Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/14/14 ve všech sekcích

  1. jenze ona probehla uprava podvozku uz i u liftu, jen se to nijak nikde nerozmazavalo, takze ty problemy prvnich Rapidu uz by tam byt nemeli. Je logicke, ze kdyz maji ty priziny vzadu progresivni vinuti, tak po zatizeni se komfort zlepsi. Kokta - kotouce maji jen ty nejsilnejsi verze, tzn. 1,2 TSI 105ps, 1,4 TSI a 1,6 TDI 105ps (myslim Rapidy, jak to ma Toledo nevim)
    2 body
  2. Se divím, na prodeji jakych zbytečnosti se da vydělávat
    2 body
  3. Již co nevidět bude v prodeji nový paket SPORT pro Rapida Je pravda ze z konceptu RAPID SPORT toho moc nepřevzal, jenom zadní odtrhovou lištu, ale buďme rádi aspoň za nějakou individualizaci .... uvidíme a třeba časem přibude něco dalšího.
    1 bod
  4. fezoj jj dá mám to aktivováne a mnohem lepší jako mit to samostatně zvykl jsem si na to a super
    1 bod
  5. Já provedl test maximalky. Podle tachometru přes 265. Reálna podle jednotky a i GPS tam ukázalo 250
    1 bod
  6. A nebo mu napiš své číslo klíčem na kapotu, to se ti určitě ozve [emoji2]
    1 bod
  7. Jj ta modrá mi jen vjela do záběru :-D
    1 bod
  8. On má jenom stop systém a to v TSI motorech když ti skočí řetízek, máš STOP a následně STOP na bankovním účtě, když ho přečerpáš za prostředky na opravu. A jak na tom bude New F3 ukáže čas.
    1 bod
  9. A nemá to start stop systém! Hodně velkej nedostatek! V tomhle fabie bude lepší.
    1 bod
  10. Ty si fakt specialista na podvozky :-D
    1 bod
  11. Tak o výkendu budu s kamarádem testovat připojení rapsberry pi ke canbus.Uvidíme co z toho poleze a jestli to dokáže naprogramovat aby to tablet přechroupal.
    1 bod
  12. Vskutku, díky takovým Matějům si dovedu živě představit pocity Galilea Galileiho nebo Mikuláše Koperníka při přesvědčování církevních tmářů o reálný základní fyzice. Mám je v týhle situaci taky. Stačí si jen ten hydroštel představit v dynamickým stavu, kdy se pohybuje 20x nebo ještě vícekrát za sekundu, zamyslet se nad způsobem, jak se chová za takovejch okolností viskózní kapalina v něm uzavřeným prostůrku, jaký síly a kterým směrem se tam šíří - a pak MOŽNÁ pochopíš co si myslím o tvrzení "není tam tlak". Zcela zjevně ses nikdy nedoslechnul o tématu "dynamika kapalin a plynů" nebo ses nesetkal s pojmem Bernoulliova rovnice, případěn Venturiho princip. Ale z toho si nic dělat nemusíš, to jsou přeci poučky jen pro brejlatý plešouny v labáku, oblečený ve flekatým původně bílým plášti... Spi dál na růžích v domněnkách o nepřítomnosti tlaku v hydroštelu a mne si nevšímej. Já jsem totiž taky jedním z těch, který študovali fyziku dál než v sedmým ročníku "zet-dé-ešky" ... Plešatej sice nejsem, brejlatej ano - a to asi stačí k tomu, abych pro určitý lidi byl nesrozumitelnej jako bych používal nářečí Pygmejů...
    1 bod
  13. Takže zítra k odběru. 2.0 tdi, elegance, liftback. Má jen nevelké úpravy v konfiguraci.
    1 bod
  14. Dnes jsem si zblízka prohlédl kritizovaný dvojbarevný interiér a rozhodně špatně nevypadal. Samozřejmě to není pro zedníky ve špinavých montérkách, ale supr je černý kastlík na rozdíl od předešlé Fabie kdy zůstával světlý stejně jako byla světlá(v béžové variantě) celá výplň. Stejně jako světlé jen kraje sedadel minimalizující špinění, je to líp sladěné a nevypadá to jednolitě.
    1 bod
  15. Ahojte, dnes mi úspešne inštalovali cez kód zásahu novú verziu SW riadiacej jednotky motora, kódové označenie 8151, primárne SW rieši problém s dlhým štartovaním a zrejme aj niečo iné, avšak to mi nikto nevedel povedať. Takže teraz to budem sledovať a uvidíme, ako súdruhovia zamakali na update...adios a zároveň som reklamoval sedák vodiča, viď nová téma ......
    1 bod
  16. nemá někdo foto difúsního osvětlení za šera? osvětlení klik + interiér?
    1 bod
  17. Určitě, ale furt budeš muset počítat s tím nastavením hlasitosti, já jsem tam ze začátku připojoval kabílkem Jack 3,5mm stereo - Jack 3,5mm stereo svoji starší Sansu Clip, která dokáže na běžný sluchátka pěkně ohlušit - a Beata jsem musel vždycky vohulit jak blázen a když jsem se pak zapomněl a přepnul z AUX z5 na rádio, měl jsem pocit že mě někdo vzal po palici, jak to zařvalo...
    1 bod
  18. Dobrý den, jsem zde nově zaregistrován a tímto příspěvkem bych chtěl zároveň všechny členy tohoto fóra pozdravit. Vlastím již dlouhou dobu Š-Octavii r.v. 2004 1.9 Tdi 81 Kw a problém tzv."vlnění kotoučů" řeším již delší dobu. Téměř veškeré opravy, nejen na svém vozidle, si dělám doma sám. Chtěl bych se podělit o určité "zkušenosti", které v této problematice vlnění kotoučů mám a možná tak pomoci ostatním členům fóru. Třeba mě za můj názor někdo nebude mít rád a řekne, že je to nesmysl, rád si poslechnu i jiné argumenty a budu rád, když na můj příspěvěk bude někdo z fóra reagovat. V úvodu bych chtěl říct, že vlnění kotoučů se neděje na všech oktávkách, což do současné doby opravdu nedokážu vysvětlit a ani nikdo jiný i z autorizovaného servisu mi na moji otázka nebyl schopen jednoznačně odpovědět. ( v podstatě o žádné "vlnění" nejde, ale k tomu se dostanu níže) - v podstatě nikdo vám ani ve škodovce neodpoví jednoznačně. Zde bych ještě odbočil s tím, že jsem viděl oktávky, které měly naježděno 780 tis.km každý den v provozu (samozřejmě oktávka I typu 1.9tdi) a žádné vlnění kotoučů nezaznamenáno, některé měly kotouče z části obrezlé, desky "na kov" a rovněž nic. V tomto tématu jsem viděl spoustu příspěvků, snažil jsem se to poctivě pročíst. Abych to ale zkrátil, chci říci, že ze zkušeností co mám můžete při "zvlněných kotučích" vyměnit náboj, ložisko, těhlici (uvádí Škoda - záruka na kotouče..) a pak dáte nové kotouče s deskama a problém nastane znovu. Můžete dokonce vyměnit "puky" na nápravě, stabilizátory... a problém nastane znovu, to chvění při slabším brždění po určitých kilometrech tam pořád prostě bude (mnozí co to čtou mi třeba dají za pravdu). Články typu vyměnit pomalu celou přední nápravnici abych měl nějakou jistotu či záruku mi příjdou trošku nadnesené a hlavně kolik fin.prostředků by mě to stálo ?? Celý problém je v nešťastném řešení brzdičů FS III nejen na oktávce (zajímavé že "kotouče na dvojkové oktávce to neudělají" - jiné brzdiče, uchycení třmen, vratná pružina adt..). Asi každý zde ví, jak je uchycení třmene na těhlici u O1 řešeno. Nechci se více rozepisovat, bylo by to na delší vyprávnění, prostě dle mého názoru je jediný problém v tom, že brzdová deska nedosedá v našem případě přímo rovně na celou plochu kotouče. Řeči typu nechte brzdy sednou, nezatěžujte je hned z kraje...- nesmysl, stejně se vám kotouč zvlní znovu pokud jde deska šikmo. Tady to řešení u oktávky je prostě něštastné. Řesil jsem to několikrát. Obě dvě kola sundat, šlapat na brzdu a teď sledovat co dělá brzdový třmen - téměř vždy je náběh desek na kotouč zešikma a nikdy nejdou desky obě dvě kolno - přímo na kotouč. To je podle mě celý problém, můžete mít klidně kotouče za 4 tis a pokud nepůjde deska přímo celou plochou na kotouč při brždění (připomínám hned od začátku po montáži), stejně vám časem půjdou vybrace do volantu a budeme tam jako na začátku. Tedy než bych měnil ložiška, náboje a podobně, zaměřil bych se nejprve na to, jakým způsobem dosedají desky na kotouč a hned z kraje. Jde to krásně vidět na nastříkaném kotouči jak se sjíždí, jestli po celé ploše, nebo jen okrajem. Použíl jsem i způsob ten, že jsem na 3 místech kotouče udělal přes jeho celý povrch rysku fixou a sledoval, jak bude při brždění ryska mizet. Pokud mizí nahoře a ke středu zůstává (to byla většina případů, myšleno z vnější strany pohledu na kolo) můžete si být téměř jisti, že po 1500km jsme tak, kde jsme byli. V tomto případě je nutné sledovat spodní část těhlice o kterou je opřen brzdový třmen - ve spodní části. Tato prakticky jako "jediná" určuje, jaké postavení má třmen k brzdovému kotouči a zda jde přímo na něj. Někdy jsem to řešil tak, že jsem na spodní část těhlice navařil trochu "struzky" obrousil do roviny (těhlice bývají za ty roky v daném místě vymačkané) a třmen šel pak v tomto případě rovno přímo ke kotouči. Je to ovšem individuální na každém vozidle. Důležité je, aby se třmen při brždění nehýbal, tedy nijak "nerotoval" - nevím jak to mám správně popsat. Na některých vozidlech byl takto problém odstraněn, někdy ani tohle nepomohlo. Je zajímavé, že brzdiče na některých O1 to ale nedělají - jde to krásně poznat, když při jízdě intenzivněji brzdíte, podíváte se na kotouč a ten je po celém svém obvodu stejné barvy - pokud někde "fialovější, tmavší" - problém.(samozřejmě obě dvě kola musí brzdit stejně, nepřidírat se pístky apod.. - to beru jako samozřejmost). Svým příspěvkem, za který mě mnozí ukamenují, nebo jej třeba admin smaže, jsem chtěl naznačit, že celý tento problém je pouze dle mého názoru mezi deskou - zejména vnější deska (potažmo třmenem) a kotoučem s tím, že desky dosedají na kotouč "křivě, nepravidelně.." - konstrukční problém samotného třmene FSIII. Ty desky prostě při každém otočení kola v určitém místě defacto "zavadí" o kotouč, brzdový třmen nejde prostě při brždění rovně na kotouč a tím dochází k nepravidelnému opotřebení, sjíždění třmene. Výměna celé nápravnice apod to podle mě nevyřeší, pořád to čtu, vyměnil jsem ložiško, náboj a po ujetí 2tis stejný problém, chce se to zaměřit jen na dosedaní desek na kotouč při brždění.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...