Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/11/19 ve všech sekcích

  1. Měl jsem teď tři dny na test motorizaci 1.5 TSI v automatu, tak mohu napsat nějaké shrnutí a porovnání se silnější litrovou verzí v manuálu. Jednapětku v automatu jsem již měl při předváděčce, ale tam lze tězko udělat nějaký hlubší závěr. Pro ty, kteří chtějí vědět hned verdikt - ten motor se do Scaly hodí a jsem rád, že mám auto objednané právě s ním. A neskákal S přítelkyní jsme si udělali výlet do Krušných hor, takže se projelo město (Praha), mimoměsto, dálnice i horské serpentiny. Takže všehochuť, 2 lidi v autě a lehce naložený kufr. Za mě je super ochota zrychlovat, předjíždení do kopce nedělá Scale problémy a zrychluje velmi ochotně (situace - Němec se plazí místo 90ky sedmdesát a ve dvoupruhovém stoupání nepochopitelně zrychlí na 90, takže Scala velmi rychle na 110 a šup před něj). V tomto případě (a obecně když víc přitlačíte na plyn) tam z D6 hodila Scala D4 a auto velmi slušně zrychlovalo. Jelikož měla Scala volbu režimů, většina trasy byla absolvována v Dčku (Normal) a sem tam jsem zkusil i Eco a Sport. ECO - dáte nohu z plynu a hned to řadí N, což při určité situaci může přijít vhod - nebrzdíte motorem. Otázka je, jestli to neustálé vyřazování (v praxi je velmi jemné a neucítíte ho) nezatěžuje spojku. Na můj vkus to má ale línější rozjezdy. Dodatek k ECU - zkoušel jsem dnes ve městě - ranní hustá doprava přes celou Prahu, líně jedoucí vozidla. Vypnut tedy Start-Stop a jízda v ECU. Fungovalo to dobře, na rovinkách dojíždění aut na neutral cajk. Zkoušeno v autě bez adapt. tempomatu a spotřeba 6l/100 km na městkou jízdu mi přišla OK. D (Normal) - AP řadí velmi rozumně, jsou ale sitauce, kdy si ale pádlem pod volantem podřadím o stupeň níže a motor je živější. AP v té situaci podřadí až když více šlápnete na plyn/nebo začnou rychleji klesat otáčky k tisícovce. Za mě s pádlama pro věšinu situací super volba. AP pak ve spojení s adaptivním tempomatem bude super volba na dalnice/popojížďky ve městě. Brždění motorem - pokud opakovaně víc šaháte na brzdy (táhlé klesání), motor to pozná a podřazuje si. Sport - do horských silniček super režim, výjezdy ze zatáček jsou zábavnější. Nicméně stalo se mi, že při sjezdu pod kopem do ostré zatáčky (bržděno motorem i brzdama) zůstala zařazena dost dlouho dvojka a motor "řval" - já bych už tam šoupnul vyšší stupeň, což jsem pak taky manuálně udělal. Přikládám i dva screeny se spotřebou. První cesta tam (= víc do kopců a víc zkoušení co ten motor umí): druhá cesta zpět, již trošku klidnější. Za mě spotřeba velmi slušná, kdo jezdí rovinnaté okresky 90kou, bude bez problému někde mezi 4-5 litry. Výhody oproti 1.0 TSI 85kW - jistota v předjíždění, kultivovanost na volnoběh/nižší otáčky, zábavnost a ve výsledku myslím i podobná spotřeba.
    1 bod
  2. Měl jsem na tři dny 1.5ku v automatu a napsal jsem pár postřehu k motorizaci 1,5 TSI | 7° A | 110 kW. Nicméně mimo téma motoru - restart infotainmentu proveden "pouze" 1x", kdy po odpojední telefonu z USB obrazovka zčernala a nereagovala. Další odpojení probíhala OK. A pak, při průjezdu tímto místem, se vedení v jízdním pruhu nechalo zmást stíny od zábradlí a v normálním úseku to chtělo šahat do řízení- nic moc. Obecně jsem lane assist vypínal i na užších okreskách, kdy je občas fajn při nulovém provozu narovnat zatáčky. Stejně tak se vypnutý stav hodí ve chvíli, kdy proti vám jede SUV, které má napravo sice hromadu místa, ale stejně přečuhuje do vašeho pruhu, takže raději zajedete až k čáře u krajnice. Jinak vše šlapalo jak má a tenhle motor bude dobrá volba :) A doplneni - 17ky na Bridgestonech mi prisly subjektivne o chlup hlucnejsi nez 18ky na GoodYearech. Tvrdost podobna.
    1 bod
  3. S panoramou a hned to vypadá lépe, luxusně
    1 bod
  4. @brrrrm Otestované včera pred polnocou na trase SNV - Východná - SNV, po nastavení ani pípnutie, samozrejme už fungujem v novom dizajne waze.
    1 bod
  5. @lenka75 tento týždeň som zaznamenal niečo podobné ako ty. Keď som vybral v navigácii cieľ, stíchla mi hudba, akoby mala prísť nejaká notifikácia. Lenže to stíšenie trvalo furt, len občas hudba začala hrať hlasnejšie a opäť pár minút stíšená hudba. Na mobile mi tiež ukazovalo notifikáciu s navigačnými povelmi. V nastaveniach oznámení som pre aplikáciu Waze vypol Waze Android Auto Notification a odvtedy ide všetko ako má. Hudba už stíchne iba keď sa ozve hlasová navigácia. Skús niekde vo svojom mobile nájsť podobnú položku.
    1 bod
  6. ja som zhodou náhod teraz viackrát jazdil A6 140kw a je to tiež len také pozlátko , otvoríš kapsu v kufri a tam diera a káble , auto má 180tis km a je v prdeli diferenciál , celá prevodovka kvíli ako by to bola jej posledná jazda ... o totálne malom priestore vnútri oproti tomu aké veľké a sa to auto tvári ani nekomentujem ...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...