Mám v "sršňovi" motor se 44 kw, jezdím většinou město, pokud to jde jedu takzvanou pilu ( pro ostatní řidiče jste téměř vždy s trochu opticky upraveným Citigem vždy jako
červenej hadr pro býka, ego je hold v Česku na prvním místě) a nemyslím si, že by 44 kw nestačilo. Uvažoval jsem také o zvýšení na 55 kw ale za případné "nesednutí"
úpravy k již super zalítanému agregátu bez turba a jiných podpůrných sarapatiček to nestojí. Nehledě na to, že můj motor (a ne možná jediný) celkem dost reaguje
na změny klimatu (teplo, vlhko, tlak) tak bych tu úpravu asi stejně posuzoval opravdu jako určité placebo. Jinak spotřebu mám v pohodě do 5 litrů a nemyslím si, že je to na můj
styl jízdy nějak moc. Používám ho jako nářadí na odreagování a to funguje s tímto vozítkem skvěle. Chce to prostě jen dát motoru dobrou potravu a nejezdit defenzivně, to je celý.