Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/21/15 ve všech sekcích

  1. tak to mám napsané... viz. příloha.... a jedno video na začátek... trošku pro zasmání a vopovažte se mi nadávat!!! :D přidáno video... a další video... a poslední video... teda pro dnešek... možná zítra po cestě domů ještě něco natočím... Nová Škoda Fabia III - recenze od Vorlajze.pdf
    5 bodů
  2. zvonku nič nezbadáš ...v telese filtra zostáva to menšie stredové tesnenie zo starého filtra
    2 body
  3. Jasne, takovych uzivatelu je ovsem mensina. Ja kupuji Castrol 5w30 litr za 200 stejne jako treba 5w40, tak ze mne je to jedno z cenoveho hlediska, proto pouzivam LL, ale menim po 15tis.
    2 body
  4. Tak tohle všecko s hlubokým kočárkem jsme my absolvovali ještě za časů vlastnictví Matyldy - šáde stodvacítky... Najet s kočárem k autu, zabrzdit, odemknout dveře řidiče, natáhnout se dozadu a zevnitř otevřít zadní dveře, vysoukat se zpátky ke kočárku, odcvaknout po stranách pojistný páčky, posunout a zvednout korbičku i s pasažérem, otevřít zadní dveře, korbičku šoupnout dozadu, zavřít dveře, odbrzdit podvozek kočárku, přejet s ním před auto, otevřít dveře spolujezdce (samozřejmě předtím si je člověk ještě muset odemknout zvenčí klíčkem nebo od řidiče zevnitř zatažením za páčku), otevřít přední haubnu, složit podvozek kočárku, zvednout ho na hranu kufru, sundat kolečka, podvozek položit do kufru v tom správným natočení (jinak se samozřejmě nevešel dovnitř), urovnat kolem zbytek povinný výbavy a případnejch zavazadel, zavřít haubnu - a mohlo se konečně zasednout za volant, zastrčit klíček do zámku a začít se modlit aby byl Pámbu doma a auto nezačalo trucovat... Podotýkám, bylo to v době, kdy ještě nebyly zákonem požadovaný dětský sedačky bez ohledu na věk děcka, takže mimino který ještě neumělo sedět se mohlo vozit vleže přímo v korbičce kočárku. V dnešní době si neumím představit, kam bych ten kočár skládal, kdyby na zadním sicu trůnily dětský sedačky - asi by máma musela sedět uskřípnutá mezi nima a korbička by se vezla prázdná vepředu, nebo by musel celej kočár na střechu... Naštěstí krátce po narození druhý ratolístky jsme mohli tyhle otázky přestat řešit, protože šáde se odebrala do další služby v rámci rodiny a nám doma přibyl prostornější člen - kombík Ferda. Do něj už vůbec nebyl problém naložit doslova cokoliv, navíc Junior poměrně rychle povyrostl a přestal vyžadovat hlubokej kočárek, takže na venek stačil "golfáč" a bylo vystaráno. A v autě Junior "převzal" skořepinovou sedačku s 5bodovým pásem, určenou pro děti od půl roku vejš po svojí starší setřičce, zatímco ona se přestěhovala na nově koupenej podsedák, na kterým se brzo sama naučila kurtovat "dospělým" pásem - a bylo po ftákách na dalších pár let, doslova než Junior vyrostl natolik, že mu sedačka začala bejt malá, takže se koupil jen druhej podsedák stejnýho typu jako ten první a i Junior dostal lekci v samopoutání se. Batolecí sedačka se přenechala za pár peněz dalšímu mladýmu páru, takže ani ta nevyšla vnivěč. Největší starostí od tý doby bylo, aby se podsedáky stěhovaly spolu s děckama, když se jelo třeba k babičce a měly v rámci dalšího pobytu nebo i jen návratu jet jiným autem než naším. No a před pár lety spolu s tím, jak potomstvo nabralo vejšku, se i oba podsedáky ukázaly bejt zbytečnýma, to už bylo po další generační obměně vozovýho parku, takže od tý doby už jezdíme "bez" jen s klasika povinnýma pásama - podsedáky dostal kvůli jejich stáří doslova za dvě čokolády kolega z bastlířskýho fóra, kterej měl doma v tý době zrovna velikostně vhodnej dorost - a já doufám, že další sedačkování už bude muset řešit až další generace...
    2 body
  5. Já mám pocit, že Caddy se do zatáček chová fakt jako autobus - naklání se ven ze zatáčky a dělá všecko proto, aby do zatáčky nemusel zahnout. Je to bohužel přesně z toho důvodu, že to o tý tuhý nápravě ve tvaru plochýho "U" JE pravda - a jestli ji na tom autě koncern nechá a takhle "vytvořený" auto pojmenuje Roomster II, dopustí se zneužití dobrýho jména prvogeneračního Roomsteru. Ten právě díky svojí klikový vlečný zadní nápravě původem z Octy I a jejímu o několik cm většímu zadnímu rozchodu kol ve srovnání s přední nápravou (původ fábule I) sedí na silnici doslova jak riť na šerbli... Za těch víc než 5 let co ho vlastním a těsně pod 45 000km který jsem s ním zatím ujel jsem asi 3x zažil, že mi v opravdu prudký zatáčce udělal "pejska" = zvedlo se vnitřní zadní kolo. A to ho nešetřím, už jsem s ním zahýbal o 90° doslova "kolem rohu" v rychlosti 80-90km/h - a krom jekotu gum a toho psího postoje se nedělo absolutně nic, co by se jízdním vlastnostem dalo vytknout. Věřím, že mít tam v ten moment "čistokrevnou" fábii nebo i octu, tak jsem se v tom zmíněným místě kutálel až k lesu - a mít auto s podvozkem caddyho, ani bych do toho místa nedojel, protože bych se vyválel o mnoho tisíc km dřív...
    2 body
  6. A tuhle technickou pitomost jsi slyšel kde ? Zřejmě zdroj typu JPP, tedy "Jedna paní povídala" U LED technolgie se životnost nesnižuje počtem spínání. A už vůbec né stmíváním, tím se naopak životnost zvyšuje.... tedy pokud dochází ke snížení proudu kterým LED napájíš.... jediné co LEDkám vadí, je naopak napájení vyšším proudem a špatné chlazení, ale to se bavíme hlavně o výkonnových LED, tedy např. v případě potkávacích nebo dálkových světel.... tam je tohle věda.... V případě LED linky DRL ti spíš odejde jejich napaječ (když už něco), ostatní komponetny velice pravděpodobně přežijí životnost auta...
    1 bod
  7. Nevím,čemu nerozumíš,jsou tu lidé objektivní a zaujatí.Tím co jsi vytvořil jsi se zařadil k těm objektivním a těm zaujatým jsi,doufám že napořád,vzal vítr z plachet.
    1 bod
  8. 5 litrový kanystr 5w30 od Castrolu vyjde na nějakých 890Kč 5w40 vyjde na 830Kč... nemá smysl řešit...
    1 bod
  9. to jako kdybych napasal ze dneska mel ZM,AP a SZ:) anebo take ze mel KOm.
    1 bod
  10. Pokud mas telefon s Androidem a aplikace komunikujici se Smartgate budou take updatovany pro podporu Wifi Direct pujde ti nove i v telefonu internet kdyz budes pripojeny ke Smartgate v aute. Pokud mas iOS nic se pro tebe nemeni. Jen nazev WIFI ktery musis nove vyhledat. Upgrade take dovoluje byt pripojen ke dvou aplikacim zaroven nebo dvou telefonu k jedne aplikaci.
    1 bod
  11. Rozhodně NENÍ, to je jen pozůstatek názorů z minulosti, že do auta velikosti fábule nepatří nic výkonnějšího než 50-60kW a že 100 kobyl je pro takový auto přehnaně moc...
    1 bod
  12. suri vám to robiť nebude , len to podá ďalej ja špinavú robotu robím len na svojom aute
    1 bod
  13. V tom případě ale je nutno říct, že v tý tource se nejedná o motor BXW/CGGB, ale o BUD/CGGA neboli modifikaci s výkonem 59kW !!!!!
    1 bod
  14. tak chlapi drzaky 42,-/ks,srouby 10,-/ks,nyty 6,-/ks a panel pro podstavec sedadla s vyskovym nastavenim 320,-/ks.
    1 bod
  15. když jsme opět u těch dětí, tak v úterý jsme si přivezli new car malýho kočárek se krásně vešel do kufru a mohl jsem zatáhnout i roletku...ale dodám, že byly demontovány kolečka. S nimi by musela být roletka asi shrnutá. Nicméně v kufru bylo ještě plno místa např. na cestovní postýlku a tašky hraček foto caru, je to ale foceno doma večer a je to přesvětleno.
    1 bod
  16. Kvalita a výkon Cantonu, odpovídá ceně, takže Bang & Olufsen to prostě není.... mám auto vytlumené a basy z předních repro jsou víc než dostatečné... subwofer je rozhodně nejslabší částí systému.... jediný kdo ho bude vnímat budou pasažéři na zadních sedadlech... Přes 5 let jsem měl OII se Soundsystémem a je to srovntelné, respektive po tom vytlumení. OII jsem vytlumenou neměl, takže by to asi bylo taky ještě jinde... bohužel jak jsem tady už psal, většina lidí má tendenci posuzovat kvalitu Audio jen podle toho jak moc to basuje, a v tom opravdu OIII nevyniká.... Jinak rozdíl mezi obyč systémem a Cantonem je taky v přídavném zesilovači pod sedadlem řidiče, takže jen výměna repro nestačí a obyč systém má jen zesilovač v rádiu a ten je nic moc. To nevím jak by šlo dodatečně vyplepšit, bez příplatkového Cantonu...
    1 bod
  17. Což je velice zajímavé, že u SX4 tohle nikdo nikdy nekritizoval.
    1 bod
  18. Mohli by do MR2016 vratit kulatej trojramenej volant.
    1 bod
  19. 1 bod
  20. Slíbené dojmy z testovací jízdy s FIII Combi Dnešní odpoledne bylo na projíždku opravdu ideální. V Plzni bylo nádherné počasí - nebe bez mráčku, slunce už nabývá na síle, sucho a 8,5°C. Opravdu dokonalý den. Vyzvedl jsem si si bílého kombíka se slabší 1.2 TSI ve výbavě Style s relativně umírněnou nadstandardní výbavou - paket Plus, 15" kola Carme, RainLight, Swing s Bluetooth, kotouče vzadu. Statické dojmy První dojem na parkovišti opravdu pozitivní, světlá barva autu opravdu sluší, vypadá větší. Jen se v bílé křivky celkem slijou. Proporce naprosto v pořádku. Pouze 15" kola mne nijak vzhledově ani velikostně neuráží, autu sluší a stále nedochází k problému "malá kola a hodně plechu". Přesto budou na léto a nejspíše i na zimu 16" kola Rock. Interiér byl pro mne malou premiérou - v kombinaci "Jeans Blue" s bílým dekorem na přístrojovce a volantu jsem ještě nejel. Základní sedačky i ve světlé vypadají moc hezky, potah vypadá hodnotně i kvalitně, džínovina na stranách vypadá zajímavě. Rozměry sedaček proti FII výrazně lepší - sedák širší, lépe podepírající stehna, sedí se spíše v něm, než na něm. Opěradlo lépe vede záda. Celkově za sedačky velké plus ve srovnání s předcházející generací, nářky na měkké čalounění, které v testech zaznívá nemohu potvrdit. Ovšem těch 5 tisíc za sportovní sedačky, které jsou ještě o level jinde, je hřích nepřiplatit. Naopak se mi vůbec nelíbí bílý dekor - sice zesvětluje a rozveseluje interiér, ale zdá se mi, že na sluníčku hází odlesky a přitahuje při řízení pozornost. Infotainment Swing se dobře ovládá, displej je dostatečně velký, zvuk rádia je OK. Zobrazení ParkPilotu je taktéž dostatečně velké (jsem zvědavý, jak ale bude vypadat zobrazení spolu s předními, kdy "autíčko" bude vodorovně a zóny senzorů po stranách). Nastavení virtuálního subwooferu či surroundu jsem nevyzkoušel, nebyl jsem vybaven ani flashkou, ani paměťovou kartou. Jízdní dojmy Vědom si toho, že v půl čtvrté bych v centru Plzně zabil spoutu času stáním v kolonách, vyjel jsem z Borských polí na druhou stranu kolem průmyslové zóny a následně novou spojkou na Křimice a pak směrem na Stříbro. Motor byl syrový, auto mělo najeto necelých 280 km, proto jsem nechtěl točit víc než 4000 otáček. Přesto mě i slabší motor překvapil tím, že má pořád síly dost i na svižnější svezení, je hezky ovladatelný, otáčky padají rychle, k točení je chuť také, zvuk mi přijde hezký (ve srovnání s HTP). Silnice z Bdeněvsi je dost do kopce a motor i na 5tku držel s přehledem 130. Jen pro info - při tachometrových 130 točí motor přesně 3000 otáček. Další výrazné představení na 5. převodový stupeň do kopce čekat nelze, v tomto případě už auto zrychluje jen pomalu. Provoz byl jako každý pátek dost silný, přede mnou bylo dost aut, proti také, na nějaké předjíždění jednoho auta za druhým to na tomto úseku moc není. Proto jsem se spíš vezl, užíval si pěkně odtlumeného podvozku a také toho, že protijedoucí kamiony FIII Combi nerozhodí ani na úzkých 185mm pneumatikách. FII je v tomhle opravdu horší. V Sulislavi jsem to otoči, protože pár aut proti vybízelo k předjíždění, čehož jsem hned musel využít. Na rovinkách má i 90 koňová jedna dvojka dostatek výkonu k rozumnému předjíždění i rychleji jedoucích aut. Dodávka jedoucí stabilních 110 byla brzy za mnou a na plný plyn je 160 na tachometru relativně rychle, byť od 140 je zrychlování už vlažnější. Ani takto vysoké tempo nedělá podvozku na zvlněné okresce těžkou hlavu, auto je opravdu klidné a stabilní. Podvozek kombíku je naladěný asi ještě lépe než u krátké verze - zadek je lehce tvrdší, přesto je auto pohodlné a projetí díry způsobí jen tlumené žuchnutí, žádné tvrdé rány jako u FII. Trochu jsem se bál, jestli se batoh na zádech nějak projeví, ale prodloužení zadku autu jen prospělo - celkově se jeví vyváženěji než krátký HB. Brzdy jsou i u slabšího turbomotoru výborné, je cítit, že brzdí i zadní kotouče - auto se nestaví tolik na předek jako FII s bubnovými brzdami vzadu, ale zaklekne. Jedna zajímavost - když jsou světla na auto a vjede se do temného lesa, pohasnou stupnice přístrojů a svítí jen ručičky. Efektní Můj další cíl byl kousek od Nekmiře - naprosto prázdná krásná nová silnice mezi poli kde vzniklo těch pár fotek. Cestou zpět jsem jel do Plzně po karlovarské a v centru města budila polepená FIII Combi v celku pozornost. Je to pořád novinka, kterou v provozu vidět ještě není. Závěr? FIII Combi jsem vyzkoušel na zhruba 70 km, ve všech podmínkách - zvlněná okreska, město, "dálniční provoz" a mohu říci, že je to opravdu povedné auto - podvozek je skvělý, motor 1.2 66kW na běžné jezdění stačí opravdu víc než dostatečně. Spotřeba bude při klidnějším stylu nižší, než průměr 7,3 litru, se kterým jsem auto vracel. Celkově mám z auta pocit, že za těch 360 tisíc, což byla hodnota testovačky, opravdu stojí. P.S.: Pískání při jízdě vůbec žádné, třetí brzdové světlo taky nevypadlo.
    1 bod
  21. Jo, něco ETKA hlásí: 5JA881559A Madlo L, 5JA881560A Madlo R, N90737107 Sroub 4x, N90703802 Nyt 4x, 5JA881317A Panel L, 5JA881318A Panel R. Ceny ještě nejsou. EDIT: doplnění poznatků o nutných dílech zde: http://forum.skodahome.cz/topic/130417-seda%C4%8Dky-zakryt%C3%AD-kolejnic-sed%C3%A1ku/page-3#entry2036937
    1 bod
  22. Fíha, to jsem netušil, že je ta panorama tak tenoučká.
    1 bod
  23. Solidní diskotéka... chudáci výbojky v xenonech...
    1 bod
  24. A to je možná ten problém našeho sociálního státu, každý trouba si myslí, že má na všechno "nárok" a nebo "právo". Nemá a nebude mít ani omylem, hulákat si může někde v lese, pokud přijde do společnosti, měl by dodržovat její pravidla (pokud si je of course ta blbá většina nepřiohne tím způsobem, že třeba začne mít nárok na odpouštění soukromých dluhů jako třeba v Řecku) a pokud jaksi na nějakou diskusi mentálně nemá, neměl by se jí účastnit. Je to stejné jako bych třeba já vtrhl na Žofínské fórum, že mám právo říct svůj názor k měnové politice ČNB. Buď by mě vyhodili rovnou a nebo bych po pěti minutách dostal takovou čočku, že bych si to "právo" přístě rozmyslel. A stejně to funguje i tady, avšak bohužel si myslím, že zásahy moderátorů by měly být tvrdší. Kritika Fabie a srování s ostatními modely je naprosto správná, otřesná je však její forma. Vtipné potom je to, že někdo kdo má Fabii objednanou (konkrétně moje maličkost), dokáže její "neduhy" popsat mnohem lépe (viz. předchozí příspěvek) než horda haterů a členů Klubu přátel fluidního hořáku na pěti stránkách. Jakou má potom taková diskuse hodnotu pro ostatní, když se musí probírat hromadou příspěvků od Franty z horní dolní co pomalu ani nedá dohromady větu jednoduchou, ale prostě měl to jeho "právo" říct si jako vod plic co si o tý škodovce myslí? Žádnou...
    1 bod
  25. Myslím si, že se na to spousta lidí (třeba oneb1t) dívá naprosto špatně. Pokusím se vysvětlit. Mám auto A (66 kW TSI) a auto B (81 kW TSI). Obě auta jsou technicky naprosto shodná s jedinou výjimkou a to je převodovka (jiné brzdy můžeme zanedbat), vyššího výkonu je dosaženo pouze jiným řízením motoru. Pokud pojedu s oběma auty po rovné silnici ustálenou rychlostí (pro zjednodušení, to stejné bude platit i když nepojedou ustálenou rychlostí ale budou kopírovat stejný rychlostní profil), tak obě budou pro udržení této rychlosti potřebovat dodat na kola stejný výkon, čili počet koní kterým budou muset "dát nažrat" bude stejný. Je naprosto chybné si myslet, že auto B bude žrát víc než auto A, protože pokud by do směsi nacpalo víc benzínu a zvedlo plnící tlak, tak se stane co? Zvedne se točivý moment a začne zrychlovat. Nevidím jediný rozumný důvod pro to, aby se při částečné zátěži mehanicky stejného motoru zhoršila jeho účinnost v této částečné zátěži. Rozdíl ve spotřebě nastane až tehdy, když motor B začne dodávat víc točivého motoru než motor A, potom teprve dostane víc paliva a k tomu víc vzduchu s čímž souvisí i jiná reakce obou motorů na plyn, což je jediný reálný důvod co dělá rozdíl ve spotřebě z hlediska motoru.
    1 bod
  26. Necháme se překvapit. Když se začal prodávat současný Roomster, taky se to většině lidí nelíbilo a teď tady pomalu brečíte, že končí)
    1 bod
  27. Vyzkoušej zda ti houkají budíky při rozsvícených světlech a vypnutém klíčku, nebo interiérové světlo zda se rozsvítí při otevření řidičových dveří. Jinak pohledej téma výměna mikrospínače ve dveřích. Tipnu se že je to ono.
    1 bod
  28. z 99% jsou problémy ve vadných mikrospínačích, u Krakiho na 100 % mikrospínače....odcházejí, cena mikrospímnače sm+ěšná, práce nahovno, zámek ven a měnit...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...