Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/22/15 ve všech sekcích
-
Ondra: kde si tu Fabku ukradl ty přece tsi nikdy ani jezdit sním jen atmosféra. Ty atmosféro jedna vypadni z toho TSI :D4 body
-
3 body
-
2 body
-
Jedina brzda by byla prukazna. Na aktualni vykon motoru ma vliv vice veci. Teplota vzduchu, palivo atd. Samotna klima ubira vykon cca 5kw. Ja jezdil na dov v tech paracich s nalozenym autem s climou a bylo to hodne znat pri courackach po okreskach ale smerem dolu a to mam 77kw a auto klimu. Spotreba ze standartnich 6.2 letela i klidne k 7,5. Pri dalce za stejnych podminek uz to tak hrozive nebylo 6.5. Tedy jedine mereni. Mne se take obcas zda ze nekdy mi to auto jede lepe jindy hure na stejne trase za obdobnych podminek, to je ale jen muj subektivni pocit a jestli to tak je cert vi.2 body
-
1 bod
-
ty tomu zaměstnavateli přijdeš sakra draho ... s takovou ti za chvíli nesvěří už ani koloběžku1 bod
-
Ne, není - my rooma chválíme proto, že jsme zjistili (na rozdíl od jeho odpůrců), jak užitečný to je auto ... zatímco oni se to zhusta ani nenamáhali zkusit.1 bod
-
No takze u me kryt zrcatka - kamera znova namontovana, plast usazen a jeste vice vytlumen...bohuzel to pomohlo tak ze 70ti % .. je to mnohem lepsi ale porad to na nerovnostech lupe...takze po dovolene znova do Skodovky. To lupani plastu u sedadla, jsem take reklamoval...dostal jsem odpoved ze to delaji vsichni SupIII, takze je to normalni...mno musel jsem jim pripomenout nektere udalosti jiz nejakou dobu minule, takze to zacnou behem tohoto tydne aktivne resit se Skodovkou...takze uvidim opet az se vratim z dovolene.1 bod
-
[trollon]Nechápem tie vaše problémy s radením spiatočky, mne tam naskočí vždy na prvý pokus.[trolloff]1 bod
-
1 bod
-
ChharlieCh: ano toto jsem mle poprve taky, po dlouhem premlouvani se mi Z3 pripojila (jeste na 5.0.2) a vse bylo trhave. Tehdy jsem to resil s podporou, kde mi rekli at vse vyresetuji do tovarniho nastaveni (radio i telefon) po tomto ukonu uz se mi to nespoji vubec... Prosim vsechny, kteri maji problemy, pojdme na skodovku apelovat aby to dali dokupy! Pojdme reklamovat sva vozidla a uvidime, zda nas bude dost na to, aby se zacalo konecne uz neco delat!1 bod
-
Taky nechápu.Máme handicapovanou 5letou dceru,podle toho dimenzovaný kočárek,ten pro zajímavost váží 18 kilo,posunu sedačky,vedle něj dám dva kufry,nějaké tašky a tradá na měsíc do lázní.Ve Fabii jsem měl tašky a batohy různě po autě,tady je všechno v kufru.Máme ještě golfky,jsou složené 120 cm dlouhé,strčím je mezi sedačky.Do Fabie bych je vůbec nedal.Za tohle má Room palec nahoru,tohle jiné miniMPV neumí.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
No tak, kdo potřebuje často vozit velké věci tak si pořídí auto dle potřeby. Já cca před dvěma rokama rozhodoval jaké auto když končila felda kombi s tažným a zahrádkou, a protože se mi moc nelíbila FII tak jsem už ze zoufalství že nemůžu nic rozumného sehnat (FI combi s 1,4) šel zkouknout Roomstra, a bylo rozhodnuto a i když jezdím 99% jízd prázdný, max. se psem, tak jsem si to tak zalíbíl, že jsem letos pořídil v červnu ještě jednu skladovku a prodal ženě její FI a nafasovala toho staršího. První mrčela že to nechce, ale dnes se ji jezdí lépe jak s fabií, líp se nastupuje atd. Kolegové v práci nad Roomstrem ohrnují nos a chválí svoje Octávky a Fordy a Renaulty. Je to jen věc názoru a vyzkoušení. Já jsem spokojen , koupil jsem si jako první funglovku v životě druhého Roomstra do rodiny a názory ostatních mne nezajímají. Můžou mi políbit leda tak profilový obrázek. Tím samozřejmně netvrdím, že nejsou lepší auta. a teď můžu vozit pračky dvě1 bod
-
k LPG-momentalně jsem na fabii oslavil 100 000km za necele 4roky.. na LPG najeto 77000km za necele 3 roky.1x čištěny vstřiky + nové gumičky celkem za 800kč, to bylo po najeti 46000km na LPG. Servis LPG po 23t km ve stokorunových položkách, celou dobu u auta, servisák mi řekne co potřebuju.. jezdím k tomu samému -co Malta.Denně jezdím 55 km do práce, + k rodičům atd atd.. takže týdně tankuju plnou, to je cca 38l-40l lpg za cenu kolem 530 korun, na to najetu mezi 480-510 km. Pokud to srovnám s cenou BA, tak jezdím prokazatelně o polovinu levněji, tzn že měsíčně projedu 4x530-2200 korun, v BA by to bylo někde kolem 4400 korun+- . máš pravdu, ušetřené peníze ve štrožoku nemám, ale ušetřené peníze každé tankování pocituju na svém účtu, z ktereho palivo platím.. až budu mít jednou služební, taky budu třeba pindat na to, jak si může někdo dat plyn do ajuta.. dokud si ale platím PHM za svoje, holt u LPg zůstanu... a ještě vsuvka-cesta do chorvatska-LPG 3,8kuny, cena BA 10kun...vysledek je jasny.1 bod
-
pokud plánuju vyšší nájezd a nechcu naftu, musím vybírat z motorů, co jdou předělat ... bohužel z nových motorů koncernu je to už jen ta jednička. Ke stodváce, měl jsem taky předělanou elesu, ale srovnávat podtlak se sekvencem, to je jak jabka s hruškama ... a k dojezdu ... dnes jsou nádrže s multiventily, které už nehrkají (mám jí na roomovi), takže jak mi říkal servisák, pokud potřebujete a víte že pojedete v kuse velkou vzdálenost, klidně tam natlačte co utlačí čerpadlo na stojanu, takže jedu na dovču, jedu k dceři do Plzně (325km jedna cesta)..., tak natlačím do prázdné nádrže klidně 51l a vím, že 650-700 kiláků se nemusím o tankování starat, takže toliko k dojezdu . U Fábule mám sice hrkací, nicméně servisák ví že mooooc jezdím, tak mám 47 l naštelovanou na plnění 44l a s tím ujedu běžně 650km. A ke vstřikovačům: ve Fábuli (přestavba v 5t km u nového auta), mám obyč Valteky (snadno repasovatelné a za směšný peníz), první repas jsem dělal myslím někdy ve 90t km (výměna gumiček v jadýrkách-vymačkány) - bratru za 600,- komplet i se seřízením. Druhou jsem dělal někdy v180t, opět gumičky a třetí jsem dělal v 280t km a to bylo i s jadýrky - 1200 kaček komplet. Momentálně najeto plus mínus viz podpis. v Roomovi mám EVO08 od Tartarini, údajně bezúdržbové a nenáchylné na čistotu plynu. Mohu potvrdit, jak natankuji u F nějaký šurvajz, ihned poznám v přepínání - ovšem výhoda Valteků je, že si je sám snadno vyčistím. Jinak přestavba u R proběhla v 50t km kdy jsme ho koupili jako jetého, momentálně tedy najeto na vstřiky 100t km, bez zásahu. Takže za mě plyn , naprosto bez vícenákladů, ale je to jak říkám i o naladění, tedy machr servisák. Zrovna zítra jedu s R na LPG garančku (po cca 23t km), takže vím že vymění filtr plynné fáze, vynuluje servisní interval a frčím pryč, neb není třeba s tím víc dělat, naladěno je to good.1 bod
-
1 bod