Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/16/16 ve všech sekcích
-
Jak jsem inzeroval v tématu aliexpress.com - co sa da kupit v příspěvku http://forum.skodahome.cz/topic/131644-aliexpresscom-co-sa-da-kupit/page-4#entry2166928, podařlo se mi zprovoznit automatický spínač - přepínač světel, koupený zde: http://www.aliexpress.com/item/AUTO-LIGHT-SWITCH-SENSOR-MODULE-AUTO-HEADLIGHT-SWITCH-FOR-SKODA-2015-FABIA-2013-2016-RAPID-RAPID/32682117364.html Cena vč. dopravy, bez cla (na balíčku bylo napsáno CAR STICKERS) 1489 Kč. Zde je návod a pár poznatků z montáže. 1. Jak demontovat vypínač světel je notoricky známé. V poloze 0 se zatlačí ovladač dovnitř, pootočí se doprava směrem k parkavačkám a je odjištěno a jde vysunout ven. 2. Odpojit svorkovnici. 3. Pro uchycení krabičky modulu elektroniky se nabízí plech pod bočním panelem. Stačí zabrat plastovým páčidlem a panel odtrhnout z plechových úchytek. 4. Nelibilo se moc uchycení přes elektrikářké pásky, doporučované v instalačních videích. Proto jsem zvolil cestu šroub + oboustranná páska. 4a. Zacvaknout svorkovnici svazku světel do modulu. 4b. Nasucho přiložit modul k plechu zevnitř, svorkovnicí dolů. 4c. Orýsovat otvor na kryt. 4d. Kryt demontovat. Vyvrtat otvor 5mm pro šroub M5x16 s co nejplošší hlavou, aby nevadil v zasunití svorkovnici svazku světel. Použít co nejužší matici M5, případně širší zbrousit na tl.cca 2 mm. 4e. Nalepit dvě vrstvy oboustranné 3M pásky, nejlépe nějaké silnější. Já použil 2x 1,5mm 5. Odstanit krycí folii na oboustranné pásce a modul umístit zevnitř na plech. Pomocí velké podložky a matice M5 uchytit k plechu. 6. Kabel ke spínači protáhnout otvorem v palubce a zapojit do nového vypínače. 7. Kabelu nechat trochu vůli kvůlu vytažení vypínače a snadnému odpojení kabelu. Zbytek volného kabelu zafixovat k výstupku plechu. 8. Svorkovnici kabelu nasadit do nového vypínače a vypínač zacvaknout do palubky. 9. Demontovat panel A sloupku. Opět silným trhnutím vytrhnout panel, drží na dvou ocelových sponkách a dole je zasunut do přístrojovky. 10. Kabel snímače nátahnout podél svazku na sloupku, zafixovat stahovacími páskami. Zatím mám čidlo nalepené na stropnici, je to nejjednodušší a nejméně viditelné. Uvidíme jak se tato poloha osvědčí citlivostí. Narazit zpět panel A sloupku. Toto už neplatí! Pokračujte na tento příspěvek http://forum.skodahome.cz/topic/136330-automatický-spínač-světel-neoriginální-řešení-made-in-prc/?do=findComment&comment=2178694 11. Vyměnit pojistku č.35 (spínač světel) 5A za 25A nebo 30A (10A bylo málo, praskla). 12. Narazit boční panel palubky 13. Uklidit nepořádek v autě Poznatky: Modul automatického spínače-přepínače svítí opravdu stejnou zelenou barvou jako ostatní osvětelení palubky, jak inzeroval prodejce. Modul má i funkci comming/leave home v délce cca 15s. Malou vadou funkčnosti je, že po přepnutí na parkovačky svítí i DLR. Holt na STK DLR vypnu.... Po zapnutí předních mlhovek se rozsvítí kontrolka na spínači, v případě zadní nesvítí ve spínači nic (klasická chyba, tohle jsme kdysi řešil už u OCT I, někde tu na fóru je návod). V mém autě svítí ale kontolky v budících, takže to řešit nebudu. Modul při zapnutí zapalování v noci poměrně dlouho čeká, než sepne světla. Není to holt a prudké ranní starty. Každé další přepnutí je už poměrně rychlé. DLR -> hlavní světla je to poměrně rychlé, při přepínání hlavní světla -> DLR chvíli (5-10s) čeká. Bojoval jsem na začátku trochu z funkčností, nesvítilo mi totiž osvětlení SPZ a parkovačky v normálním módu a osvětlení SPZ v módu AUTO. A posléze nefungoval ani původní spínač bez modulu. Na vině bylo totiž to, že prodejce přiložil jen čínský návod, kde o výměně pojistky spínače světel nebylo ani řeči. Na pojistku mě navedl až tuareg3 (čímž mu děkuji za inspiraci), původní 5A byla totiž prasklá. Asi modul dává pěkné "prdy" do elektriky. Posledním negativem bylo u mě to, že jsem si svými pokusy totálně vyflákal baterku1 bod
-
Dá se to vyvodit i z těchto informací. Po přečtení 29 stran bys měl bejt sakra chytřejší Dočetl ses že to musí podporovat jednotka a taky tu vyčteš který jednotky to podporujou a ještě se tu dá vyčíst že se ty jednotky co to podporujou nachází v O II až od MR08 a ty máš max. MR05 (pokud bylo auto vyrobeno v druhé půlce roku 2004). No a z toho vyplívá že pokud to chceš tak je potřeba tu jednotku vyměnit. Tak už snad víš jak seš na tom btw neber osobně a je to trochu mimo, už dlouho přemejšlím nad tím proč někteří lidé píší do prvního postu že jsou na fóru nováčkem.1 bod
-
Chťěl bych vidět, jak se kočkuje v zipu s Radiem... [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]1 bod
-
To by člověk nevěřil, kolik stránek lze zaplácnout jen debatou o nějakém zipu [emoji23] Já na to dlabu, zip nezip, nacpu se všude a vždy.1 bod
-
BESIP: Někteří řidiči včera si pravidlo zipu vynucují i v případě, kdy se jeden ze dvou pruhů jedoucích rovně mění v odbočovací. To je chybné. "Pruh, kterým jedou, nepřestává být průběžný, jen vede jiným směrem," vysvětluje Besip.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
maskovany je vsude,... ve dne vam 2 mesice pred oficialnim predstavenim odhalenej proste jezdit nebude, kdyz ani v tovarne moc odhalenej nejezdi,.. jedinej odhalenej jezdi vecer po Hradecky dalnici, kde jsem ho mohl ja spatrit a nasledne pak muj clanek vysel v redakci na iDNES.cz ve dne ho ale nemaskovanyho necekejte, sla by skodovka sama proti sobe a to rozhodne nechce, dela si reklamu uz tim ze ho bude postupne odhalovat,.. ja pocitam ze jeste tak mesic a nekde volne videt uz bude1 bod
-
Francouzké předpisy neřeším, ale prej přejmenují ten jejich pumpičkářskej závod na "TIR de France"...1 bod
-
Parada jedem, naposledy jsem tam byl když mi bylo 10 let a to už je hodně davno. Robo napiš kolik stojí noclech, chatka no prostě pobyt vtem kempu. čus1 bod
-
1 bod
-
A co tohle? http://www.firemniauta.cz/cz/vypis-vozu/hyundai-i30-1-4i-cvvt-trikolor/o121.html nebo http://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/a4/16715771?goFrom=list1 bod
-
1 bod
-
1 bod