Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/24/18 ve všech sekcích

  1. @sprcek CarStick můžeš nechat neustále zasunutý v USB. Nebí potřeba ho vytahovat. Co se týče SIM karty, mám datovku na rok s 1,5GB a 149Kč.
    2 body
  2. A uživatelský manuál jsi zkoušel? Obvykle pomáhá, když selžou všechny ostatní možnosti https://ws.skoda-auto.com/OwnersManualService/Data/cz/Karoq_NU/07-2017/Manual/Karoq/A_SUV_Karoq_OwnersManual.pdf Na str. 230 je popsaná funkce Ftont Assist, vč. údajů o rychlostech pro různé situace i to, jak reaguje na chodce.
    2 body
  3. Použiji poněkud upravené klasické rčení: Kdyby demagogie nadnášela, tak se bobanHTP bude vznášet až někde ve stratosféře. Už totiž neřekl, že slavný 1.0 EcoBoost má problémy s propálenými písty, aktuálně přešel od řemene smáčeného v oleji v rozvodech na řetěz, protože ani toto Ford nezvládnul, že se tyto motory fatálním způsobem přehřívají, že má ve variantě s 92 kW točivý moment jenom 170 Nm, že v této kategorii aut už nemá žádný přeplňovaný zážehový čtyřválec, ale jenom tříválce a to ještě v provedení s vypínáním jednoho válce... No a to by bylo už poslední OT v tomto tématu.
    1 bod
  4. Ahoj,řešil jsemto já,ale mistním borcům se muj příspěvek nezamlouval,tak ho mázli. Teklo mi to kolem toho velkého černého deklu co kryje přístup k zámku,bylo tam vymačkané těsnění. Nalepil jsem nové a je klid. Na fotce vidíš dva čůrky,kudy to teklo.
    1 bod
  5. Vdaka za rady chalani...kupil som nový kabel a vsetko ide ako ma....
    1 bod
  6. bohužiaľ, je to stará verzia v sekcii Fabia III je verzia 2.0, v notebooku mám rozpracovanú verziu 2.1. niektoré veci už boli skritizované, iné pochválené. je to skôr koníček...
    1 bod
  7. Ano lépe je být viděn. Jenomže při DLR nesmí vzadu svítit nic. Zákon. Jestli chcete vzadu svítit tak vpředu potkávačky. Proto platí co jsem psal o STK.
    1 bod
  8. At se nikdo nezlobi, jsem priznivcem sviticich zadnich svetel spolecne s DRL, ale pouzit pro to plochu brzdovych svetel mi prijde jako solidni hovadina. Je jedno, ze je to jen 10% svitivost. Pro neznaleho ridice vzadu to muze byt dost matouci, obzvlast za urcitych svetelnych podminek. Proc proste nerozsvitit zadni LED cecko? Spotreba nula-nula prd, zivotnost diky ledkam skoro neomezena a jeste to dobre vypada...
    1 bod
  9. Ako ja som tiež videl už takéto závaky, ale to sa deje skoro u každej automobilky kedže vždy je niekde ukrytý človek ktorý na aute pracuje a aj ten môže vždy niečo pokaslat .. nikdy to nebude na 101% urobené ..
    1 bod
  10. Co bys chtěl slyšet? Na DSG to má blahodárnej vliv, snižuje to spotřebu a záruka nezaniká a ještě ti dá ŠA bonus žes jim to laptopem tak pěkně sešteloval
    1 bod
  11. Jenže na konci tebou zvýrazněné věty je ještě slovo "nebo", které si jaksi vynechal a na to navazují další body, které to jednoznačně popisují. Musíš si také uvědomit, že starší auta která nemají samostatná denní světla, svítí automaticky vzadu obrysovkami a vepředu tlumennými světly (např. FII). Prostě se musíš smířit s tím, že na autě nesmí nic fungovat jinak, než bylo homologováno podle platných předpisů. A toto je již opravdu vše k tomuto problému. Dál už to bud mazat.
    0 bodů
  12. @milanxx Co konkrétně se ti nezdá na zapnutých zadních světlech při předním DLR? Myslím tím samozřejmě klasicky zapnuté zadní “C” svítilnu. Ono je špatné být viděn? Nemluvě na to, že zde v ČR je stav STK značně přehodnocený, až šikanojidní oproti světovým STK. Samozřejmě pokud nějaké vůbec mají. Posledně mi na nové motorce technik hledal urputně symbol homolagace “E” snad i na držáku SPZ. To, že pod ní ležel a zkoumal výfuk a svody led baterkou, nekomentuji.
    -1 bodů
  13. @LukášCBR, řekl bych že @milanxx měl na mysli to řešen přes sníženou svítivost brzdovek. Samotné řešení svícení zadního "Cčka" při DRL je třeba pro mě naopak nutnost a byla to první věc, kterou jsem si aktivoval, protože mě neskutečně točilo že mi svítil jen předek. Sám to nesnáším u ostatních když už pomalu za tmy svítí jen předkem a na zadek kašlou, protože jim to nepřijde ještě důležité v takových světelných podmínkách. To že jde auto se zadními zapnutými světly mnohem více vidět za jakýchkoli světelných podmínek je neoddiskutovatelné.
    -1 bodů
  14. ZbyšekSU Bohužel, myslel to přesně tak, jak jsem předpokládal a napsal. [mention=13005]milanxx[/mention] V tom případě chraň tě ruka páně, jestli jen překročíš rychlost např. na 90km/h a pojedeš 95km/h. ZÁKON. Zákon nezákon, v tomhle případě je to prostě špatně a klidně to riziko podstoupím. Ty se drž v každém případě zákona. To je jediná správná cesta.
    -1 bodů
  15. Ahoj, máte někdo prosím zkušenost se zákaznickým (rodinným) balíčkem v MB při předání nového vozu zakoupeného u dealera? Je několik typů viz. http://www.skoda-auto.cz/novinky/novinky-detail/2018-08-03-zakaznicke-balicky nebo http://www.skoda-auto.cz/nabidka/zakaznicke-balicky
    -1 bodů
  16. Pánové, toto je technická sekce, netahejte sem tedy dohady, co mají anebo nemají jakási jiná auta, když ani nevíte na 100% proč tomu tak je => toto není předmětem tohoto tématu. Provedení a umístění světel pro denní svícení je dáno homologačním předpisem EHK/OSN č. 48, který předepisuje vyhláška č. 341/2002 Sb. a jejich používání se řídí zákonem č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích pozměněným zákonem č. 411/2005 Sb. Samotná světla jsou homologována dle předpisu EHK/OSN č. 87. Tímto tuto netechnickou debatu končím.
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...