Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/10/15 ve všech sekcích
-
Panove, ja nevim, otazka je, jak kdo tyhle verze chape. Monte Carlo, a stejne tak i ScoutLine, jsou jen designova provedeni, ktere maji evokovat sport, resp. offroad. Nikdo nerekl, ani samotna Skodovka, ze se jedna o sportovni/offroad auto. Od toho je/byla RS verze a Yeti, resp. Octavia Scout. Pak mi ani nevadi, ze jsou nabizeny treba i s trivalcem 1.0 MPi. Proc by napr. zena do mesta nemohla mit bohate dostacujici trivalec v pro ni vzhledove atraktivnim provedeni? Na tom pro me nemeni nic ani to, ze MC bylo hezci odvozene od FII FL (kdyz pominu zakladni proporce).5 bodů
-
hele, stalo se mi to při cestě z HR, kdy jsme jeli 3 chlapi + ten bordel, co si člověk veze od moře zpátky. Gril, potápění a tak. Naráz mi tam začaly svítit nějaký kontrolky (tušil jsem o co go) a dostalo to křídla. To auto má po čipu 160 kW a 430 Nm a teď to dostalo ještě větší forsáž. No tak jsme si to užili. Jedu od Znojma na Jihlavu a motaj se mi tam nějaký pomalý auta. Tak jsem jich asi 6 naráz předjel a mezi nima nová A6 s pražskou značkou. Jak jsem jel za nim, vidím dva laufy a nápis 3.0 TDI, což je v týhle verzi myslím 268 koní. No nemoh to chlapec rozdejchat a vidím v zrcátku, jak za mnou letí. Tak jsem ho vždycky nechal, aby mě dojel a pak jsem to dal na podlahu. Připadal jsem si jak v "Bony a klid", jak jeli v tom Mercedesu a za nima fízlové v Žiguli. Dojeli jsme takhle až na D1 a tam mě slavně předjel, protože už mě to přestalo bavit. Ale co předjel, pověsil jsem se za něj a šolíchal to za ním. V těch největších kopcích jsem ho tlačil před sebou a působil mu nejspíš dost velký trauma. No nic hoši, byl jsem v servisu, čidlo vyměnili a prdel skončila. Ale stálo to hoši za to3 body
-
Galvi,cítím s Tebou,ale to se stává. Mně se povedlo se služební fabkou trefit bažanta. Zůstaly po něm jen zadní perka,zapíchnutá v masce. Bažant si už asi nezalítá,já byl z prava a on mně přehlídnul při startu. Aspoň mám perka na klobouk.3 body
-
3 body
-
Ne, přímo zakázáno to není. Teoreticky by mohl být problém, kdyby takový řidič způsobil nehodu a bylo mu prokázáno, že to bylo kvůli kouření (zapaloval si cigaretu, spadla mu do útrob vozu a on ji hledal...) - bylo by to klasické nevěnování se řízení. Ale dokaž to. To samé platí pro pití a pojídání čehokoliv při řízení. Ovšem bavíme se jen o řidiči soukromého osobního vozu. Profesionálové v autobusech a vozidlech s právem přednosti v jízdě mají toto všechno u nás zakázáno. Kouřit ještě nesmí řidič motocyklu a řidič taxi, když veze zákazníka.2 body
-
2 body
-
RIP... Podle vy-pípání a plastového zvuku jsem moc šťastný nebyl ... Večer tam toho nešlo moc vidět, ale nesvítí mlhovka a denní a za jízdy tam něco rachotí....2 body
-
http://www.autoforum.cz/bleskovky/az-si-tohle-date-na-auto-chodci-a-cykliste-uz-se-vam-do-cesty-urcite-nepripletou/2 body
-
Kamaradi, kamaradi ale na grilovacku si nas nepozval v lete, s Tvou zenou jsem taky nespal. Tak jaci kamaradi [emoji23] Mne Jiri je uplne u prdky z kolika soucastek se co sklada, neni moje vec. Ja kupuji vyrobek jako celek a pocitam s nejakou spolehlivosti kord u noveho auta a ne ze budu s novym v servisu casteji nez s 10 let starym predchozim. Az poletis Airbasem budes taky rikat z kolika soucastek se sklada ?1 bod
-
Jo že bych tu kožku co tam byla ještě prodal ně nějakou čapku aspoň1 bod
-
16" mám na plechu :-) jo mi ze severu přezouváme hned po létě a hlavně jsem předek léto sjel skoro na dráty. Jo a krapet hluchej sem takže ideální zákazník pro AS. ;-)1 bod
-
1 bod
-
Neodpověděl jsem Ti, jen jsem se ptal na důvod do toho hrabat, bo jsem velice zvídavý člověk. Nevím, opravte mě, ale mým selským rozumem je tam nastavení pro daný podvozek, když s tím uhnu z určeného nastavení, tak v okamžiku, kdy se auto pošlu prudčeji do zatáčky a čidla vyhodnotí, že to vyřeší sepnutím XDS, tak se mi v jednom případě brzdy uvnitř moc zatnou a auto se přetočí, v opačném případě to zabere málo a pošle mě po tětivě do věčných lovišť. Vzhledem k tomu, že XDS nepracuje v okamžicích, kdy vezu plato vajec a bábičku na nákup, tak zbyde na řešení té situace tak půlsekunda nebo to s trochou štěstí pořeší ESP. Jako fakt nemám nic proti tuningu a úpravám, možná ferda zná lepší než tovární nastavení. Když se přitvrdí jen trošku, tak to uživateli dodá placebo efekt, jaký si nepořídil "sporťák" a budou se asi jen žhavit pneumatiky a brousit brzdové destičky, ale sám si do toho hrabat? Buď nechápu jak pracuje XDS nebo Tě fakt nechci na silnici potkat - zejména v zatáčce a protisměru. Jako by nestačili ti, co si XDS sami podle návodů z netu aktivují a optimisticky doufají, že všechny ostatní parametry nejsou ve výchozích hodnotách, ale jsou nastaveny pro OIII. Fajn nastavujme světla, kontrolky, ledky, ale mělo by to přeci mít svoji hranici. Dvě tuny vážící auto řítící se stovkou po okrsce přeci není počítačová hra. Pokud se mýlím, tak mě prosím opravte. Děkuji.1 bod
-
Tak kluci, Fabka je "skoro" celá Je rozbitá mlhovka (už vyměněná) na vrakáču za litr, pak to lízatko nebo co to je pod nárazníkem je praskle, oprýskaný nárazník, pak plast pod motorem rozlomený a je utrhnutá jedna část podběhu (která dělala ten rachot za jízdy, jak jsem psal) a vzadu mám kus difuzoru odtrhnutého (asi jak proletěla pod autem). Fotku jsem chtěl udělat ráno, než jsem šel do práce, ale jak jsem se ohnul k autu, tak jsem zase rychle vstal bo krev a kus lišky...a podívat se znovu, tak si zgrcám Hromču. Dojel jsem do práce a zavolal kamaráda, ať mi to vyčistí, protože to není na mě. Měl za ukol to nafotit, ale vysral se na to a tak nemám nic. Jen jeho popis, že to ti liška nejspíš schytala o nárazník a dorazilo ji rameno PP kola, na kterým prý bylo zachyceno kus jejího hřbetu nebo čeho a pak až dozadu snad v každé mezeře nebo hraně hromada chlupů, asi to měla i s depilací. Auto mám zase zpátky s vyměněnou mlhovkou, provizorně přidělaným podběhem a provizorně zalepeným lízátkem pod nárazníkem. Difuzor mi vzal zatím jen vrutem zespodu do nárazníku ať drží a jak bude chvila času, musím si jej znova nalepit. Navíc se mi zdá a i kamarád co to auto dnes měl říká, že to trochu táhne doprava, takže pojedu i na geometrii, přeci jen to byla docela rána.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Najdi si patřičné studijní materiály a uvidíš proč. Respektive stačí, když budeš vědět, co ta čísla znamenají. Jezdím a jezdil jsem s vícero TSI a u žádného se nijakým způsobem nezměnil zvuk či hluk motoru po výměně oleje. To je zase nějaký blud, ne?1 bod
-
To jsem zkoušel ale bez výsledku, svítí dál. Nevim zda zkusit Škoda servis, jestli si poradí1 bod
-
1 bod
-
Protože je to tzv. "banánová" žlutá a ta je prostě vyblitá kol jsem si všiml, hlavně proto, že zadní lezou dost slušně ven výfuk je na poblití hned a křídlo dejme tomu, hold "WRC"1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jak v Comebacku Dostala jméno podle výrazu jaký měla,čest její památce Diviš bylo to jméno1 bod
-
Přesně tak. Oni totiž nechápou, že v dnešní době se spousta lidí a věcí jen na něco hraje, a toto je ten stejný případ. Přináší to automobilce zisk? Přináší, tak není co řešit. Kupovat to přece nemusí.1 bod
-
Nejpracovitější národ na světě jsou Němci, protože s jednou krávou zorali celou Evropu.1 bod
-
Tyvole tak to je hnus Kdyby to byl zajíc (nebo i srnka) tak už je to stáhlé a na pekáči Ale hoď tady pak foto jak to vypadá po světle1 bod
-
Co ty víš, i tak malý jednoduchý díl se může poškodit a pak jako když to najdu :-D .... Těsnost spojení ventilku s plastovými hadičkami totiž byla po dvou letech fuč. Ventilek je z Favorita, kde byly myslím gumové hadičky. Průměr konců ventilku je stejně na tu plastovou hadici trochu velký, kdyby si chtěl ventilek uchytit lisováním za tepla. Spojky mají i delší vedení a pasují přímo do těch plastových hadiček. Je to sice dražší, ale čistší řešení.1 bod
-
1 bod
-
Vracím se na fórum po 2 měsících (psala jsem v 1. polovině srpna). Vzhledem k nižším podzimním teplotám problém se studenými starty téměř vymizel (naposledy před 2 - 3 týdny), přesto napíšu pár dalších postřehů: Nadále platí, že problém se studeným startem se objevoval tehdy, když byly splněny tyto 2 podmínky zároveň: 1) odstavení auta 6 hodin a více 2) během startování teplota vzduchu přibližně 15 až 27 stupňů (Horní hranice 27° je ale možná zkreslená tím, že auto stojí na slunci, je tmavé, a proto ve slunečném počasí i když bylo např. 28°, tak v motorovém prostoru bylo mnohem více stupňů, a proto auto v této i vyšší teplotě startovalo bez problémů na kratičké 1 cvrnknutí.) Vůbec, horší bylo zamračené - zatažené počasí než počasí slunečné. V zamračeném počasí nebo ráno, když na auto ještě nesvítilo slunce a bylo 15°- 27° jsem v létě téměř s jistotou věděla, že bude problém se studeným startem (někdy až na potřetí). Výjimkou byla dovolená v horách (v srpnu) - ani jednou nebyl problém. Proč? Pak také v září jsem si všimla, že ne vždycky při teplotě 15°- 27° a delším odstavení jsou problémy se startem. Přibývalo případů, že i v této teplotě jsem nastartovala bez problémů. Proč? Nevím, ale možná proto že během stání teplota klesla pod určitou hranici ( pod 12°? , pod 10°??? ). Uvedu příklad ze září: - ráno kolem 14°- start bez problémů - po 7hodinovém stání 19° - problém (start na podruhé) - další den start až odpoledne (po více než 20 hodinách), kolem 20° - bez problémů (noc byla chladnější) Možná se mýlím, ale je pravděpodobné, že v mém případě (rok výroby auta 2014) příčiny špatných studených startů nejsou 2, ale 3, a to tehdy, když všechny 3 podmínky jsou splněny zároveň: 1) odstavení auta 6 hodin a více 2) během startování teplota vzduchu přibližně 15 až 27 stupňů 3) během stání auta teplota neklesla pod danou hranici, např. pod 10° ??? Snad se mýlím, ale nejsou to náhodou podmínky potřebné např. k měření emisí - v hale?1 bod
-
tohle ale dělají někdy i majitelé aut, pro případ nouze. Podle stavu toho klíče je zřejmé, že tam mohl být už pěkně dlouho.1 bod
-
Hlavně u 4x4 bych použil i jiný lak. S Yetim jsem jednou jel lesní cestou a celé auto bylo poškrábané od mini větviček, spíše od trní.1 bod
-
Ahoj, mám nyní zapůjčeno jako náhradní vozidlo Octavii III Active Liftback s motorem 1,2TSi 63kW a pokusím se nyní napsat názor na tento motor / auto. Upozroňuji, že je to opravdu můj názor a každý jsme jiný a máme na auto jiné požadavky. Takže k věci: Dle mého názoru je tento motor na takto velké auto naprosté minimum - očekávat od tohoto motoru nějaký výraznější zátah je nesmysl. Motor trochu ožije v cca. někde kolem 1800ot/min a do nějakých cca. 4000ot/min táhne pořád stejně. Ale tento zátah není nijak výrazný - možná tomu neprospívá 5-ti stupňová převodovka - převody jsou příliš dlouhé. Kratší zpřevodování a 6. st. by byla výrazně lepší. S tímto motorem musíte pořád řadit, aby jste nespadli s otáčkami pod 1500 ot/min, kdy motor začne nepříjemně dunět podobně jako diesel. Takže obec 50 km/h - 3.st, 4. st - duní a motor se trápí, 5st. se dá zařadit někde kolem 80 km/h, ale člověk musí při jakémkoliv požadavku na zrychlení podřadit na 4st. ale ani pak se bohužel nic moc neděje. Nepříjemná je rovněž jízda přes retardéry, kde člověk jede cca. 15 - 20km/h, zařazenou dvojku a pak dá plyn a cca. 3s se nic neděje než se nafoukne turbo a auto začne zrychlovat. Rovněž mi osobně nesedí zvuk motoru - sterilní, v nízkých otáčkách, do kterých každou chvíli díky dlouhým převodúm a koukáním na rádce řazení spadnu (rádce řazení je tady naprosto nepoužitelný), duní. Možná je to dáno (ne)výbavou Active, kde se asi šetřilo i na tlumících materiálech. Takže pro mě je tento motor naprostým zklamáním a pro lidi, kteří mají rádi alespoň trochu dynamické auto tento motor nedoporučuji. Předjíždění s tímto motorem si ani nedovedu představit. Ale pro defenzivní řidiče v pohodě. Co se auta samotného týká - výbava Active je k ničemu. Pouze pro marketingový tah: Octavia již od ... Interiér v plastu, pouze klimatizace, 5st. převodovka, není ani palubní počítač, takže nejsem schopen ani zhodnotit spotřebu. Kvalita sedadel nevalná, látkové potahy jsou na dotek docela nepříjemné. Nemá parkovací čidla - pro tak obrovský liftback k nezaplacení, na liftback se již nemontuje zadní stěrač? Asi zase Active. Ale abych jen nehanil: Auto je opravdu obrovské, kufr je snad bezedný, prostornost pro posádku beze slov, na můj vkus je na zadních sedadlech v podélném prostoru místa až přehršel. Podvozek je v pohodě, na základních pneumatikách 195/65 R15 je auto naprosto pohodlné, nikde nic netříská. Řízení je taky v pohodě, ale že bych byl z něho nějak nadšený, to ne. Zklamání je pro mne řazení 5-tikvaltu - obzvláště z 1. na 2. je nějaké nepřirozené a jako by drhlo, ale to může být chyba pouze konkrétního kusu. Shrnutí: Hodně věcí, které jsem zde zmiňoval je pouze vina výbavy Active - spousta věcí lze vyřešit změnou motoru, výbavy. Kolega má OII s 1,4TSi s DSG a tento motor je pro tohle auto opravdu to pravé - tedy hlavně pro lidi jako jsem já, kdo nemá rád diesely. Škoda, že jsem nedostal k zapůjčení lepší výbavu a jiný motor, protože jsem se na OIII těšil. Takhle za mě bohužel zklamání nad konkrétním kusem. Snad toto někomu pomůže v rozhodování, popř. to může admin smazat, přeřadit ... Jinak, aby jste do mě mohli jít vlastním Kia Ceed 1,6GDi SW Exclusive. 1 bod
-
Dobrze . Napisze Ci to jeszcze raz Ondracek powinien płacić vyższe ubezpiecznie z powodu pseudo niebezpiecznej i groźnej jazdy na ulicach1 bod
-
Jojo, to je už poněkud fousatý, akorát já to znám ještě tak, že ta panička funebrákovi říká "Hledáte někoho? Tady nikdo neumřel!" - a von jí odpoví "Jo, hledám nějakou Novákovou..." - a dál už to je to samý. Ale nedávno jsem zpracovával fotky pro digitální odeslání na "vyvolání v profi Minilabu" pro manželčinu kolegyni - a co jsem nenašel? Její malej synovec si hrál na zahradě kolem její fábule - a jak je vidět na jedný fotce, z fábule jí udělal "audinu" jak když vyšije ...1 bod
-
1 bod