Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/31/21 ve všech sekcích

  1. Ostřik kamery takto nejde vyřešit, jen světlometů, ty mají samostatný motorek. Kamera je připojena na zadní ostřikovač rozbočkou. Musel by se tam nabastlit jedině nějakej elektro ventil a časové relé.
    1 bod
  2. Ono by stačilo, ak by povedzme 0-2 sekundové podržanie ostreku ostrieklo len čelné sklo, a ostrek 2 a viac sekúnd ostriekol aj predné svetlomety a zadnú kameru. Samotný ostrek zadnej kamery je fajn vec v zime a zlom počasí, krásne ju vyčistí....ale to auto v lete za suchého počasia vyzerá hrozne.
    1 bod
  3. @stanmar Souhlas, je to věc názoru. Nemyslím si ale, že 220k je málo (i pro Evropu). Naopak, když to vztáhnu na Čínu, kam to auto zatím výhradně patří - k čemu je dvojitě přeplňovaný třílitrový šestiválec (a víc), když se tady nikdo (i díky několika kamerám na každém rohu - a to doslova) neprojede rychleji než 120 km/h. Jen pro ilustraci - mám kolegu (28 let), kterému rodina ke svatbě (tak to tady běžně chodí) koupila z celoživotních rodinných úspor Maserati Ghibli (a byt). Jeho řidičské schopnosti jsou z pohledu Evropana katastrofální (Číňani obecně jsou katastrofální řidiči nejen z pohledu dodržování předpisů ale i schopnosti ovládat auto). To auto nejelo nikdy rychleji než zmiňovaných 120 km/h a většinu času se pohybuje po městě rychlostmi 20 až max 80km/h. Tedy nejen že si výkonu toho auta neužije, on ho ani využít neumí. V týdnu teď přišel ze servisu a byl strašně překvapenej, kolik ho stála běžná údržba a nový pneumatiky, který mu vydržely 20k kilometrů (holt superměkká směs). Nabízí se tedy opět otázka, k čemu? Velmi mi to tady připomíná začátek devadesátých let u nás, kdy se značkou a modelem auta vyjadřovalo rádoby společenské postavení především novopečených podnikatelů. Ale to jsem na míle vzdálený od tématu i od původní myšlenky, čili konec příběhu, byť by se dalo pokračovat ještě hodiny třeba někde u piva/kafe.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...