Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/22/14 ve všech sekcích
-
Boys, pravidla jsou jasně daná a jejich dodržování vyžaduji. Všichni jste pravidla odsouhlasili svojí registrací. Toto pravidlo je běžné na většině internetových diskusních for a je tam dost často tvrdě vyžadováno jeho dodržování. Citace přímo předcházejícího příspěvku je nesmysl - je snad jasné, na co se odpovídá a navíc to znepřehledňuje a zapleveluje dané téma.2 body
-
2 body
-
Nepotřebuji nic dokazovat, jen jsem vyjádřil svůj názor, který byl tak trochu i myšlený s nadsázkou.. no nevadí, jak říkáš, budu dál už jen tiše sledovat, nechci se s tebou pouštět do žádných ostrých debat, ve kterých bys měl stejně vždy navrch.. Ale rozhodně netvrdím, že nejsi pro toto fórum přínosem, sám jsem si od tebe přečetl již několik zajimavých informací a postřehů, za které je určitě i spoustu dalších lidí rádo, ale jsi prostě svůj a tím bych to uzavřel. ;-)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
česká komora autorizovaných inženýrů a techniků to víš já sem všude furt akorát posílaj nějaký brožury, jsou to jak letáky1 bod
-
Jak už nějaký čas toto fórum sleduji, tak by si spíš měl zvyknout úplně každý, že Hravec má vždy pravdu..1 bod
-
1 bod
-
Nie som si istý, či sa jedná o strt na 3 valce, ale robilo mi to to iste. Po pridaní otáčok nad 2000 - 2500 mi to islo pravidelne. Co nepomohlo: vycistenie sktiacej klapky výmena cidla teploty chladiacej kvapaliny precistenie vstrekovacov (ultrazvuk + chémia do paliva ) výmena sviečok výmena indukčných cievok Skoda servis Batrdejov: 2 x diagnostika - podla nich vsetko OK Tankovanie drahého benzínu - výkonného a jazda po dialnici na vysoké otáčky Kto pomohol: velmi solídny pán : Richard - Polsko- dedina/ mestecko: Tylicz ( po 3 rokoch neúspešných pokusov som dostal tip na tohto cloveka) co urobil: najprv poriadna diagnostika motora. Trvala 1 hod. a 50 minút, vrátane monitoringu počas jazdy. Výsledok diagnostiky: nefunkčné čidlo teploty nasávaného vzduchu . pri teplote 20 st.celzia ukazovalo pri volnobehu 60 st.C, pocas jazdy klesla hodnota na 48 st.C ...... lambda sonda sice funkcna, teda kontrolka motora nesvietila, ale isla vzdy na maximum, co nemá !!! vstrek paliva do valca trval namiesto 1,5 ms až 3 ms!, teda dvojnásobok času Oprava: vycistenie teplotného cidla umiestnného v skrtiacej klapke (kód motora mám BXW 6L) výmena sondy pri katalyzatore. Mám iba jednu, comu sa cudoval, lebo objednal 2 , tak jednu vrátil. Výsledok: motor nasáva vzduch, ktorého teplota je podávaná do riadiacej jednotky už korektná, teda reálna. Vstrek trvá tak dlho ako má- v závisliosti od zatazenia ( klíma, rádio...) Motor ide plynulo, pravidelne a po starte už netrasie ako keby isiel na 3 valce. Vivat po 3 rokoch - vyriesené. P.S. : verte mi, NIE JE TO NORMÁLNE, ak Vám toto povedia v akomkoľvek servise. Na margo VW group a ich motorov sa ten mechanik vyjadrilo jasne: (voľný preklad): už to nie je to, co bývalo... Dávam to tu pre tých, čo si s tou poruchou stále lámu hlavu a nevedia to odstrániť .1 bod
-
1 bod
-
Po dlouhém mučení bych připustil instalaci koncernového 3.0 TDI, 230KW s převodovkou ZF a Haldexem.1 bod
-
Zdar, i když jsem s tím neměl problém na servisce min. týden jsem řekl, že ano a servisák hned věděl a že jsem šikovnej, že jsem si na to přišel sám ( to vypouštění :-) ). No měl jsem jen špinavé prahy jak píše Miklis. Každopádně šéf servisu trvdil, že u nových Rapidů už je vyřešeno užším těsněním a u těhle se to vystříhává. protože jsem měl v autě kameru při servisce i když vyplou ( oni si jí asi nějak nechtěně zapli) tak jsem věděl přesně co se celý den s mým autem odehrávalo a je to docela sranda to "šmírování", ale abych neodbočil. Mluvili tam i o vyškrábnutí nadměrného množství vosku, nejde tedy jen od vystříhnutí okénka v těsnění pro otvor. Servis měli asi za hodinu včetně výměny oleje a zbytek dne trávili problematikou vrzající dveřních těsnění viz. příslušné vlákno.1 bod
-
Třeba Ti to protíká přes dveře jinam do auta : ) Škodovky se konstruují jako průtokáče už od F2 : )))1 bod
-
Spíš bys měl napsat "F1 s žárofkama H7 úžasně oslňuje" - ten světlomet je tak "úžasnej" proto, že to je vlastně nouzovka spáchaná Hellou na koleně horkou jehlou na poslední chvíli, když pár měsíců před náběhem výroby Vlkohrad rozhodnul, že do FI nepůjdou jako základ H7 projektory a jako lepší verze xenony, ale že základ bude jen "čirá optika" - takže honem honem uplácali jakous-takous "parabolu", která aspoň trochu správně směrovala světlo na cestu před auto a už jim nezbyl čas na vychytání parazitních laloků, který svítí všude možně do stran, jen ne dopředu - a tím nádherně oslňujou okamžitě, jak jsou jen o zlomek stupně mimo správnej sklon. Plus k tomu samozřejmě připočti nedořešený chlazení žárovek, který v těch parabolách hořej jak papírový čerti, protože v nich nemůže správně probíhat halogenidovej cyklus = špatně chlazená patice i baňka nemá potřebnej teplotní spád nutnej pro funkci cyklu. Tím slábne vlákno, wolfram se usazuje kam nemá = na baňku a žárovka jde do prdele přibližně 1x za měsíc-dva. Sice se to ŠA snažila vyřešit odporovou kabeláží, která omezuje proud tekoucí žárovkou na menší hodnotu, ale základní příčinu to neodstranilo... Takže vlastně vychvaluješ něco, co chvályhodný vůbec, ale vůbec není!1 bod
-
1 bod
-
Rychle a zběsile - zavřete oči ať se Vám nepřitíží... Vytvořit si takovéhle panoptikum tak okamžitě letím na pojišťovnu nahlásit škodnou událost - a to VANDALISMUS!!!!1 bod
-
Majkle ty jsi koupil auto s 210 000km?Není možná.To čumím teda.Už jsi taky změnil názor,že km nejsou zas až tak důležité když je auto v cajku?Gratuluju ke koupi1 bod
-
Záznam telefonního hovoru řidičky uvnitř havarovaného auta Miláčku jsi to ty? Jak kdo volá? Já! Přece tvoje prdelka. Miláčku, stal se problém.... Ne, nejsem v tom. Miláčku, s tím tvým novým stříbrným Mičubiči bude něco v nepořádku. Neee, cédéčko už nepřeskakuje. Tos opravil moc pěkně. Víš, trochu se odřelo. Ne cédéčko. Autíčko. Ne, rám i elektrony jsou v pořádku. Ale Mičubiči je jako ohnutej. Jen trošku. Ze strany. Jak z který strany? Z obou stran přece. Promáčknutý? A ty se ani nezeptáš, jestli se mi něco nestalo? Ty už mě nemiluješ? Ne, nic se mi nestalo. Jsi tak pozorný, že se ptáš. Miluju tě. Já vůbec nevím, jak se to stalo. To oni. Oni se na mně domluvili a schválně na mě začali najíždět. Viděli ženskou za volantem a ... Prasáci. No jako řidiči. Jako řidiči od tramvají. Jsou tak bezohlední. No já jí chtěla předjet a v tom se v protisměru objevila druhá... Oni jezdí jak prasata. Jako u Karláku víš. Kousek před tím butikem. Já myslela, že někam uhne. Jasně že vím, že tramvaj jezdí po kolejích. Neříkej mi krávo. Včera večer jsi mi říkal úplně jinak, když jsem ti ho .... Jak to, že tramvaj neuhne? Vždyť si mi říkal, že když je vpředu ten ochranný rám, tak že každej ještě rád uhne. Tys mi to špatně vysvětlil..... Já nevím, jestli je to prohnuté. Určitě asi ano, ne? Nemluv tak nahlas, já tě slyším dobře. Bohužel se nemohu dojít podívat. Já nemůžu ven. Ani přes centrál. Ano, zavolala jsem policajty. Nic neříkají. Jen se blbě smějou, devianti. Budeš si na ně stěžovat? Miláčku, dostaň mě odsud. Prosím. K tobě do pelíšku... Jasně že vím, kolik stojí třívrstvá metla. Já vím, že je Mičubiču na lízink. Lízink ty rád, ne... chichi. Ty to s tou pojišťovnou nějak uděláš. Jsi nejlepší. Jasně že se těším, až mě dostaneš do ruky. Pa zlato. Pa. 1 bod
-
1 bod
-
Snímač úhlu natočení je pohledu přístupnej po vytočení kol do rejdu, pokud se k němu potřebuješ fyzicky dostat kvůli demontáži, musíš sundat LP kolo...1 bod
-
Starý penzista má na konci své velké zahrady krásné udržované jezírko a okolo něho vysazené ovocné stromy. Jedno letní odpoledne se rozhodne, že si nasbírá čerstvé ovoce.Vezme si plastový kbelík a jde k jezírku. Jakmile však dorazí na místo, zjistí, že se v jezírku koupe pět nahých mladých slečen. Hned jak spatří starého pána, se zhluknou do středu jezírka a ponoří po krk do vody. Po chvíli jedna volá na dědu: Tak co, přišel jste nás očumovat a teď čekáte, že vylezeme z vody, vy úchyláku? Na to děda zamáva kbelíkem a s nevinným úsměvem odpoví: Ne, ne, přišel jsem nakrmit aligátora.1 bod
-
Ja to vyresil pred pul rokem, sedacky mam elektricke a vule byla do boku. V rreci plose mezi listou sedacka - karoserie jsou plastovy vymezovaci obdelniky, ktery jsem vypodlozil izolačkou ptz byly sedreny. Cely je to zdlouhava operace, kterou tezko popisovat...1 bod
-
Protože nejde o instalační manuál, ale spíše o obeznámení se zámkem nádrže formou obrázků s popisem, budu pokračovat na tomto místě. Předem upozorňuji, že v případě montáže zámku porušujete záruční podmínky, ve smyslu zásahu do konstrukce vozidla. Ale začněme. Na obr. 1 je pohled na detail boku vozu s vyjmutou kapsou víčka nádrže, sejmutý z úhlu, kde je dobře vidět místo budoucího výstupu táhla motorku zámku. Na obr. 2 je totéž místo po vyvrtání příslušných otvorů. Na obr. 3 je detail místa s již namontovanou podložkou se šrouby, držící z druhé strany držák motorku zámku. Na obr. 4 je první vývrt v témže místě viděný z kufru, v kterém je pro orientaci vsunuté táhlo motorku. (Ona plstěná věc, je stržené odhlučnění podběhu). Na obr. 5 je stejné místo s již vyvrtanými otvory pro držák motorku. Na obr. 6 je již držák motorku namontovaný. Na obr. 7 je vše již kompletně smontované a funkční (v poloze odemčeno). Na obr. 8 a 9 jsou detailnější pohledy na držák s motorkem. Na obr. 10 je pohled na samotnou kapsu nádrže s vnějším víčkem před úpravou. Na obr. 11 je detailní pohled na plastové západky vnitřní části vnějšího víčka nádrže. Na již zmíněné plastové západky se nasune vnější, lakovaná část víčka nádrže (obr. 12). Na obr. 13 je vše již hotovo, funkční, v poloze odemknuto. Na obr. 14 totéž v poloze zamknuto. Na obr. 15 je pohled na vnitřní část vnějšího víčka s otvorem pro táhlo zámku. Na obr. 16 je celkový pohled zezadu. To by bylo ohledně fotek se stručným popisem vše, jen chci předeslat před případnými dotazy pár konkrétních poznatků. Pokud neznáte přesné umístění plastových západek, zajištujících plastovou kapsu nádrže ve voze, je prakticky skoro nemožné tuto kapsu s víčkem vyjmout bez jejího poškození. Právě pro neznalost toho kde a kam zapáčit, mi tato kapsa při vyjímání v jednom místě praskla a musel jsem klusat koupit novou za tři stovky. Za ně mi ale zbyla jedna kapsa na experimenty, pak již byla úprava nové vlastně hračka. Kdo však chce ušetřit, ať je při jejím vyjímání velmi opatrný. Také proto chybí na fotkách vnitřní části vnějšího víčka klasické samolepky o huštění a palivu. Případným potenciálním zájemcům o dodělávku, bych doporučil pro "odladění" tvaru držáku motorku použít tenký, tzv. konzervový plech, podle které lze po natvarování vyrobit finální plech. Tak to jsou základní postřehy, a pokud má někdo dotazy, rád mu je, pokud to bude v mých silách, zodpovím.1 bod
-
Relé se spínacím kontaktem: Cívka relé (85, 86) - 86 na kostru a 85 na parkovací světlo (např. levé přední - pin č.10) Spínací kontakt (87, 30) - 87 na +12V (např. na napájení DRL - bílý vodič DRL) a 30 na blokovací vodič DRL světel (žlutý vodič DRL) Celkově tedy bude zapojení následující: - černý vodič DRL připojen na kostru, - bílý vodič DRL připojen přes pojistku 5A na +12V při zapnutém zapalování (některá z pojistek v kabině, která je pod napětím pouze při zapnutém zapalování), k tomuto bílému vodiči DRL připojit i kontakt č. 87 relé - žlutý vodič DRL připojen na kontakt č. 30 relé. - cívka RELÉ připojena na parkovací světla (kontakt č.85) a na kostru (kontakt č.86) Budou-li zapnuta parkovací světla, bude relé sepnuto a tím bude na žlutý vodič DRL přivedeno napětí +12V, které způsobí blokování svícení DRL - DRL nebudou svítit.1 bod
-
Jak již bylo řečeno, problém se zapojením DRL LED způsobuje TESTování žárovek. Snadným řešením tohoto problému je použití relé, které coby elektromechanický prvek má dostatečnou setrvačnost na to, aby nebylo schopno sledovat testovací impulsy přicházející do testovaných žárovek parkovacích světel. Používá se běžné autorelé, tj. relé s cívkou na 12V a se spínacím kontaktem (může být i přepínací). Vhodné je provedení v plastovém krytu s úchytem pod šroub. Pro připojení vodičů je pouzdro relé opatřeno FASTONY. Zapojení (2 možnosti): 1) Relé se spínacím (přepínacím) kontaktem: Cívka relé - kostra a parkovací světlo (např. levé přední - pin č.10) Spínací kontakt - +12V(napájení DRL) a blokovací vodič DRL světel 2) Relé s rozpínacím (přepínacím) kontaktem: Cívka relé - kostra a parkovací světlo Rozpínací kontakt - seriově zapojen do napájení DRL světel Tuto variantu považuji za nejvhodnější. Já jsem použil vlastní řešení (bez relé a plně funkční): Blokovací vodič DRL světel je k napájecímu vodiči parkovacího světla připojen přes diodu 1N4007, za kterou je vůči kostře připojen kondenzátor 500nF/63V. Toto řešení ale neodstraňuje krátké zablikání DRL po zapnutí zapalování.1 bod