Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/21/15 ve všech sekcích
-
4 body
-
3 body
-
Fotky ze včerejška na Slezské jizbě http://forum.skodahome.cz/topic/131766-slezská-jizba-bo-u-nas-je-fajně/?p=20630633 body
-
I když jsem dlouho nechtěl, musím se podělit. Stal jsem se majitelem Superba 2011 v lednu t.r. za 420 tisíc. Koupeno u výše jmenovaného prodejce. Dle předvedení auta bylo po opravě předních blatníků, jako "že se majitel někam nevešel na šířku". To mi nevadilo . Vcelku náhodou jsem se nechal po měsíci navolávači z AAA přesvědčit, abych auto přivezl, že mi ho výhodně vykoupí. Z určitých důvodu jsem byl pro. Jaké bylo překvapení, že po prohlídce mi řekli, že auto nevykoupí za žádnou cenu, že buďto je kradené (manipulace s VIN na karoserii - myšleno jeho výměna z jiného auta)) nebo v lepším případě bourané na pravou stranu. Tak jsem zajel do Krumla a tam mi nabídli vysvětlení, že jak se ten blatník zmačkal, že poškrábal karoserii až do VINka, tak to vše nastříkali. To jsem považoval za hloupost a nechal auto prohlédnout soudním znalcem. Výsledek - mimo zadku auto celé nastříkané, na střeše vrstva tmelu a barvy 600 mikronů, oba přední podběhy po opravě. Takže paráda. Znalec auto posoudil po opravách na 307 tisíc. To mám samozřejmě písemně s kulatým razítkem. U Krumla o ničem samozřejmě nic "neví", oni jsou jen zprostředkovatel. A že ani nekontrolují ten lak, měřák je prý moc drahý. Při rozhovorech z nich vylezlo, že spolupracují s nějakým kšeftařem, co sem ty auta vozí a oni mu to prodávají. Dotyčný píše auta na příbuzné jako individuální dovoz, aby se vyhnul daním. Žádné řešení jako dodatečná sleva, zpětný odkup nebo odstoupení od smlouvy neakceptovali. Můžete mi napsat, že jsem blbec, že jsem to nepoznal. No, nepoznal. Oprava vypadá dobře a protože přiznali opravu blatníků, neřešil jsem opravu laku na předku. Auto inzeroval autorizovaný dealer, jel jsem na prohlídku k nim do salonu, auto mi předvedl jejich technik, prostě jsem jim věřil. Tak jen upozorňuji, že pokud byste tam chtěli kupovat auto - 2x měř neboli opatrnosti není nikdy nazbyt."Lupiči" z AAA od toho dali ruce pryč, že takové auto by neprodávali, tak to zmákli u dealera. Moji neopatrnost si převzal právník. Co mi říkal prodejce, je to Krumlovi poměrně jedno.2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
Došlo k chybě Dosáhli jste maximální počet pozitivních hlasů za den2 body
-
2 body
-
2 body
-
Myslis jako abych mel natreseny speky a vyhrezle vsechny plotynky z White Snow Vibragym ? To radeji pojedu se Student Agency. [emoji23]2 body
-
2 body
-
Kokto s tim WDckem uz mi to jeden rikal, jsem se smal a neveril mu. Tedy je to pravda, zitra jdu kupovat WD, kdepak nejaky dodo za tisice. [emoji1]1 bod
-
Dodo úpravy vnitřku: existuje velurová samolepicí fólie nebo to nechat naflockovat.1 bod
-
Jo Darkovicky jsou taky pekne tez se tam muzem scuknout treba no nic dovca konci a zitra zas do pracovniho procesu Na dva tydny a pak dovca1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Mě vždy zaujme ten zvuk minimálně 4 000 otáček motoru a posun krokem. Si říkám, kdyby se teď tak třeba něčeho lekla a tu spojku pustila ... Jo a obouchané dveře, tohle se pohlavím moc neřídí. Pravidelně čekávám tak hodinku, hodinku a půl na parkovišti u obchoďáku, protože tam na ty davy nemám nervy a kolikrát se nestačím té bezohlednosti a drzosti divit. Jednou mi do dveří bouchl chlap, co zaparkoval vedle a odkráčel jakože nic. Přitom viděl, že v tom autě sedím.1 bod
-
Si do tech darkovicek musim zajet udelat nejakou tu fotku s tankem. Bo to fakt nema chybu.1 bod
-
1 bod
-
Ondro pekna fotka. Jsem tama dnes kde byla ta havarka jel kolem 13 hod a uz tam nic nebylo.1 bod
-
1 bod
-
To jsou mi lidi.. Takové škody Přiznejte se kdo to tak z toho srazu letěl? http://www.novinky.cz/krimi/372936-ridic-v-rychlosti-vyletl-s-fabii-do-pole-a-skoncil-na-strese-od-nehody-utekl.html1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jj, posledni dobou tam furt neco sviti, ja ze rozvody a ono tohle. Kapnul si na to. A ja se porad divil.1 bod
-
Náhodou včera jak jsem jel z tohoto srazu na ten do toho Hlučína tak jsme pak jeli na wapku a tak jsem to při jednom v areálu Pierana owapoval-3min-20kč ale slabý proud vody Takže bacha Filippatrik:Pěkný záběr na mé kola :D1 bod
-
Tomus , chocbys na rowerze przyjechal to zawsze jestes witany1 bod
-
Jen aby Janka nakonec něco koupila.Peněz moc v banku není a chtít za to auto v perfektním stavu a tohle nechci,tento motor taky ne,tam kupovat nebudem.Snad to vyjdea nakonec něco koupí.1 bod
-
1 bod
-
No ked si zoberiem, ze chcem napr. prednu pravu pneu osadit na lavu stranu s napisom outside smerom von, tak ju osadim presne naopak, cize smer otacania kolesa bude opacny. Cize nie, ani logicky to nie je naopak1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak to jo, tak to aby se svolal nejaky caj o paty jen kvuli tomu, abychom tam mohli diskutovat. Co tento ctvrtek?1 bod
-
Přesně. Naše problémy nejsou důležitý, hlavne ty cizí musíme pořádně prosetrit;)1 bod
-
Jak to, je treba probrat do podrobna tu tvou vysokou pozadovanou cenu. To neni jen tak, vazne tema. [emoji1]1 bod
-
jako je to o uhlu pohledu to rikam porad a myslim, ze nema cenu to vic rozebirat...1 bod
-
Dneska odpoledne z domu do Hradce Králové, cestou objížďka Potštejna (je tam uzavřená I/14 kvůli pokládce asfaltu) až do Žamberka a dál přes Vamberk (cca 80km) a po nákupech ve Futuru zase domů, tentokrát přes Holice (po I/35 - asi 67km) - spotřeba cestou tam 6,5 a zpátky 6,9 podle PP (při cestě tam klesá nadmořská výška, zpátky jedu do podhůří Orlickejch hor). Po cestě tam drobně pršelo až lilo, mezi Týništěm a Česticema na I/11 dokonce byla přeháňka tak hutná, že to stěrače málem nestíhaly ani na nejvyšší rychlost - zpátky se mi dařilo před deštěm ujíždět, takže jen párkrát puštěný stěrače na cyklovač. Vyšší spotřeba při dešti souvisí s nižší teplotou nasávanýho vzduchu, kterej má vyšší hustotu a tím i vyšší hmotnostní obsah kyslíku = lambda dovoluje bohatší dávku vstřiku, takže motor má i vyšší výkon a kdo si to neuvědomí, tak má najednou o 2-3 deci vyšší žíznivost ani neví jak...1 bod
-
Cifru cez 1000 km na dojazd som už mal aj na Fabii (síce 1.2 TSI), tak nevidím v tom problém aby Roomster ukázal o 200 km viac keď má o 10 litrov väčšiu nádrž. Ak natankujete plnú cez odvzdušňovací ventil, s tým už PP nepočíta, lebo to palivomer nedokáže zmerať ani iným spôsobom rozlíšiť. Jednoducho od 45/55 litrov vyššie je nádrž pre PP stále rovnako plná, a ručička začne klesať z maximálnej hodnoty iba keď sa hladina paliva dostane pod 45/55 litrov. Tým pádom sa dá spraviť trik, že natankujete plnú až po okraj hrdla, odjazdíte 200-300 km na spotrebu a budíky budú stále ukazovať plnú nádrž a dojazd 1000-1200 km. Mám to odskúšané aj v praxi.1 bod
-
bohužel i 2 litru lítají řetězy a serou se motory... když sem prohledával mobile.de tak to tam u cca 3 rs psali, že měnili motor... bohužel sem to četl i Golfa VI R1 bod
-
jo ozrat se to je nekdy fajn vec a hlavne pri tom nic nepodnikat bo nasledky jsou nekdy divne1 bod
-
1 bod
-
Známy nevie čo hovorí , normálne kúp originál filter , nový vypušťák a zodpovedajúci kvalitný olej , nikto nič nespozná ... A ak chceš mať pokoj v duši daj to vymeniť v autorizáku s vlastným olejom , to môže stáť max. 15eur vrátane likvidácie starého filtra a oleja ...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tohle zas bude nekončící téma . Někdo ho nesnese, někomu esteticky nevadí a má rád čistý výhled vzad. Důležité je, že oběma skupinám je vyhověno zařazením zadního stěrače do příplatkové výbavy1 bod
-
No, viskozita predpísaná nie je, ale určite by som ju riešil. Čo sa týka VW schválenie oleja, vybral by som taký, ktorý má VW 502.00. Schválenie VW 501.01 síce stačí, ale toto schválenie už bolo práve nahradené novším VW 502.00 a mám taký pocit že olejov s VW 502.00 je na trhu už viac, takže bude aj väčší výber. Ďalej tu máme viskozitu. Tú VAG nepredpisuje, ale oleje so schválením exitujú v dosť širokom rozsahu viskozít (a nie náhodou): 10W-40, 5W-40, 0W-40, 5W-30, 0W-30. Každá je do motora dobrá, ale doporučuje sa olej vybrať podľa toho ako sa auto používa. Keď máš veľa štartov a krátkych jázd (hlavne v meste) tak určite by som sa vyhol olejom 10W-40, doporučuje sa naliať aspoň 5W-xx. V prípade že tých jázd so studeným motorom je veľa a sú časté aj štarty v mrazoch, tak je ešte lepšie zobrať 0W-XX oleje. Letné číslo 30 alebo 40 je pri normálnom režime používania viacmenej jedno. Pri 30-ke môžeš mať trochu nižšiu spotrebu paliva, ale môžeš mať trochu vyššiu spotrebu oleja. Pri 40-ke je to skôr opačne. V prípade že motor dostáva z času na čas aj poriadne zabrať (agresívna jazda, dlhé a rýchle jazdy na diaľnici, trackday, a pod.) tak radšej brať 40-ku. Ďalej tu ešte máme ACEA triedu oleja. Do benzínových motorov je lepšie brať oleje ktoré nie sú ACEA Cx. C-čkové oleje sú určené primárne do naftových motorov s DPF a majú nízku hodnotu TBN. Ono to síce motoru nevadí, ale prečo používať low/mid-SAPS oleje, keď môžeme dávať do motora aj plnohodnotné oleje. Žiaľ, tendencia je taká, že olejov bez ACEA C triedy je čoraz menej. V prípade že nie je na výber žiaden bez, treba brať také ktoré majú ACEA C triedy z roku 2010 alebo novšiu (takú som ešte nevidel). Označujú sa napr. takto: ACEA C3-10 (C3-ka z roku 2010). Ďalej tu sú ešte ľahkobežné oleje ACEA A1/B1/A5/B5. Taký ktorý by mal aj schválenie VAG neexistuje, ale pre istotu napíšem, že tieto sa môžu dávať iba do motorov ktoré to majú zvlášť povolené (väčšinou japonské, korejské a niektoré motory Ford). Do motorov VAG v žiadnom prípade nedávať takýto olej (maximálne na núdzový dojazd pár km, ale potom treba hneď vymeniť)! Nakoniec tu máme interval. Meniť treba každý rok, alebo po max. 15 tisíc km, podľa toho, že čo nastane skôr. V prípade že prevládajú krátke jazdy, jazdy v meste, alebo sa jazdí s autom agresívne, treba interval výmeny skrátiť. Konkrétne číslo sa nikde neuvádza, ale olej môže byť opotrebovaný už po 5000 kilometroch. Väčšine z nás to je jasné, ale pre istotu: s olejom sa mení vždy aj olejový filter, bez ohľadu na to koľko kilometrov sa s tým olejom/filtrom najazdilo. Mne osobne sa zatiaľ osvedčili olej Mobil1 New Life 0W-40 a teraz skúšam Motul X-lite 8100 0W-30 ktorý zatiaľ vyzerá tiež dobre. S tým olejom Mobil 0W-40 som bol 2x aj na trackday a nebol žiaden problém, ale samozrejme chápem ak tam nebudeš chcieť dávať olej za 10 € a viac za liter. Keď tú 5W-40-ku máš doma a má to schválenie VW 501.01 tak je samozrejme škoda kupovať nový olej, použi tento. Pri ďalšej výmene potom zváž výber oleja podľa vyššie uvedeného a samozrejme podľa toho, že čo na to povie peňaženka.1 bod
-
No jestli má Tygra tak super sedadla, jak tuším, která nejdou sklopit a ke všemu ještě vzadu nízko okno, no Tě péro, tam už jde zrealizovat snad jen dýmka míru, ne?1 bod