Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/22/18 ve všech sekcích
-
Oj, kluka je mi líto, ale SB už je i díky němu skoro odhalen. Ještě se trochu bojím, co provedli se zadními světly.1 bod
-
kto by chcel, pouzil som pin z Ali pre zapojenie pravej zadnej hmlovky z lavej: 1Pcs 3m Length Repair Wire 000979025E Seat Kabel Oil and high temperature resistance for Audi, Skoda Passat,Neu in viele VW http://s.aliexpress.com/iyqMvMzI (from AliExpress Android) cislo pinu zo Skoda Auto katalogu: montaz: stav pred bez hmloviek: stav po s hmlovkami:1 bod
-
1 bod
-
sú viaceré druhy: - https://shop.emos.sk/2002191020-izolacna-paska-textilna-19mm/10m-cierna - neodporúčam, že akoby asfaltová, alebo ako to nazvať. blbo sa s ňou robí - https://www.tme.eu/sk/details/anc-160-19-10m/upevnovacie-pasky/anticor/ - moja obľúbená, v lokálnom obchode je problém ju v poslednej dobe zohnať - https://www.tme.eu/sk/details/tesa-51608-19/profesionalne-vybavenie-car-audio/tesa/51608-00001-00/ - aktuálne používaná. má trošku väčšie "chlpy" ako tá predošlá... ťažko povedať, ktorá je originál. neviem či aj Škoda nepoužíva posledné 2 varianty. nech si už každý vyberie podľa svojho1 bod
-
Prostřední piny jsou datove. Pokud jsou použity tak se nabíjí pomaleji. To je důvod pro se napr. s počítače telefon nabíje pomaleji než přímo s nabijecky. Pokud jsou mezi sebou propojené zařízení se nabíjí vyšším proudem. Zařízení do detekuje že můžė povolit vyšší nabíjecí proud. Dopodrobna např. zde https://www.dps-az.cz/vyvoj/id:42500/zvyseni-proudovych-limitu-usb-pro-ucinnejsi-nabijeni1 bod
-
1 bod
-
Taky se mi povedlo zabouchnout klic v kufru. Předváděl jsem jak to nejde, dvakrát kufr odskočil a napotřetí zůstal zamknutej .1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Kolik tak muze mit to auto najeto km ? Kdyz vidim tu zkrabacenou sedacku spoluhezdce :-D1 bod
-
Já jsem měl v plánu 20", ale asi zůstanu u 19" a zkusím 10kg ráfky v této velikosti. 20ky mě prodejce pružin rozmluvil. Arteon je má:) Nicméně mám objednaný sway-bar, ale ten bude až v listopadu. Cílem není z toho auta mít BMW Mx, ale pro mě "sportovní" auto. Teď k tomu komfortu. Jsem plný emocí a chápu, že emoce a dojmy se špatně popisují, tak se omlouvám pokud to nebude mít hlavu a patu, ale vždy rád odpovím a upřesním, nebo zkusím. Pokud ti to pomůže k rozhodnutí. Tak tedy, všechny módy (Com., Nor. Sport, Race, Clubrace) jsou stále od sebe rozpoznatelné. Já mám rád důkazy a příklady. Kde Comfort mě vadil s původníma pružinama - Jižní spojka, od letiště k ČM. Jak je Benzina, tak je tam S-zatáčka, tak ta pravotočivá zatáčka - "výjezd z S zatáčky, levý pruh" u Benziny. Tam mě originální Comfort způsoboval neskutečný výkyv do všech os. Z-tová (nohoru-dolů) taky nebyla nepoznat. Takže tam (když to šlo) jsem jezdil cca 100km/h a měl strach, že potkám zábranu. Nestabilní auto, nevypočítavé. To auto se klepalo do všech os a tím, že je těžké, tak byla cítit váha auta. Šlo do strany a auto se bořilo směrem k tečně a ven. Teď s Eibachy je to jinší.:) Ty pružiny jsou progresivní. Nejsem konstruktér atp, ale mám dojem, že díky tomu je ten propad do výmolů měkčí. Jak jde následně kolo nahoru, tak ten horní náraz není tak nepříjemný, aby to rozhodilo auto - tvrdší pružina. To je to, co si myslím, že způsobovalo ten rozkmit po osách s orig. pružinami. Teď ten podvozek je "tupější" (čti odolnější:)) v tom smyslu, že ten náraz není tak citelný a nerozhodí auto. Nicméně nějaké houpání je tam stále i v Race/Clubsport. Průjezd zatáčkou? Nevím, prý DCC automaticky šteluje tvrdost, ale myslím, že auto jde víc po směru volantu, ale váha předku je stále znát. Tohle asi vyřeší ten sway-bar. Původně jsem si myslel, že Comfort bude Normal, Normal bude Sport atd. Ale není to tak. Nevím, jak to vysvětlil:), ale teď ten Comfort je "100x" lepší, než Normal na orig. pružinách. Jak jezdí Audi, to netuším, ale stále mi přijde, že Volva (taxi ve Stockholmu:)) mají jistější podvozky, než S3 v Normálu i s Eibachy. Já jsem dostal slevu. Prodejce má teď nějakou akci. Seřízení Xenonů bylo zdarma. Geo jsem si platil. Čas? V 8:00 tam, 12:30 odjezd domů. Distanční podložky?? Možná nová kola?:) Můžu zveřejnit pár fotek. Jinak přejezdy - retardéry - není problém. Nájezdy na horní parkoviště v OC Arkády v Praze, ve Futuru v HK - také není problém, ale je poznat, že jsem níže a že těžiště je víc k zemi. A dynamika auta, psali, že auto je víc k zemi, takže půjde lépe za plynem:). Hmmm, zatím nevím, ale chtěl bych tomu věřit.:) asi jako hot strips-ům na kapotě. Prý spotřeba bude také lepší, díky aerodynamice, take nevím.:) Klidně se ptej, jak bude víc dojmů, třeba budud přesnější. Pokud to takto stačí, tak i tak super, pokud máš už jasno:). H.1 bod
-
Rád bych se podělil o první dojmy z Pro-Kit(ů) od Eibachu. Dnes namontováno a musím říct, že auto jede parádně. Mám od Ferdy dokódované rozšíření DCC a je znát, že auto je pevnější v kramflecích (PS4s). Na Comfort je to auto dost pohodlné a je znát, že houpaní je dost omezeno. Na normální nastavení je to tak jak by to auto mělo být od výroby. Sport, Race, Clubrace – zde je opravdu poznat, že auto je lépe čitelné. Když přejezdu nerovností je poznat, že to lépe žehlí. Pro mě sportovní podvozek znamenal tvrdost a skákavost. Jak jsem se pletl:). Teď, zejména při rychlejším průjezdu zatáček (zatáčka u EOP Opatovice n. Labem [HK->PCE] a nájezd na D11 od Opatovic) je poznat, že auto je jistější. Eliminovalo se vzedmutí auta, při akceleraci. Boření čumáku, při brždění a náklony jsou už konečně snesitelné. Nesnesitelné pohupování vozu ve výmolech je pryč a uskákanost na hrbolech také. Mám 19" Vegy a DCC, MR 218, Sportline. Kdo o tom uvažuje, rád poradím, ale zatím se s tím učím jezdit.1 bod