Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/07/17 ve všech sekcích

  1. Příplatkový sound systém "věhlasné německé značky Canton" aneb "koncertní síň na kolech" s "působivým výkonem 610 wattů" obsahuje tyto komponenty: zesilovač D-class noname made in china Basové měniče noname, brandované jako škoda středobasové měniče sonavox made in china výškové měniče sonavox made in china vše v provedení total low end ten plastový kyblík aka subwoofer jsem nefotil Na volném trhu bych za tyto věci nedal víc než 2500
    3 body
  2. Jo, ale lepší než nějaký bzučící sršeň. Aspoň to má motor. Já to stejně řešit nemusím, protože na služební nemám nárok a soukromá oktávka mi naprosto vyhovuje. Viď, Clinte?
    1 bod
  3. Olej starne. Samozrejme, najlepsie by bolo sa bavit o konkretnych rozdieloch a meraniach ziskanych nejakym laboratornym rozborom, ale vseobecne olej jednoducho degraduje. Napriklad aj taka brzdovka, teoreticky je v uzavretom systeme a taktiez nasava vzdusnu vlhkost a po case proste prestane mat predpisane vlasnosti a stane sa, ze auto nebrzi. U oleja je to podobne a je na polemike, ci rok, dva, pat...na druhej strane, oleju ani tak neskodia nabehane kilometre, ako sposob jazdy (pocet studenych startov atd..)
    1 bod
  4. No to já bych radši tu fabii
    1 bod
  5. To byla původní varianta - FIII Combi 1.0 TSI. Ale o tu jsem neměl zájem.
    1 bod
  6. V sedadle je skřítek a podle toho jak to moc bolí tak buď zahlásí nebo ne.
    1 bod
  7. Samozřejmě, že trpím samomluvou.Člověk si rád vyslechne moudrou radu od odborníka.
    1 bod
  8. Protože 1.0 by uměl buďto jet nebo točit alternátorem - na obojí už nemá sílu.
    1 bod
  9. tady se furt dokola budou psát ty samé dotazy a ty samé odpovědi. Jednou pro vždy - sháníš olej? Koukni se do manuálu, jakou normu dle VW má olej splňovat a takovej si kup. Měň olej po 15 000 km, pokud chceš mít lepší pocit, a neřeš nesmysly, které nejsou podstatné. Je to úplně běžný naftový motor, žadný sofistikovaný raketový pohon, na jehož provoz musíš mít vlastní laboratoř! Tu práci v laboratoři už si s tím někdo dal, aby spotřebitel už jen kupoval olej dle číselného označení. Jednodušší už to být nemůže, ale stejně se vždycky najde hromada rádoby odborníků, kteří budou vymýšlet nějaké převraty.
    1 bod
  10. Nedělal bych z toho vědu...1.4 je zde dost dlouho a vychytalo se co se dalo a 1.5 udělali z úsporných důvodů takže ji asi dost oproti 1.4 odrbali na kvalitě...a beztak na tý 1.5 nějakej koumák ve vývoji udělal pár zlepšováků a tím to sprasili...a myslím, že se moc nepletu ...klidně by jsme si tady mohly popsat X a X zlepšováků u motorů ŠA který se opravdu povedli...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...