Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/24/18 ve všech sekcích
-
To jako fakt si tady někdo dovolí zvedat auto za kus nápravy? Já dělám ve firmě (Benteler) kde se tyto nápravy vyrábějí a za sebe můžu říct - kdejaký prase by si to nedovolilo. Ten kus plechu je tvarován, aby snesl zatížení směrem k zemi, opak je vyloučen. Navíc, v tu chvíli zkus si představit, že na jedné straně je tlak směrem dolů a na druhé tlak nahoru (v obou případech bude ten tlak podobný hmotnosti poměrné části vozu) jaká to asi bude vrtule. Chápu, že ne všichni mě tu pochopí a bude to mela, ale zkuste si aspoň někdy představit, že místa určená ke zvedání vozu určují konstruktéři a nám, ve vlastním zájmu nezbývá, než je respektovat (pro někoho možná potupně :-)1 bod
-
Rapid nekončí dostane svou další generaci, k mání ovšem bude jen někde: http://www.autoforum.cz/predstaveni/skoda-rapid-se-prekvapive-docka-druhe-generace-v-prodeji-bude-vedle-nove-scaly/1 bod
-
Koukni tady SEAT a Fabie je podobná. https://seat.7zap.com/en/e/ibiza+st/ib/2012-734/8/881-881000/#231 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
VID_20181023_214637.mp4 Takhle vypadá nefunkční lambda po cca 98k km před kat. Vyskočila mi taky kontrolka. Docela dost zašlá bílým povlakem. Motor 1.4 CNG1 bod
-
1 bod
-
Typ f metodou Italského mechanika neodstraníš, viz.: https://www.pietro-eshop.cz/clanky-navody/_zobraz=vite--k-cemu-slouzi-lambda-sonda-a-jak-poznate-jeji-poskozeni1 bod
-
Ja zadne vedlejsi ucinky nepozoruji, tedy mimo to, ze mi to nevypina necekane motor a mam nabitou autobaterii.1 bod
-
Jak už jsem psal, může se to udělat jednoduše a zdarma, nebo složitě a za prachy. Ne nadarmo ferda mlčí, nechce si kazit kšefty. Možná má narozdíl ode mě nějaké ponětí o řízení motorů a dobíjení u SIII, ale nechce vám tu veřejně lhát, tak mlčí a nic nevyvrací. Když už si za ty SW změny zaplatíte, tak se alespoň ujistěte, jestli vám pak nezmizí po první návštěvě servisu, při kterém vám v rámci servisní prohlídky aktualizují SW řídící jednotky, jako se to stalo mě u změn provedených přes aplikaci Carista.1 bod
-
Katalyzator a lamdasondu jsem mel uz ve Felicii, ale zadny takovy konektor navic u minusoveho polu autobaterie tam nebyl.1 bod
-
To s tim ale nemuselo souviset. Kazdopadne u 1.2 TSI zadny filtr pevnych castic nemam, pokud vim.1 bod
-
Mlceni je take odpoved. Proc to delat jednoduse a zdarma, kdyz to jde slozite a za prachy ze?1 bod
-
Je to Yeti MR 2017, motor 1.2 TSI, SSS jsem tim vypnul. Poradil mi to manik, co delal drive dealera u Skody, nyni se stara o vozovy park jedne stavebni firmy a u vsech Skodovek s SSS to maji takhle vypnute, maji tam tedy hlavne naftaky Octavie. Vzhledem k tomu, jak ma Skoda SSS propojene s rekuperaci energie, tak jsem presvedcen, ze jsem tim vypnul oboje. Jezdim tak uz mesic a zatim OK. Pred TK a emisema konektor radeji zase zapojim, to je jasne.1 bod
-
1 bod
-
Konečně máme teplo, tak jsem začal lepit těsnění. Odtud jsem objednal 10m profilu 090 072 viz: http://www.guma.cz/profilova_guma-mikroporezni.htm Odtud jsem objednal oboustranou lepicí pásku viz: https://www.azktrade.cz/3m-5952-vhb-oboustranne-lepici-paska-sedocerna-navin-3m/ Něco jsem měl doma a začal jsem obcházet auto s dětskou plastelínou a dělal jsem otisky, jako zubař. Prostě jsem hledal, kde je mezi dveřmi a karoserií, pokud možno rovnoběžná, ne moc velká mezera, která by se dala utěsnit. Co z toho vyšlo je patrné a komentované na fotkách. Nejvíc problémů dělají odtokové díry na dveřích, které musí zůstat volné, ale právě přes ně by bylo ideální místo k nalepení těsnění. Obešel jsem snad všechna auta sousedů a známých a lezl jim pode dveře zkoumat těsnění. Snad mě nemají za úchyla. Lepicí páska je sice brutálně drahá, ale nechtěl jsem riskovat, že se to za týden odlepí. Odmašťovat se musí (důkladně) lak i gumy pouze lihem nebo isopropylem. Prý zbytky benzínu by mohly porušit přilnavost pásky. S lepením pásky máte pouze jeden pokus, prostě drží jak čert. Gumu je pak nutno na pásku pořádně přitlačit (na tom prý závisí pevnost spoje). Přítlak má být min. 2kg/cm2. Pevnost spoje je maximální až po 72 hodinách. Samolepicí gumu, která je nalepena na přední hraně zadních dveří jsem koupil v železářství a nalepil ji přímo s původním lepidlem. Je až zbytečně velká (10x10mm) stačila by menší (8x8mm), ale neměli v černé barvě. Pokud tato guma (spíš lepidlo) selže, pak budu shánět tu menší a nalepím ji tam tou 3M páskou. Gumu, kterou na obrázcích nazývám "opěrnou" jsem měl doma. Je možné použít jakoukoliv gumu (i plnou) tloušťky 7-9mm. Po nalepení těsnění jdou dveře trochu "gumověji" zavírat. Prostě se s nimi musí trochu víc bouchnout (hlavně ty přední). U předních dveří to způsobuje přední těsnění. Toto těsnění mohlo být pouze 13mm tlusté, jenže jsem nesehnal podobný mikroporézní profil v menším provedení. Je pravda, že mikroporézní guma je velmi měkká a pružná a má i trochu tvarovou paměť, takže doufám, že se to trochu omačká. Stejně i tak je zavírání dveří Fabie mnohem kulturnější, než u aut, které jsem dosud měl (VW Caddy, Mercedes Vito atd....). U těchto aut, se zvláště s posuvnými dveřmi, muselo neskutečně řezat. Když jsem měl nalepené pouze spodky na levých dveřích, tak jsem musel nutně odjet. Po cestě zpět nepatrně pršelo, ale levý práh zůstal čistý, zatímco pravý by zaj*baný až hamba. Takže přeji všem, kdo se do toho pustí, příjemnou zábavu a méně soustrastných pohledů od sousedů nebo manželek (co to ten blbec zase dělá). Zima to prověří. Jinak proklínám konstruktéry, kteří toto nedořešili. To je jako šetřit na domě za 3 melouny a nekoupit si dveře do zádveří. Některří to řeší rohožkou (prahové lišty apod.).1 bod
-
Je jasné, že když potřebuji oškrábat skla, tak také nejdříve nastartuji, zapnu výhřev sedačky, výhřev zadního a předního okna a jdu škrábat. Objedu auto, zakouřím si a pak sedám do teplé sedačky. Ale když neškrábu, tak sedám a rovnou jedu.1 bod