Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/01/15 ve všech sekcích

  1. ***** Dílenská učební pomůcka - Škoda Octavia III - elektronické systémy Funkce adaptivního tempomatu jsou limitovány konstrukcí a principem použitého radarového snímače, který „vidí” jen do určité vzdálenosti a v omezeném úhlu. Dosah radarového snímače je 120 metrů, prostor před vozidlem radar snímá v proměnné šířce úhlu, který klesá se vzdáleností: 45 ° ve vzdálenosti 10 m od vozidla 20 ° ve vzdálenosti 60 m od vozidla 15 ° ve vzdálenosti 100 m od vozidla Horní mez rychlosti pro použití adaptivního tempomatu je vzhledem k maximálnímu dosahu radaru (120 m) omezena na 160 km/h. ***** Takže obmedzenie je dané použitím radaru s menším dosahom ( a teda vysoko pravdepodobne lacnejším ). Pri 160 km/h a dosahu max. 120 m je to 2,7 s, čo je tak akurát na 2 s dialničný odstup + rezerva na "reakčný čas"
    2 body
  2. No přesně, my šli včera z fajérwerku (u nás je už několik let ne o půlnoci, ale kvůli dětem už v 7 večer) celá rodina (2 dospělí a dvě děcka po 15 let)a kus od rynku se tam do mne začali navážet dva takový nedomrlý zakrslíci zcela zjevně s ještě pořádně nevystydlým tonerem na občance (upozorňuju že mám na vejšku 185cm a vážím docela dost nad metrák) prej kvůli tomu, že jsem jim na rynku zacláněl (jako každoročně bylo plný náměstí a kdo holt přišel pozdě, na toho už zbylo místo s horším výhledem - přitom ohňostroj se střílí nahoru, kam je vidět docela slušně odevšad, není potřeba civět přímo na odpaliště). Šli snad 5 minut dva kroky za náma (kdo je nutil, místa na obejití našich dvou dvojic bylo dost?) a furt kecy jako že "...nejdřív zaclání na náměstí a teď se vleče jak sopel po chodníku, taková mrdka tlustá..." - tak jsem se otočil, každýmu bez řečí rovnou jednu ubalil že sedli na prdel a bylo ... A to jsem se musel krotit a dát jim jen facana, dát jim pecku pěstí, povezou je rychlou. To jste neslyšeli těch jmen ze živočichopisu - ale když jsem se znova otočil a nabídnul jim, že můžu pokračovat, tak už ani nechtěli... Zcela zjevně namazaný případně zhulený, ramena nejdřív dělali jak almara, ale potom skutek utek - a já se zrovna začínal těšit, jak se nepocvičím v kopání do ksichtu a do kouliček... Měli kliku, manželka se na mě pověsila a nenechala mě to dokončit... tolik k Silvestru - Novej Rok už vypadá klidnější...
    2 body
  3. Tak priste na sraz prijedu Nathalkou a pujcim Ti svest. Nejsem jako Kokta co furt slibuje ze me sveze v 3,6 FSI, u tebe si zase clovek musi zrusit auto abys ho svezl (viz. Pancho).
    1 bod
  4. jojo, dobrý přecevzetí. http://www.aaaauto.cz/cz/ford-mustang/car.html?id=64028754#transmission=M&palivo=1 to je krasavec
    1 bod
  5. Na chvilku jsem se probral, přečetl a půjdu si opět lehnout. Předsevzetí jsem si dal, že se nenechám chytit. Mustang asi vyjde levněji než Sup3. Koukal jsem u nás na RAM 1500 HEMI a je za pouhých 1,2 mil.
    1 bod
  6. Clinte musis casteji:) potom nebudes tolik dolejvat:)
    1 bod
  7. Jojo, já se taky v obci držím do 80 tacho.....sichr je sichr To jenom Motosman lítá v obci 150 a mimo 200 Jenže on si to může dovolit, papaláši ho z toho vysekaj
    1 bod
  8. Každý má své záliby. Já to beru tak, že jsem benzínový ( naftový ) šílenec a nadšenec. Lidi závidí, lžou, jsou sobečtí a neupřímní. Tohle ty stroje neumí a proto se jim věnuji o trochu více. Mám rád ty chvíle s tím strojem, protože si u toho vypláchnu hlavu právě od lidí či problémů a vložím do toho nějakou svou práci. A nesnáším když nějaký trotl mou práci ničí.
    1 bod
  9. ... ale pořád je to jenom kus plechu.Jenže v tom je problém. Lidi se k tomu kusu plechu kolikrát chovají lépe než ke svým nejbližším.
    1 bod
  10. VŠEM PŘEJÍ DO NOVÉHO ROKU HODNĚ ZDRAVÍ, ŠTĚSTÍ, POHODY, PRACOVNÍCH ÚSPĚCHŮ A MNOHO BEZPROBLÉMOVÝCH NAJETÝCH KILOMETRŮ............
    1 bod
  11. Všeobecně: -Olej musí plnit normu výrobce motoru, značku není třeba řešit (nepočítám výrobky kaufland, tesco..) -Pokud nejezdíš extra dlouhé trasy, tak nepoužívej longlife, výměna po 10-15 tis km (podle toho kolik najedeš). -Pokud chceš autu přilepšit, nevymýšlej nesmysly typu aditiva nebo top značka, jen ho prostě vyměň častěji. -Pokud přecházíš z jiné specifikace atd., a máš strach z uvolňování úsad (karbon), zkrať první interval výměny. -Pokud při použití 5w... teče olej ze všech konců, nedávej hustší 10w.. ale řeš díry, kama to teče. (pokud to není auto vyloženě na dojetí do sběrných surovin..) Osobní zkušenost: Do tdi asv(81kw) po čipu dávám Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40 Od výměny po výměnu nemusím otevřít kapotu, naleju po max, při výměně je stále na rysce max. Měním po 10 tis km (stačilo by 15tis, jezdím dlouhé trasy), rád motoru přilepším. Spotřeba se drží pod 5 litry, motor si jen přede, startování v zimě na drc. V žádném případě netvrdím, že na castrolu, mogulu či bůhvíčeho by to nefungovalo !! Jen je mě L-M prostě sympatický, toť vše..
    1 bod
  12. Kdysi jsem se ptal v několika škodováckých servisech co tam oni dávají. Jednoznačná odpověď byla Shell Helix Ultra 5W 40.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...