v roce 2009. zatmavený světla až u O3 z A3... Spíš o3 je takový nemastný neslaný dle mého... já sem od ní čekal ale více, ale Scout se mě líbí, l@k kola taky a RS ve žluté s černými doplnky a černým Padem taky v pohodě a ovšem v liftbacku.
    1 bod
  16. Tak to zcela jasně, ta 1,4 jede solidně, vždyť i Pawouk je s ní spokojenej a musel kupovat zadní křídlo kvůli přítlaku
    1 bod
  17. Já mám uplně stejný dojem, ty hnusný velký výdechy fukarů....se štelováním polskejch fiatů Kokta má rád velké fukary, vysouší mu to za jízdy trvalou
    1 bod
  18. Jo, ta palubovka vypadá jak ze staré Cordoby.
    1 bod
  19. Tohle mám nejradši. A co tak napsat čím to bylo?
    1 bod
  20. Dík, upraveno. Zde je: http://cc.porscheinformatik.com/nwapp/nws_cz/LIST/SEAT!cs!!2334!S!!!/STD/S/MB%7CLeon-5dv./PF%7Csl/ID%7CS20140940260/detail.html?sort=&STATE=fb_Motor;fb_AUV;v_pic1;id_S20140940260 Moje gusto to není ani z venku, uvnitř mi přijde ta přístrojovka trochu archaická....
    1 bod
  21. suri: Asi to, že by bolo treba najprv spustiť olej a dať dole kryt. Ekkar_z_Bastlírny: Pán vševed, ak nedokážeš na normálne položenú otázku odpovedať inak, len ďalšou otázkou (ku všetkému jebnutou), tak sa prosím ťa choď už niekam vypchať. Alebo ty naozaj potrebuješ ku všetkému niečo napísať? To bola iba rečnícka otázka... McMatej: Vlastne áno. Viem že sa na to používa nejaká skrutka, ale myslel som si, že sa kvôli tomu dáva dole aj kryt reťaze.
    1 bod
  22. ostrek opravíš,stierač vymeníš a budeš to mať TIP-TOP
    1 bod
  23. To ale rozhodně nebylo softem, ten kluk co to řídil docela umí/ dle zákulisních info/. Nicméně fakt prý jezdila moc pěkně.
    1 bod
  24. Ahoj vespolek, rád bych přidal také trochu postřehů s předěláním pravého zrcátka na velké. Já jsem nakonec zvolil variantu předěláním zrcátka z octávie. Rozdělání i přemontování proběhlo v pohodě (za to díky martikk-ovi a jeho návodu). Jen bych něco málo doplnil: - kompletní vnitřek celého zrcátka je nutno předělat. Tj. hliníkový odlitek vč. motorku se musí použít v octávky. - není potřeba přepajovat káblík. Stačí rozebrat bílý konektor u motorku zrcátka, vyměnit hliníkový odlitek a znovu nasadit káblíky o bílého konektoru a konektor zacvaknout do octáváckého motorku. (pozn. pozor na správné zapojení, Mě se stalo, že při prvním zapojení se mi pří vertikálním nahlánění zrcátko naklápělo úhlopříčně) Cenově to vyšlo asi tisícovku (včetně laku) a jsem zatím maximálně spokojen :-) Rosťa
    1 bod
  25. Tak jsem to hoši kvuli vám trochu rozebral, protože si to nepamatuji jak jsem to dělal. 1. Sundáš tapec ze dveří. 2. Odpojíš kable k zrcátku a odšroubuješ ho. 3. Tenkým šroubovákem odehneš packu na sklíčku a vyloupneš ho ven. Jde to celkem dobře. 4. Pak tenkýma kleštěma odděláš pojistku s čepu. Ta se znovu použije tak opatrně. 5. Tak tady už nevím , ale jak to dudeš mít rozebráný tak to pochopíš. Podle mě musíš z malého zrcátka vytáhnout ten hliníkový díl s motorkem a dat ho do octávackého. Aby ti to sedělo na původním čepu. Pak jsem přepájel kábl z octávky na na fabiacky motorek, myslím kvuli délce( možná že jsem dal motorek z octávky a nic jsem nepřepájel, fak už nevím). Ten původní byl asi krátky. Vypinoval jsem protikus na autě a namrskal to napřímo
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...