Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/19/14 ve všech sekcích
-
4 body
-
3 body
-
Pettr : Tak určitě, máš pravdu.V novém autě by to dělat nemělo.O tom žádná.Je to chyba a ŠA si jí už určitě vyřešila s dodavatelem.Na druhou stranu by mne ale 100x víc štvala nějaká konstrukční chyba, která by se dala řešit daleko daleko hůř.Mám na autu najeto skoro 60 000 km a prakticky jinou chybu, než tuto jsem tam neměl (krom zapalovací cívky).Nejdřív jsem vyzkoušel silicony, pomůže to, ale jen ne chvíly.Oprava tím Motulem 510 se ukázala jako 100%, tak mi nepřijde tak těžké věnovat tomu 3 minuty, vzít houbičku a lehce potřít všechny vnější těsnění. Pokud bych šel reklamovat, tak bych to samozřejmě nesměl ničím mazat, asi 100x by se mne pak ptali, jestli jsem to opravdu něčím nenamazal.Pak by to tak 2 měsíce řešili ze ŠA, pak by mi řekli, že jsem sice první kdo si stěžuje, ale že jsou nesmírně vstřícní a dají mi speciální vodičku od VW.Já bych to namazal, bylo by to 2 týdny dobré a vrzalo by to zase.Zase bych to reklamovat už pěkně nasranej.Ptali by se mne, jestli jsem to mazal podle návodu, jestli jsem to nechal správně zaschnout, jestli jsem to nemazal na sluníčku.Když bych jim na vše řekl, že ne, tak by utrousili, že to není možné, že jsem to před tím určitě stejně něčím napatlal a proto to nefunguje.Pokud bych trval na svém, tak by se zase poradili se ŠA a výsledek by bylo doporučení, že to musím mazat tím jejich sarjajtem pravidelně dle provozu a počasí a v servisu by mi s úsměvem řekli, že se mám jednou měsíčně stavit a že mi to zdarma ošetří.STOJÍ MI KURVA ZA TO???? Nestojí, vzal jsem houbičku + ten olejíček a mám klid.Nic nevrže, nic mne v autě neštve.Chápu, že se nikomu nechce kupoval litrový balení toho oleje, když použiješ pár ml.Bydlím ve Starý Boleslavi.Pokud chcete, tak se stavte, rozleju ten olej do malých nádobek a nechám vám je zdarma a budete mít klid.3 body
-
je horko tak se musi grilovat:)) jinak auto neni jeste to se prevazelo do dilny,dalase tam jen jinej naboj aby se to nechalo nalozit,2 body
-
Když tak vezmu do zásoby stan, bude prdel ho stavět v podnapilém stavu2 body
-
1 bod
-
Jenže v jedničkové Fabii nikdy nebyla manuální klimatizace. To je docela rozdíl, mít Climatic (F1) a manuál (Rapid). Climatic totiž umí udržet nastavenou teplotu (třeba těch 22°C) za měnících se podmínek, zatímco manuální klima ti dává stejnou teplotu pořád a nereaguje na změny (osvícení interiéru sluníčkem, stín, atd.).1 bod
-
Spitfajre, nemáš pravdu - třeba právě MNĚ u motoru BXW olej 10W-40 způsoboval minimálně na 1 ventilu cvakání hydroštelu - po výměně za 5W-40 cvakání zmizelo, objevuje se jen po delším odstavení a trvá maximálně pár vteřin, než se hydroštel natlakuje - s 10W-40 to cvakalo po každým startu a klidně 10-15km jízdy. A to přitom ten 5W-40 jsem si pohlídal aby byl ve specifikaci VW vhodný právě pro BXW a 10W-40 mi tam (při předchozí výměně) nalil značkovej servis, takže by to automaticky mělo znamenat, že VW specifikace vyhovuje. Rozdíl byl přitom dobře rozlišitelnej. Takže i ta "zimní teplota" (označující souhrnně chování oleje za teploty pod 40°C a hlavně pod 0°C) má svůj význam, a nejenom v zimě - ale prostě u neohřátýho motoru. A obráceně, ta "letní teplota" (označující chování oleje za teplot nad cca 100°C) udává hlavně odolnost mazacího filmu proti roztržení při vyšší teplotě a tlaku, ale taky odolnost proti degradaci jeho složek vlivem vyšší teploty - proč by se jinak třeba do vzduchem chlazenýho motoru tatrovek (kde má olej provozní teplotu MNOHEM VYŠŠÍ než u vodou chlazenýho osobáku) lil i v našem netropickým podnebí olej se specifikací SAE 10W-60 ? A právě z toho důvodu já leju radši xyW-40 než xyW-30 - protože můj motor nemá chladič oleje a když s ním jedu po dálnici, je prostě ta "čtyřicítka" tepelně odolnější. Ještě víc to platí třeba u haťapice, která má vůbec mazání teplotně hodně přetěžovaný. Kdyby měly všecky modernější motory chlazení oleje aspoň výměníkem olej-chladicí kapalina, nebyl by problém používat právě ty "vysokotekutý" oleje s nižším "letním číslem" všeobecně...1 bod
-
preto je treba mať prehliadky v servise a nešpekulovať , potom sa stavajú čelom aj k iným veciam , nie je to prvý ani posledný motor čo zhrkotal na totálku týždeň po záruke1 bod
-
to není pravda, 3.6 má navíc haldex a těžší motor. pokud budeš 2.0 TFSI využívat do cca 30-40% vykonu při běžné jízdě tak spotřeba bude nízší, díky přeplnování...ale jak začneš využívat vykon turba naplno, tak to požere zase více klidně 2x než atmoška 2.0... ale opět bude spotřeba níže než 3.6.. otázka jestli spotřeba je rozhodující, spotřeba je jenom jeden z parametrů... sice je pěkný mít pěknou spotřebu, ale pak když naházíš 50-100 tisíc do opravy, tak co ušetříls za palivo, tak vrazíš do servisu... a dotazující měl napsat, jestli kupuje nové auti, ojeté nebo zánovní.1 bod
-
Za mě jednoznačně ANO. Po noční cestě do Chorvatska 1+!!! Při koupi nového auta bych raději slevil z nějaké výbavy a bral XENY!!!1 bod
-
Doporučoval jsem tady xenony a i jsem to subjektivně zdůvodňoval. Trochu mi unikal smysl AFS (automatické natáčení), ale jen proto, že jsem to nemohl správně využít. V normálním provozu, na běžných silnicích si sice všimnete, že se světlomety trochu natáčejí, ale to je tak vše. Teprve teď jsem poznal sílu této funkce. Chce to malé silničky, jedna zatáčka za druhou, nejlépe klidně i vracečky. To si užívám na dovolené více než dost, a často při návratu z výletu i za tmy. A teprve tady jsem pochopil. Ty světlomety kopírují volant ne o pár stupňů, ale pěkně zeširoka. Je to fakt, jakoby to auto koulelo očima. Jsem nadšen a nestydím se za ten výraz. Kdo ty xenony máte, zajeďte si někam do hor a tam si na nějaké klikaté silničce vyzkoušejte co to umí. Je to fantazie. Takže jen opakuji: xenony ANO, za tu cenu to stojí.1 bod
-
1 bod
-
Dialog z jednoho chatu: <a> Já jet autem do Ruska, tak si na střechu přidělám kameru s rybím okem, aby měla záběr pokuď možno 360°. <b> Já jet autem do Ruska, tak si na střechu přidělám MG-42…1 bod
-
Já jen tady přidám něco z života ....... Můj děda kouřil od snad patnácti let pracoval na šachtě tak se žvýkal tabák .... dnes mu je 72 let a asi už třetí rok nekouři a proč? Protože kouřil 57 let v kuse ke konci jeho kuřácké kariéry cca 80 cigár denně pak ho stislo nemohl dýchat že byl červený jak paprika tak špitál :-) Ve špitále mu řekli Pane X-.-.-.-.-..... když budete kouřit dále do 14 dní zemřete vaše plíce fungují na asi cca 20% možna ani to ne.... Děda přestal kouřit po 57 letech ze dne na den..... Tím chci říct, že kdo tvrdí, že se kouřit nedá přestat tak lže a je to blbost ..... a na závěr pokud mohu poradit nějakým dámám co kouří tak klidně kuřta i 5x denně ale jen zdravě :-D :-D :-D :-D :-D1 bod
-
1 bod
-
Při byť i trochu staženém okně to zavření zní jak kopnutí do bedny plné starých krámů : )1 bod
-
Žádný sračky do oleje zásadně nepřidávám,doporučuju přečíst si pár článků na téma aditivace olejů.1 bod
-
1 bod
-
1 bod