Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/27/19 ve všech sekcích

  1. Vypada to fine ale nieje to uplne moja sakka kavy, asi som konzervativny :) ale superb je krasny ja som si dnes bol zobrat svoje kola zajtra budem obuvat snad ?
    2 body
  2. A co to je ta "záhadná věc v nových motorech". Je to jak paní Colombová, všichni o tom mluví, ale ještě to nikdo neviděl...
    2 body
  3. LED svítí výrazně více než Bi-Xeon. Ono se to snad počítá na zdroj, kterých je v LED světlech více. Třeba takový S-Class taky nemá ostřikovače a asi nikdo nebude tvrdit, že má ošizené světla stejně jako Rapid Ale ano, Rapid za doprodejové ceny vychází velmi dobře.
    2 body
  4. Pro vsechny ... ty kryty jak odelat je snad jasne ... Sundani volantu tam nemuzu najit, ale je to jen sroub ...nasadit pak zase na carku ...at je rovne ... Demontaz a montaz AB.pdf Pripojeni Aku.pdf Demontaz spinacky.pdf Odpojeni Aku.pdf
    1 bod
  5. Odpojit baterku, airbag dolu, odsroubit volant, sundat kryt, vymenit spinacku a zpet ... Elsa napovi tomu kdo to nedelal. Kdo delal vi, nepotrebuje nic. bacha na airbag ...
    1 bod
  6. Ja waze pouzivam jen u zeny ve fabii skrze CarPlay, nebral jsem si do superba columbus a digitalni panel, abych musel mit pripojenej mobil a videl navigaci jen na columbusu.. A tech ~1200 rocne neni zase takova raketa, abych to nezaplatil. Ale tak, kazdy to ma jinak Btw: Waze mne uz nekolikrat zradilo a poslalo primo do kolony, columbus nikdy.
    1 bod
  7. Jasne, ja som skor sportovo zalozeny. Tie 20-ky Vega vyzeraju tiez dobre, uvidime ako to bude vyzerat na aute, ale urcite dobre. Nech sa Ti dobre jazdi.
    1 bod
  8. @prase66 ty máš Android? Protože já tam na iOS v nastavení oznámení ty volby nemám @M_ike houkání a blikání je pod "Poslední parkovací poloha". @Aleš_BX Díky za návod, bohužel v tomto případě mám zrovna T-Mobile a tam mi to přijde celkem opruz, zvlášť to oznámení do 60 minut je celkem pase (to už samotnou appku používám celkem frekventovaněji).
    1 bod
  9. O žádný syčení nejde, cvrči proměnlivě naběhnou při AC a po vypnutí jsou hned zticha a po 100km cestě jich mám plnou hlavu. Jestli někomu stačí kolem komína zesílit rádio tak taky gratuluji. Na AS momentálně nemám čas, ale už to dlouho nevydržím.
    1 bod
  10. Nj, jenže ty jsi potížista a stěžovatel, tak ti klokana na příkaz nejvyššího embéčkáře vypnuly, páč těch pár gramů čmoudů navíc embasofirmu nezabije ... ale kdyby to chtěl každý ... tak embasofirma nesplní emisní limity
    1 bod
  11. Nový vůz stojí u domu a já zkusím napsat, proč to není Scala. Upřímně jsem byl asi trochu uveden v omyl články v médiích, když všude běžela kampaň, že Scala přijde plně vybavená v základu . Auto jsem chtěl platit hotově, tedy sleva na úvěr nebyla pro mě a cenový limit byl pevně daný. Hledal jsem auto pro 2 dospělé a dítě (3 roky). Logicky jsem nechtěl horší výbavu než u 7 leteho předchůdce. Minimální požadavky :tempomat, automatická klimatizace, BT HF, vyhřívané sedačky, parkovací senzory P+Z a nechtěl jsem halogenová světla. Podle mého názoru to není na rok 2019 přehnaná výbava. Nepíšu samozřejmosti jako mlhovky, centrál atd. Při pohledu do ceníku jsem zjistil, že základní provedení 1.0 TSI 85kW má plastový volant a plechové disky, bez příplatků to tedy nejde a platí se i za zadní loketní opěrku. Nakonec byl hlavní konkurent končící Rapid. Jako hlavní výhoda Scaly byl moderní a kvalitnější interiér. Stejně jako slušně naladěný a odhlucneny podvozek. Bohužel díky použité platformě má Scala šířku vzadu srovnatelnou s předchůdcem (Rapid). Pokud jsem to správně rozklicoval základní LED světla jsou pouze potkavaci, dálková stále halogen. Tedy se jedná o poloviční LED světla. Příplatek za světla (nebo vyšší výbavu) přinese již FULL LED ale světla nemají ostřikovače. Tedy usuzuji, že svit je stejně jako u Rapidu do 2000lm a to pro mne znamená stejné šetření, jako u Rapidu. Jelikož Rapid končil je v nabídce spousta kusů s dobrou výbavou a cenou. Nemá sice hračky jako digitální přístrojovy štít, ale ty jsou u Scaly za tučný příplatek, tedy mimo mé možnosti. Scala je jistě v detailech vyzralejsi, ale i zde se místy šetřilo. Každý ať si udělá obrázek, co je výhodnější.
    1 bod
  12. To usekávání mi dělá jen u ženského hlasu. Výpadky řeší nastavení tak aby telefon neusínal při AA. Odesláno z mého MI 8 pomocí Tapatalk
    1 bod
  13. Dobrý den, tak až nyní jsem se dostal k výměně kompresoru. Chci zde napsat návod a popsat svůj problém a řešení, aby toto pomohlo někomu dalšímu. Superb 3T5 r.v 2010, 125kw najeto 203 xxx km Problém: Pozdní nástup klimatizace, malá účinnost klimatizace, vynechávání klimatizace Při nastartování vozu neběží klimatizace a začně chladit třeba po 10 minutách. Chladí málo a chladí třeba pár minut a pak zas nic. Poté se zas rozeběhne a zase se po nějaké době vypne. Návrhy z diskuzí a servisů. Vadný klimakompresor, vadný regulační ventil kompresoru, špatně zkalibrovaný CLIMATRONIC. Dle diskuzí zde na fóru a jiných web stránkách se problém nejvíce podobal vadnýmu regulačnímu ventilu kompresoru. Cena nového je cca 2500,- a všude doporučují koupit celý klimakompresor, pro případ, kdyby byl přidřený nebo to nebylo ventilem, tak ať je to jistota. Sehnal jsem originální, nový klimakompresor značky SANDEN. Cena 3500,- Při koupě kompresoru potřeba otevřít výpustní šroub a zkontrolovat zda je v něm olej! Nyní popíšu postup výměny a poznatky. Foto 1: Originální, nový kompresor SANDEN Foto 2: Pohled do motorového prostoru na kompresor. Nízkotlaká a vysokotlaká hadice klima okruhu. Chycena šrouby TORX. Zaprvé jsem si nechal vysát chladící medium u známého. Vypnul jsem tlačítko AC a dojel domu asi 8km. S prázdným chladícím okruhem se nemá jezdit! Hrozí přidření nebo zadření klimakompresoru. Je jišten (zřejmě střižnými) šrouby a při zadření kompresoru se řemenice "odstřihne" od hřídele kompresoru a nehrozí pád řemenu a poničení částí motoru. Najedeme na nájezdy nebo zvedneme vůz do dostatečné vyšky. Zabezpečíme proti spadnutí na zem a proti rozjedu. Sundáme spodní kryt motorového prostoru. Šrouby TORX a jeden šestihran na 10 klíč. Foto 3: Dále je nutné povolit svorku na hadici přívodu vzduchu do motoru. Buď plochý šroubovák nebo 7 klíč. hadici svlékneme a dáme stranou. Kousek od konektoru na klimakompresoru doporučuji pro lepší přístup vycvaknout další hadici z plastové příchytky. Foto 4: Sundáme řemen jež pohání kompresor a alternátor. Uprostřed, nad řemenicí klikové hřídele a řemenicí klimakompresoru je napínací kladka. Vezmeme 16 klíč nasadíme na šroub kladky a zatlačíme pomocí klíče kladku směrem nahoru a sundáme řemen. Dále za pomocí šroubováku odpojíme konektor od regulačního ventilu kompresoru. Foto 5: Pomocí klíče TORX povolíme šrouby na přírubách hadic klimatizačního okruhu. Bohužel je tam málo místa a tak jsem to udělal trochu na prasátko. Na klíč torx jsem nasadíl oboustraný očkový klíč a dalším TORXem prostrčeným skrz očko šrouby povolil. Druhá šroub se dá povolit až po sundání první hadice. Hadice si dáme stranou aby nepřekážely. Foto 6 a foto 7: Dle doporučení videu na youtube a jiných článků jsem přes konec hadic přetáhl balónky, aby se do okruhu nedostaly nečistoty a vzduch. Nyní zbývá povolit 3 šestihrané šrouby (klíč č. 13) jež drží kompresor k bloku motoru. Jako pvní doporučuji povolit a vyndat šroub jež se nachází u konektoru regulačního ventilu. (já ho dělal jako poslední a byla to opravdu pakárna jež doprovázela spousta sprostých slov. Kvůli ventilátoru sahary bude trošku težké ho vyndat a je potřeba použít trochu síly. Jako další doporučuji povolit šroub jež jse nachází pod alternátorem. Zde je potřeba pro uplné vyndání šroubu použít zase trochu síly. Jako poslední vyndáme šroub jež se nachází dole, kde jsme rozpojovali hadici přívodu vzduchu do motoru. Nyní je kompresor odmontovaný a stává se z něj ježek v kleci. Po chvilce souboje byl vyndán řemenicí napřed. Doporučuji vše v okolí kompresoru očistit. Foto 8 a foto 9: Je potřeba zkonrolovat zda je v novém kompresoru olej a za je ho tam dostatek!!! Výpustní šroub je šestihran na klíč číslo 12. Dle fotek číslo 8 a 9 je zřejmé kde se nachází. Bohužel jsem neměl čím měřit a tak jsem vylil olej do sklenice, označil si míru. Nalil zpět do kompresoru. Při nalévání oleje jsem radši otáčel řemenicí. Pak jsem do té sklenice vylil olej ze starého kompresoru, jednak pro porovnání hladiny a také abych zjistil jak na tom starý kompresor je. Ve stárém kompresoru bylo oleje stejně a hlavní je, že byl čistý bez špon. Viz. foto číslo 10. V novém kompresoru je čirý olej ve starém má olej barvu asi jako když usmažíte pár řízků, ale bez nečistot a špon. Tím se potvrdilo, že chyba byla v regulačním ventilu kompresoru a teď mám v zásobě funkční kompresor. Jen doplnit nový olej a vyměnit regulační ventil. Foto 10: Nyní přistoupíme k montáži což je opak demontáže. Hadice zapojujeme jako poslední. Je potřeba vyměnit O kroužky na hadicích. Doporučuji ve škodovce koupit originální. Cena za oba 50 Kč. Nové těsnící kroužky potřeme olejem navlékneme na koncovky hadic a ty také pro snažší zasunutí můžeme potřít olejem. S vypnutím tlačítkem AC jsem dojel zpět na naplnění chladícího média. Potřeba udělat vakuovaní pro kontrolu těsnosti okruhu. Po naplnění bylo na stránkách na internetu doporučeno pustit klimatizaci (AC) na 10 sekund a pak vypnout a to několikrát opakovat, než se začne používat na plno. Mě se práce naštěstí zadařila. Vyměna trvala cca 2 hodiny a určitě to jde daleko rychleji když už pak víte jak na to! U Octavie bude výměna a i problémy podobné, protože je tam stejný kompresor. Přeji hodně štěstí a chladu v autě! S pozdravem Lukáš Na závěr foto 11: Parkování
    1 bod
  14. Kokto máš to pěkný tak užívej co nejdéle bez závad ?
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...