Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/14/17 ve všech sekcích

  1. prelistoval som tychto 19 stran v snahe dat dokopy zoznam moznych adaptacii. je mi jasne, ze niektore moznosti su zavisle na konkretnej konfiguracii auta, no bolo by pekne, keby existoval zoznam vsetkych moznosti, z ktorych si clovek moze vybrat. je mozne, ze som nieco prehliadol, no vyzera, ze pre SIII by sa malo dat dokodovat toto vsetko: - vypnut start/stop - pamat vyhrievania sedaciek - zadne led svetla (bez osvetlenia znacky) pri dennom svieteni - CH+LH cez hmlovky alebo DLR - DLR + "riasy" - automaticky Light Assist ON po nastartovani - moznost vypnut svetla pri stati vozidla (cez infotainment) - zobrazenie stavu/dotankovania nadrze v litrech (nepresna blbost) - zobrazenie zmeny stavu drive modu na maxi-dote - kontrola stavu / zapnutie XDS+ - aktivacia/deaktivacia ESC/ASR/Sport cez infotainment - zmena farby ambient osvetlenia - zamknutie nastartovaneho auta s kessy - automaticke zamknutie auta s kessy po zatvoreni a vzdialeni sa od vozu - zobrazenie intenzity ventilacie v rezime AUTO - vypnutie zvuku otvarania kufru - vypnutie pipania nezapnutych pasov - automaticky letny/zimny cas - zvysenie citlivosti plynoveho pedala (ala Audi) - personalizacia (VW) - trailer assist (VW) - odblok obrazu videa za jazdy (tyka sa aj mirrorlinku?) - zatvaranie kufru vnutornym tlacidlom (pomocou VCP) (Ferda) - dokodovanie virtualneho pedalu (Ferda) - AirCare (v zavislosti na infotainmente a SW climatronicu) (Ferda) - easy entry cez MIB (Ferda) - manevrovacie brzdenie a asistent vyparkovania Ferdo, viem ze je to robota navyse, no mozno by stalo za tu namahu mat niekde zoznam vsetkych moznosti, aby si clovek vedel vybrat...
    2 body
  2. No jo jen ze Prazaci chodi zasadne do AS a proc? No protoze na to maji. Nebudou chodit k nejakymu garaznikovi. Ja bych za to teda 10tis nedal ani nahodou. Bych radeji jezdil bez klimy.
    1 bod
  3. No pane, nic levneho. Ne ze by me to tesilo. Ale pro Prazaky je 10tis jako pro ostatni tisic. Auto vhodne pro Prazaky - Skoda. Ti si ji muzou dovolit koupit a provozovat. [emoji23]
    1 bod
  4. po regeneraci ale vždy klesne,ale spoň tedy když jsem to dělal.
    1 bod
  5. ta hodnota se dopočítává = je to jen odhad, který může být tealitě vzdálen.
    1 bod
  6. začal som túte tému aj na briskoda.net, no moja angličtina cez translator je slabá a je otázne, či ma niekto pochopí. tak to skúsim aj tu o čo ide? F3 nemá žiadnu indikáciu zapnutia parkovacích/stretávacích svetiel na budíkoch (Maxidot). jediná kontrola je pohľad na vypínač svetiel - ktorý je dosť utopený dole oproti Rapid-u, alebo v mojom prípade pohľad na panel kúrenia - navyše biela je lepšie viditeľná ako zelená. budíky som mal rozobraté už párkrát, písal som o tom v svojej téme pri zmene podsvietenia interiéru - na podkladovej fólii sa nachádza priestor pre kontrolku - na plošnom spoji je predpríprava - na plošnom spoji chýba LED dióda - na plošnom spoji chýba "prepoj" v podobe rezistora Ak som správne dedukoval, hodnota rezistora je 100 ohm (označenie SMD 1000). polaritu (orientáciu) som sa snažil premeriavať meracím prístrojom, viac obrázky nižšie vrátane mojich nákresov čo som už skúsil: - pripájkoval som LED diódu - polaritu hádam správne - nezohnal som 100 ohm rezistor, tak som použil 120 ohm čo ma zaráža: - prepínač svetiel je podľa schém prepojený na BCM jednotku - teda nie priamo na budíky - ako získať signál zo spínača - cez BCM jednotku - do budíkov - ak to ide cez BCM jednotku, a mám osadenú LED diódu, kde v kódovaní to povoliť? nebránim sa aktívnej diskusii, kľudne ak sa niekto nájde, nech moje tvrdenia a zistenia vyvráti. nechám sa poučiť a verím, že spolu to dotiahneme do konca ak sa budem nudiť, môžem sadnúť do auta a opäť budíky rozobrať prikladám ešte nejaké fotky. ide hlavne o spodný rad, kde sú kontrolky edit: tak na briskode mal chalan dobrú pripomienku, ktorú som prehliadol - odsledovať opačnú stranu - cesta plošného spoja smerom hore...
    1 bod
  7. Tak, no nic, na plot si dáme jejich fotografie a vyzkoušíme toho tvýho Mossberga.
    1 bod
  8. si predstavte, že vonkajší teplomer ukazuje 35-40 °C. teda v aute si mám udržiavať 30-35 °C ? to je už skôr vykurovanie a nie chladenie...
    1 bod
  9. To o těch 5 ti stupních .. mě by zajímalo, kde se to vzalo, ze se to takhle všude a pořád dokola opakuje. vzdyt je to nonsens ...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...