jelikoz mi pise dost lidi, coz jsem ani necekal ... tak to napisu radsi rovnou sem
Jednalo se, aspon z meho pohledu, a nemyslim si ze jen z meho pohledu o dost fatalni bezpecnostni chybu.
Kdy pri zkouzkach bylo zjisteno, ze se co si stane s volantem a nejde pak vubec zatacet,... po dukladnem a rychlem poohledani bylo zjisteno, ze sloupky rizeni ( nevim v jakych mistech ) jsou svareny jen dvema svary !!!!! kdez to meli byt svareny ctyrmi svary ! .... tudiz pri nejake kriticke situaci, kdy doslo treba k necemu prudsimu a velkemu prenosu sil, tak sloupek prasknul a posleze uz neslo zatacet. Proste dost nebezpecne.
Skodovka na to zacla reagovat tim, ze vyroba furt bezela a auta se radila v zavode vsude kam to slo, tudiz ruzne travnate plochy, chodniky a plno dalsiho, kde bylo dost mista,..... ( proste nechteli zastavit vyrobu, je to jasne uz z ekonomickeho hlediska, kde hodina zastaveni vyrobni linky stoji klidne i nekolik set milionu korun ). Po zjisteni zavady a pochybeni vyrobce, byl okamzite nalezen novy vyrobce dilu, kde pak vse bylo uz v poradku.
Vyrobena auta s touto vadou, se pak rozebirala a menil se u nich novy sloupek rizeni,... vse se stihlo v radu udajne 3 tydnu opravit, proto zde mnozi nevedeli co se s autem deje, delo a plno dalsich veci.
Mam informaci, ze zadne auto se s touto zavadou nedostalo do obehu a vse podchytili v cas, ale zase otazka, aby to nebyla bludna informace. Nicmene, nam stejne nic jineho nezbyde, nez tomu opravdu verit.