už jsem našel
vloni jsme jí jeli zhruba obráceně; nejdříve směr Nymburk a Poděbrady. Tam jsou super ty obchvaty, dá se jet pěkně plynule 85-95 (bacha na 70ky!!!). A přesně tam byli ti "ECOdémoni", kteří jeli 55 nalepení na prostřední čáře .
NN nedá. Kvůli neschopnosti běžně odvzdušnit druhou půlku nádrže. Rolbař sice říkal, že to jde - ale musíš auto naklonit alespoň 30%
Jirko, záleží jak k tomu kdo přistupuje. Já osobně to beru jako koníček. Už jsem to říkal klukům v Čertousích; jsou maníci, kteří kvůli tomu přestavují auto či mění nastavení ŘJ. Ano, není to fér oproti ostatním, kteří tam jedou se SÉRIOVÝMI AUTY. Já si tam jedu vyzkoušet a zdokonalit svou techniku.
Za jízdy zásadně motor nevypínám (výjimku tvoří dlouhé stání např. u přejezdu - kde stejně musíš vypnout motor , či na dlouhých červených fázích zpravidla stavebních semaforů, jinak ne). Prosazuju a vyučuju hospodárnou jízdu se sériovou výbavou vozidla tak, jak si jej kdo objednal a zaplatil. K čemu dělat hogo fogo, když to pak téměř nedá použít v praxi?
Moje zásada je jezdit stejně rychlej jako ostaní (ne-li rychleji ) a přitom jet minimálně o 10% úsporněji
EDIT: mám ještě jednu malou motivaci; chci zkusit, zda se s 1,9 TDI PD dá dostat pod 3,45l/100km při takřka běžném stylu jízdy. Zatím mám pocit, že je to technická hranice celého systému.